Devil May Cry 5 Poradniki

Devil May Cry 5 - Prawdziwa moc (Misja 20): boss Vergil, zakończenie

Finalne starcie z ostatnim przeciwnikiem w grze. Walczymy jako Nero.

Po pokonaniu Vergila przez Dantego w poprzedniej misji, na placu boju nieoczekiwanie pojawił się Nero, który rozdzielił walczących braci. Po scence przerywnikowej po raz kolejny staniesz do walki z Vergilem, jednak tym razem jako jego syn Nero.

Devil May Cry 5 - Przebudzenie (Misja 18): Gryf, Cień, Koszmar

Etap, w którym musisz zmierzyć się z dotychczasowymi sprzymierzeńcami V.

W misji o nazwie Bracia, w której stoczyłeś kolejną walką z bossem Urizenem, okazało się, że był nim starszy brat Dantego Vergil. Po jego pokonaniu do ciała przeciwnika podszedł V, który nieoczekiwanie zjednoczył się z umierającym demonem.

Devil May Cry 5 - Yamato (Misja 12): fontanna, Fury, boss Urizen

Napełniamy posąg krwią i po raz kolejny docieramy do znanego przeciwnika.

Po ukończeniu misji o nazwie Powód rozpocznie się kolejne zadanie, w którym pokierujesz Dantem. Już na samym początku zostaniesz zaatakowany przez demony i jest to dobry moment na przetestowanie nowej broni, czyli motoru Cavaliere, który jest odmianą miecza.

Devil May Cry 5 - kule fioletowe i białe: demoniczny pasek V (orbs)

Sprawdź, jak zwiększyć pasek pozwalający korzystać ze specjalnych zdolności bohatera.

Podczas gry w Devil May Cry 5 szybko zetkniesz się z różnokolorowymi kulami, które będą pojawiać się na drodze poszczególnych bohaterów. Jedne występują często, inne rzadziej, ale każda z nich jest dość ważna i warto znać ich szczególne właściwości.

Devil May Cry 5 - kule niebieskie i złote: pasek zdrowia, życie (orbs)

Zobacz, w jaki sposób można zwiększyć poziom życia oraz jak wskrzesić bohatera po śmierci w DMC 5.

Rozgrywka w Devil May Cry 5 jest nierozerwalnie związana z jednym charakterystycznym elementem, a mianowicie kulami. Są to specjalne przedmioty do zbierania, występujące w grze w różnych kolorach. Każdy kolor jest związany z innymi właściwościami oraz bonusami, jakie zapewnia bohaterowi.

Devil May Cry 5 - kule czerwone i zielone: pieniądze, zdrowie (orbs)

Poznaj walutę w świecie DMC5 i zobacz, co można za nią kupić oraz jak uzdrawiać bohaterów.

W trakcie rozgrywki w Devil May Cry 5 szybko zetkniesz się z tak zwanymi kulami, które występują w różnych kolorach. Warto je zbierać, ponieważ każda z nich posiada inne właściwości, oferując przy tym różne możliwości.

Devil May Cry 5 - poskramiacze demonów, sztuczna ręka Nero

Uwertura, Gerbera, Puenta, Zamęt, Chłopczyca, Niszczycielska Dłoń, Bykowiec, Ragitme.

Jedną ze specjalnych broni zaprojektowanych przez Nico dla Nero są tak zwane poskramiacze demonów. Są to protezy ręki bohatera, z których może korzystać podczas starć. Każdy z poskramiaczy charakteryzuje się innymi właściwościami i cechami.

Devil May Cry 5 - otchłań i testowanie umiejętności

Poznaj miejsce, w którym możesz trenować walkę.

Podczas rozwijania bohatera w warsztacie Nico znajdującym się w jej furgonetce, będziemy mogli dokładnie przetestować wybrane zdolności i ulepszenia. Wprawdzie przy każdym zakupie jest dokładna informacja oraz filmik, jednak nie ma to jak przetestować nowego elementu w praktyce.

Devil May Cry 5 - rangi stylu, combosy i punktacja

Sprawdź, co zrobić, aby uzyskać jak najwyższy wynik i zdobyć największą ilość punktów.

Podczas gry w Devil May Cry 5 szybko zorientujesz się, że w walkach ważną rolę odgrywa nie tylko pokonanie przeciwników, ale także próby zdobycia, jak największej ilości punktów. Na koniec każdego starcia oraz misji zostanie wyświetlona ilość uzbieranych punktów i przypisana ranga za styl.

Devil May Cry 5 - rozwijanie umiejętności i zakup sprzętu

Zobacz, w jaki sposób rozwijać bohaterów: Nero, V i Dantego.

Ważnym elementem w trakcie rozgrywki w Devil May Cry 5 jest rozwój bohatera. Możemy tego dokonywać za pomocą czerwonych kul, które zdobywamy podczas gry. Służą one za walutę - im więcej ich mamy, tym więcej i lepszych rzeczy możemy kupić.

Devil May Cry 5 - budki telefoniczne, telefony

Zobacz do czego służą telefony. Furgonetka Nico.

W trakcie rozgrywki, w ściśle określonych miejscach, będziesz mógł natknąć się na budki telefoniczne (1), które mogą przybierać różne formy. Czasami jest to klasyczna, czerwona budka, innym razem telefon zawieszony na ścianie.

Devil May Cry 5 - Stalowe zderzenie (Misja 06): boss Gilgamesz

Walczymy z wielkim przeciwnikiem w dzielnicy portowej.

Po pokonaniu przez V przeciwnika o nazwie Malfas chronologia wydarzeń nieco się cofnie i przeniesie nas w skórę Nero przed przygodą z poprzedniego zadania. Bieżąca misja główna, w przeciwieństwie do dotychczasowych, to w zasadzie jeden wielki pojedynek z bossem, czyli szalejącym tytanem Gilgameszem.

Devil May Cry 5 - Nero (Misja 01): most, poskramiacz demonów, boss Korzenie Klifota

Przechodzimy przez zawalony wrakami i wrogami most, po czym stajemy do finalnego starcia.

Po zakończeniu prologu, pod koniec którego walczyliśmy z potężnym demonem Urizenem, Nero powrócił na Ziemię. Po scence wprowadzającej przejmiesz kontrolę nad bohaterem i od razu przystąpisz do walki. Zostaniesz też poinformowany o nowym rodzaju broni, czyli poskramiaczu demonów. Pierwszy z nich nazywa się uwertura.

Devil May Cry 5 - Prolog: Nero, V, podstawy, walka, boss Urizen

Poznajemy pierwsze zasady związane z rozgrywką i uczymy się walczyć.

Prolog stanowi wprowadzenie do gry zarówno pod kątem fabularnym, jak i rozgrywki. W pierwszym rozdziale nauczymy się podstaw związanych z mechaniką gry, czyli sposobem poruszania się oraz korzystania z broni podczas walki.