Destiny Poradniki

Wszystkie klasy, wraz z premierą dodatku The Taken King, otrzymały dodatkową specjalizację. By ją odblokować i aktywować, należy jednak wykonać pewną misję. Warto zaznaczyć, że do rozpoczęcia tego zadania niezbędne jest ukończenie pierwszej misji fabularnej dodatku - Coming War.

Wszystkie klasy, wraz z premierą dodatku The Taken King, otrzymały dodatkową specjalizację. By ją odblokować i aktywować, należy jednak wykonać pewną misję. Warto zaznaczyć, że do rozpoczęcia tego zadania niezbędne jest ukończenie pierwszej misji fabularnej dodatku - Coming War.

Wszystkie klasy, wraz z premierą dodatku The Taken King, otrzymały dodatkową specjalizację. By ją odblokować i aktywować, należy jednak wykonać pewną misję. Warto zaznaczyć, że do rozpoczęcia tego zadania niezbędne jest ukończenie pierwszej misji fabularnej dodatku - Coming War.

Destiny: The Taken King - Strike Shield Brothers

Starcia z Valus Tlu'urn i Valus Mau'ual.

Dla przypomnienia - misje Strike to zadania grupowe dla trzech graczy. Mogą być wykonywane z nieznajomymi lub z przyjaciółmi. Polegają na wykonaniu kilku celów i likwidowaniu przeciwników. Gracze walczą też z bossami, potężniejszymi wrogami, trudniejszymi do pokonania. Do misji przechodzimy z poziomu mapy galaktyki.

Destiny: The Taken King - Strike Fallen Saber

Wyłączamy zasilanie i pokonujemy Sabera-2.

Dla przypomnienia - misje Strike to zadania grupowe dla trzech graczy. Mogą być wykonywane z nieznajomymi lub z przyjaciółmi. Polegają na wykonaniu kilku celów i likwidowaniu przeciwników. Gracze walczą też z bossami, potężniejszymi wrogami, trudniejszymi do pokonania. Do misji przechodzimy z poziomu mapy galaktyki.

Destiny: The Taken King - Poradnik, Solucja

Wskazówki i najważniejsze informacje dotyczące nowego dodatku.

Witamy w naszym zwięzłym poradniku do Destiny: The Taken King - największego do tej pory rozszerzenia nowej strzelanki studia Bungie. Wyjaśnimy tutaj najważniejsze systemy związane z rozgrywką oraz wprowadzone przez twórców nowości.

Destiny: The Taken King - Infuzja broni i zbroi (Infusion)

Jak ulepszyć ekwipunek poświęcając zbędne przedmioty.

W tym artykule wyjaśnimy i opiszemy proces infuzji (Infusion), czyli jedną z nowości w dodatku The Taken King. Procesowi poddać można nie tylko broń, ale i elementy pancerza. Odpowiednie korzystanie z tego systemu pozwoli zwiększyć poziomu Światła (Light Levels), co z kolei odblokuje dodatkowe aktywności.

Destiny: The Taken King - Jak zdobyć legendarny miecz

Void Edge, Sold Edge lub Edge Sword - misja A Broken Will.

Poniżej wyjaśniamy jak zdobyć swój własny miecz w dodatku The Taken King do Destiny. Musisz ukończyć zadanie A Broken Will zlecane przez Eris Morn. Zanim jednak to zrobisz, jest parę innych warunków do spełnienia. Opisujemy je tutaj - całość zajmie około niecałą godzinę.

Destiny: The Taken King - Exotic Blueprints

Blueprinty, broń Year 1 oraz Year 2.

W tym artykule opiszemy jak plany broni Exotic Blueprints działają w dodatku The Taken King do Destiny. Zajmiemy się starymi i nowymi modelami broni oraz wyjaśnimy jak ulepszyć obecny ekwipunek do kolejnych poziomów obrażeń. Warto jednak przypomnieć, że bronie Year 2 możecie odblokować dopiero po osiągnięciu 40 poziomu.

Destiny: The Taken King - Wszystko o Armsday

Odwiedzamy Banshee-44 i testujemy broń.

W tym artykule wytłumaczymy wszystko co powinniście wiedzieć na temat tak zwanego Armsday w Destiny: The Taken King. Dowiecie się jak działa testowanie broni i jak działa system reputacji typu Gunsmith przy odwiedzaniu Banshee-44. Ten NPC nie był wyjątkowo istotny przed premierą dodatku, ale teraz sporo się zmieniło.

Destiny - Poradnik, Instrukcja

Wszystko o grze, opis klas, sekrety i wskazówki.

Witajcie w darmowym, obszernym poradniku i instrukcji do Destiny - nowej, ciekawej strzelanki science-fiction, z elementami MMO od Bungie, twórców popularnego cyklu Halo. Przedstawimy tutaj zarówno opis interfejsu i wszystkich podstawowych systemów w grze, jak też opis przejścia misji fabularnych. Znajdziecie tu również wskazówki dotyczące walk gracza na gracza (popularne PvP).