Fallout 76 Poradniki

Fallout 76 - Odliczanie

Odpalamy bombę.

Po zdobyciu fragmentów kodu i karty w misji Stałem się Śmiercią musisz dotrzeć do jednego z silosów (u nas to Strefa Alpha). Wejdź do budynku na powierzchni i zjedź windą na dół, a rozpocznie się zadanie Odliczanie.

Fallout 76 - Stałem się Śmiercią

Kody i karty nuklearne.

Po misji Oficer na Pokładzie rozpoczyna się ostatnie zadanie wątku głównego. Na końcu odpalisz swoją pierwszą bombę atomową w Fallout 76. Proces jest jednak dosyć długi.

Fallout 76 - Roztwór Organiczny

Wzór na Radtarczę.

Podczas wykonywania misji Wymagany Ponowny Montaż z wątku głównego trafisz do bunkra Eli. Zobaczysz wtedy przy spisie misji polecenie przeszukania bunkra - zajrzyj do terminala w pomieszczeniu ze stołem operacyjnym i przeczytaj zapiski, by rozpoczęć to zadanie.

Fallout 76 - Oficer na Pokładzie

Jak zdobyć rekomendacje.

Po misji Jeden z Nas automatycznie rozpocznie się kolejne zadanie. Składa się właściwie tylko z jednego etapu, ale potrafi zabrać dużo czasu i wymaga cierpliwości.

Fallout 76 - Jeden z Nas

Enklawa i roboty.

Po misji Włamanie do Bunkra otrzymasz kolejne zadanie. Musisz udać się do kurortu Whitespring, by dostać się do bunkra w okolicy tego miejsca. Najlepsza będzie szybka podróż.

Fallout 76 - Włamanie do Bunkra

Jak wyłączyć lasery.

Kiedy zakończysz misję Wujek Sam, wchodząc do windy w jaskini, rozpocznie się nowa misja. Na początku musisz poradzić sobie z windą, która nie działa. Wracaj więc do jaskini.

Fallout 76 - Wujek Sam

Bunkier i Szpon Śmierci.

Po długim i całkiem trudnym zadaniu W Żołądku Bestii pora na coś prostszego - choć też czeka na nas walka z poważnym przeciwnikiem.

Fallout 76 - Powrót do Podstaw

Szkolenie podstawowe.

Tę misję rozpoczniesz i wykonasz w trakcie wykonywania zadania Trudy Rekrutacji z wątku głównego. To prosty szereg wyzwań rozgrywający się wyłącznie w Camp McClintock.

Kolejna misja rozpocznie się automatycznie, kiedy ukończysz zadanie Owoce Pracy w bunkrze Abbie. Kobieta (a raczej jej nagranie) znowu się odezwie i poinformuje o Bractwie Stali. Musisz odnaleźć bazę tej organizacji.

Fallout 76 - Owoce Pracy

Główna holotaśma.

Od razu po zakończeniu misji Wymagany Ponowny Montaż w bunkrze Wolnych Stanów musisz wysłuchać to, co ma do powiedzenia Abbie. Rozpocznie się kolejna misja.

Po misji System Ostrzegawczy od razu rozpocznie się kolejne zadanie. Ponownie zleci ci je Abbie. Wysłuchaj w bunkrze jej wiadomości do końca, a dowiesz się, że musisz ulepszyć wykrywacze spalonych.

Fallout 76 - System Ostrzegawczy

Naprawiamy nadajnik.

Po zakończeniu misji Brakujące Ogniwo trafisz do bunkra na wschodzie mapy. Wysłuchaj tego, co ma ci do powiedzenia jego nadzorczyni. Otrzymasz zadanie naprawienia nadajnika, który już posiadasz.

Amunicja do podstawowych broni w Fallout 76 kończy się niezbyt często, ale istnieje wiele rodzajów karabinów czy strzelb, w przypadku których pociski nie leżą wszędzie dookoła. Wtedy trzeba zająć się walką wręcz.

Fallout 76 - wszystkie warsztaty (mapa)

Jak wydobywać surowce.

W Fallout 76 mamy swoją własną bazę CAMP. Możemy tu tworzyć przedmioty i naprawiać broń. Istnieją jednak też inne miejsca, będące małymi zakładami produkcji - są to publiczne warsztaty.

Fallout 76 - Stara Sprawa

Pomagamy pannie Annie.

Tę misję możesz rozpocząć podczas wykonywania zadania Biuro Turystyki, dzięki któremu trafisz do wodnego parku rozrywki na północy - to właśnie w nim zobaczy w zakładce Różne polecenie rozmowy z Annie.

Zbieranie przedmiotów to fundament Fallouta 76. Zbieramy surowce i zasoby, by mieć z czego tworzyć przedmioty, by móc się pożywić i napoić, wyleczyć choroby. Zbieramy też broń i amunicję.

Fallout 76 - budowanie bazy CAMP

Jak i kiedy stworzyć obóz.

System budowania własnej bazy powraca w Fallout 76. Jest jednak zrealizowany lepiej niż w poprzedniej części cyklu z racji tego, że obóz możemy wybudować w dowolnym miejscu mapy.

Fallout 76 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, wszystkie misje, porady, sekrety i znajdźki.

Witamy w solucji i poradniku do Fallout 76. To właśnie tutaj znajdziecie wszystkie niezbędne informacje oraz porady związane z głównym wątkiem fabularnym, misjami pobocznymi, sekretami i budowaniem bazy.

Fallout 76 - Biuro Turystyki

Wycieczka na północ.

Zadanie Biuro Turystyki aktywujesz najprawdopodobniej podczas wizyty w Morgantown, na przykład wykonując zadanie Ostatni Odlot. To właśnie na północy tego miasta wyświetla się komunikat, że możesz dostroić się do sygnału radia WGRF Grafton. To właśnie włączenie tej stacji aktywuje misję.

Fallout 76 - Kasiarska Robota

Bardziej zaawansowane szkolenie Ratowników.

Po wykonaniu pobocznej misji Wstępne Plany, w spisie zadań - w kategorii Różne - zobaczysz polecenie: Zarejestruj się na bardziej zaawansowane szkolenia Ratowników. Zrobisz to dokładnie w tym miejscu, w którym zacząłeś poprzednie zadanie, czyli na piętrze terminala lotniska.

Fallout 76 - Wstępne Plany

Ratownik Miguel.

To krótkie zadanie można rozpocząć podczas wykonywania misji Ostatni Odlot z głównego wątku. Po przeszukaniu skrzynki z dziennikiem Nadzorczyni zaloguj się do terminalu w tym samym pomieszczeniu. Wybierz opcje Szkolenie zaawansowane i Budowa obozowisk.

Fallout 76 - Sprawy Osobiste

Dzienniki Nadzorczyni.

Główny wątek Fallouta 76 prowadzi graczy na południe od Krypty 76 w początkowej godzinie zabawy. To właśnie na południu, niedaleko od punktu startowego i zaraz przy miasteczku Flatwoods (pierwszym, jakie odwiedzamy) trafimy na pierwszy wątek poboczny.

Fallout 76 - jak szybko zarabiać kapsle

Waluta postapokaliptyczna.

Kapsle to jedyna waluta w Fallout 76, której używamy w świecie gry. Są jeszcze Atomy, ale tych używamy wyłącznie w sklepie dostępnym w głównym menu i nie mają one wpływu na rozgrywkę.

Ta misja rozpocznie się po zadaniu Siła Sygnału. Składa się z wielu etapów, które wymagają dużo, a nawet bardzo dużo chodzenia - przygotujcie wygodne buty dla bohatera i uzbrójcie się w cierpliwość. Zaczynamy od zjechania windą na drugi poziom Szczytu Świata, środkowe piętro.

Fallout 76 - Siła Sygnału

Duplekser i transponder.

Podczas misji Brakujące Ogniwo okaże się, że musisz wykonać zadanie Siła Sygnału w pierwszej kolejności. Na początku musisz znaleźć schemat powtarzacza sygnału, po który musisz ruszyć na północ od Szczytu Świata.

Fallout 76 - Brakujące Ogniwo

Tropem Madigana i kłopoty z Rose.

Po misji W Ogień czas na wyprawę na Szczyt Świata - to lokacja na południowy-wschód od Morgantown i właśnie do tego miasta najlepiej wykonać szybką podróż, a potem wyruszyć w stronę celu misji.

Fallout 76 - W Ogień

Zabawa w strażaka, misja w kopalni.

W poprzedniej misji - Uncja Prewencji - trafiasz do miasta Charlestown. Po zakończeniu zadania rozpoczniesz nowe, zbliżając się do siedziby straży pożarnej. Znajduje się ona w południowo-wschodniej części obszaru, przy jednej z głównych dróg. Czerwoną cegłę dostrzec można z daleka.

Fallout 76 - skradanie i ataki z ukrycia

Jak atakować skuteczniej lub unikać wrogów.

W Fallout 76 walka odgrywa dużą rolę i często nie sposób jej uniknąć. To zresztą nieodłączna część sporej liczby misji i wyzwań, więc trudno być pacyfistą w postapokaliptycznej Wirginii Zachodniej.

Fallout 76 - Uncja Prewencji

Badania doktor Hudson.

Misję Ostatni Odlot zakończysz w mieście Morgantown, a kolejny - rozpoczęty automatycznie - etap głównego wątku każe ci odwiedzić miejsce w zupełnie innej części mapy. Musisz dostać się do miasta Charlestown.

Fallout 76 - Ostatni Odlot

Lotnisko w Morgantown.

Misja Dokładka zakończy się w kościele w miasteczku Flatwoods. Od razu zacznie się kolejne zadanie, które zaprowadzi cię do pierwszego większego miasta w Fallout 76 - musisz udać się na północ, do Morgantown.

Fallout 76 - Dokładka

Pierwszy stek.

Po ukończeniu misji Mokra Robota przed tobą kolejne zadanie wprowadzające w tajniki korzystania ze stanowiska kucharskiego - ale tym razem zajmujemy się żywnością. Zanim odejdziesz od terminala, znajdź w katalogu osób Delberta Wintersa. To nakieruje cię na niego.

Fallout 76 - Mokra Robota

Jak oczyścić wodę.

Poprzednie zadanie (Pierwszy Kontakt) kończysz rejestrując się przy terminalu. Zanim odejdziesz od komputera, znajdź w Katalogu osób Keshę McDermott, dzięki czemu łatwiej będzie znaleźć jej ślad.

W świecie Fallouta trudno być pacyfistą. W Fallout 76 sytuacja nie wygląda inaczej. Nie minie dużo czasu po opuszczeniu krypty na początku gry, gdy zaczną atakować nas roboty, mutanty i zainfekowani Spaleni.

Fallout 76 - Pierwszy kontakt

Szukamy Nadzorczyni, pierwsze kroki.

Po bardzo krótkiej misji początkowej (Dzień powrotu) wyjdziesz z krypty na powierzchnię. Od razu awansujesz na 2 poziom doświadczenia, więc włącz Pip-boya i wybierz opcję „Następny poziom”, a następnie zwiększ dowolną statystykę i wybierz perk.

Pierwsza misja w Fallout 76 to Dzień Powrotu. Jest bardzo krótka i służy jako wprowadzenie do właściwej przygody. Nawet wszystkich samouczków nie zawarto w tym właśnie zadaniu - o wielu elementach dowiadujemy się później.