Hitman 3 Poradniki
Hitman 3 - skróty: do czego służą, jak odblokować
Sposób na ułatwienie sobie rozgrywki.
Hitman 3 - Karpaty: wszystkie zakończenia
Opis wszystkich - trzech - zakończeń gry, w jednego sekretnego.
Hitman 3 - Karpaty: laboratorium, pociąg, cel Arthur Edwards
Opis przejścia ostatniej misji, Untouchable, rozgrywającej się w Karpatach, w Rumunii.
Hitman 3 - Karpaty: najważniejsze informacje, cel
Podstawowe wiadomości o misji Untouchable (Karpaty, Rumunia).
Hitman 3 - Mendoza: Eyes on Target - cel Tamara Vidal
Zabijamy Vidal rękoma najemników w zadaniu The Farewell (Mendoza, Argentyna).
Hitman 3 - Mendoza: The Tour - cel Tamara Vidal
Uczestniczymy w wycieczce po winnicy i eliminujemy Tamarę Vidal w misji The Farewell (Mendoza, Argentyna).
Hitman 3 - Mendoza: Over the Top - cel Archibald Yates
Powodujemy awarię w wytwórni wina, by stworzyć okazję do zlikwidowana Yatesa w misji The Farewell (Mendoza, Argentyna).
Hitman 3 - Mendoza: Diana Burnwood, wejście na przyjęcie, cele
Podstawowe informacje o misji The Farewell (Mendoza, Argentyna).
Hitman 3 - Chongqing: Hack data core - hakowanie serwera, jak wejść i uciec z obiektu ICA
Przedostajemy się do placówki ICA, hakujemy rdzeń danych i uciekamy z kompleksu w misji End of an Era (Chongqing, Chiny).
Hitman 3 - Chongqing: Impulse Control - cel Hush
Pozbywamy się Husha w misji End of an Era (Chongqing, Chiny).
Hitman 3 - Chongqing: Certainty Principle - cel Imogen Royce
Przedostajemy się do tajemnego kompleksu i likwidujemy Imogen Royce w misji End of an Era (Chongqing, Chiny).
Hitman 3 - Chongqing: All-Seeing Eyes - cel Hush i Imogen Royce
Doprowadzamy do spotkania Husha z Royce i likwidujemy oba cele na mapie End of an Era (Chongqing, Chiny).
Hitman 3 - Chongqing: najważniejsze informacje, cele
Podstawowe wiadomości o misji End of the Era (Chongqing, Chiny).
Hitman 3 - Berlin, agenci ICA: lista, gdzie znaleźć, jak zlikwidować
Jak ukończyć misję Apex Predator.
Hitman 3 - Berlin: jak wejść do dyskoteki
Sposoby na wejście do dyskoteki i budynku motocyklistów.
Hitman 3 - Berlin: dotarcie na teren dyskoteki, mapa, cel
Opis przejścia misji Apex Predator - początek zadania.
Hitman 3 - Dartmoor: Find a case file - teczka z aktami Arthura Edwardsa, kod do sejfu, tokeny
Wyjaśniamy, jak zdobyć dokumenty Arthura Edwardsa podczas misji Death in the Family (Dartmoor, Anglia). Zagadka z sejfem. Gdzie zdobyć tokeny.
Hitman 3 - Dartmoor: A Day to Remember - cel Alexa Carlisle
Wcielamy się w fotografa i eliminujemy Alexę Carlisle w misji Death in the Family (Dartmoor, Anglia).
Hitman 3 - Dartmoor: Her Final Resting Place - cel Alexa Carlisle
Likwidujemy na cmentarzu Alexę Carlisle w misji Death in the Family (Dartmoor, Anglia).
Hitman 3 - Dartmoor: Means, Motive and Opportunity - śledztwo, cel Alexa Carlisle
Wcielamy się w detektywa i przeprowadzamy śledztwo w misji Death in the Family.
Hitman 3 - Dartmoor: wejście do posiadłości, zdobycie mapy, cele
Opis przejścia misji Death in the Family - początek zadania.
Hitman 3 - misje fabularne (story missions), wyzwania, poziomy mistrzostwa lokacji
Nagrody za osiągnięcia w danej lokacji.
Hitman 3 - tryb online, multiplayer
Dlaczego warto grać online.
Hitman 3 - polska wersja językowa
Czy w grze dostępne są polskie napisy.
Hitman 3 - sterowanie na PC, PS4 i PS5, Xbox One i Xbox Series X/S
Sprawdź sterowanie na komputerach i konsolach.
Hitman 3 - wszystkie misje: opis przejścia
Story Missions: zobacz, jak ukończyć zadania główne w grze.
Hitman 3 - Dubaj: Bird Of Prey - cel Carl Ingram
Zadanie, podczas którego zabijesz Carla Ingrama na mapie On Top Of The World.
Hitman 3 - Dubaj: wejście do wieżowca, zdobycie mapy, cele
Opis przejścia misji On the Top of The World - początek zadania
Hitman 3 - Dubaj: (In)Security - cel Marcus Stuyvesant
Scenariusz, w którym doprowadzisz do śmierci Marcusa Stuyvesanta na mapie On Top Of The World.
Hitman 3 - Dubaj: How The Mighty Fal - cele Carl Ingram i Marcus Stuyvesant
Misja umożliwiająca likwidację Carla Ingrama i Marcusa Stuyvesanta na mapie On Top Of The World.
Hitman 3 - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, opcjonalne ścieżki i wszystkie cele.