Detroit: Become Human Poradniki

Detroit Become Human - wszystkie zakończenia

Jak inaczej może zakończyć się historia Kary, Connora i Markusa.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Kara opuszcza Detroit

Zakończenie: finał historii związany z wątkiem Kary, Alice i Luthera.

Detroit Become Human - Bitwa o Detroit: Demonstracja Markusa

Zakończenie: Markus chce pokojowo zakończyć konflikt z ludźmi.

Detroit Become Human - Noc duszy

Markus decyduje o sposobie rozwiązania konfliktu z ludźmi.

Detroit Become Human - Rozdroża: Kara, Connor, Markus

Losy głównych bohaterów splatają się ze sobą w Jerychu.

Detroit Become Human - Rozdroża: Markus

Markus, jako przywódca Jerycha, podejmuje desperacką próbę wysadzenia statku i ucieka wraz z Connorem, North, Joshem i Simonem.

Detroit Become Human - Rozdroża: Connor

Connor dociera do Jerycha, zostaje defektem, a potem ucieka ze statku wraz Markusem, North, Joshem i Simonem.

Detroit Become Human - Rozdroża: Kara

Kara, Alice i Luther docierają do Jerycha, a potem uciekają ze statku.

Detroit Become Human - Ostatnia szansa, Connor

Connor znajduje położenie Jerycha.

Detroit Become Human - Marsz wolności

Manifestacja androidów na ulicach Detroit.

Detroit Become Human - Pociąg o północy

Kara i Alice szukają schronienia u Rose.

Detroit Become Human - Wróg publiczny

Connor i Hank szukają winnych włamania się do wieży Stratford.

Detroit Become Human - Capitol Park: Roześlij wiadomość, zakończenia

Przeprowadzamy pokojową lub wrogą manifestację.

Detroit Become Human - Wieża Stratford: reżyserka, dach

Przedostajemy się do reżyserki stacji telewizyjnej, aby nagrać manifest, i uciekamy z wieżowca

Detroit Become Human - Poradnik, Solucja

Kompletny opis przejścia, 100% ukończenia, wszystkie wybory i konsekwencje.

Detroit Become Human - Most

Rozmowa partnerów w chłodną, zimową noc.

Detroit Become Human - Klub Eden

Badamy miejsce zbrodni i szukamy mordercy.

Detroit Become Human - Zatoka piratów

Szukamy schronienia w nieczynnym wesołym miasteczku.

Detroit Become Human - Części zamienne

Kradniemy biokomponenty.

Detroit Become Human - Rosyjska ruletka

Ratujemy Hanka w jego domu.

Detroit Become Human - Zlatko

Uciekamy z domu Zlatka.

Detroit Become Human - Gniazdo

Badamy mieszkanie defekta.

Detroit Become Human - Czas decyzji

Markus zwiedza Jerycho.

Detroit Become Human - Jerycho

Odnajdujemy schronienie defektów.

Detroit Become Human - Wielka ucieczka

Opis rozdziału, który rozpoczyna się w squacie, a kończy się ucieczką Kary i Alice.

Detroit Become Human - Czekając na Hanka…

Spotkanie z Amandą w ogrodzie Zen i z Hankiem na komisariacie.

Detroit Become Human - Zbiegowie: W squacie

Kara i Alice znajdują schronienie w squatcie.

Detroit Become Human - Zbiegowie: Znajdź schronienie na noc

Decydujemy, gdzie Kara i Alice spędzą noc.

Detroit Become Human - Przesłuchanie

Przesłuchujemy defekta, który zabił swojego właściciela.

Detroit Become Human - Upadek

Nieproszony gość w domu Carla.

Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. II

Opis kolejnych dwóch zakończeń rozdziału.

Detroit Become Human - Burzowa noc: wszystkie zakończenia, cz. I

Opis pierwszych siedmiu zakończeń rozdziału.

Detroit Become Human - Burzliwa noc: początek

Decydujemy, czy Kara ma zostać defektem.

Detroit Become Human - Partnerzy: w barze

Odnajdujemy porucznika Hanka Andersona.

Detroit Become Human - Malarz

Opiekujemy się malarzem Carlem i malujemy obraz.

Detroit Become Human - Nowy dom: posprzątaj na piętrze, zakończenie

Zdobywamy zaufanie Alice i odkrywamy jej mały sekret.

Detroit Become Human - Wstęp, Odcienie koloru

Poznajemy Karę i Markusa. Odbieramy zamówienie na farby.