Destiny Artykuły

Destiny to - po części - MMO. Z pewnością nie tradycyjne, ponieważ łączy elementy charakterystyczne dla gatunku z systemem walki typowym dla strzelanek. Pod względem struktury misji, zdobywania ekwipunku, a także przez obecność instancji i rajdów, mamy do czynienia ze stylem MMO - a w przypadku takich gier, sequel to zawsze pewien problem.

Powrót do Destiny przypomina odwiedziny w rodzinnych stronach po dłuższej nieobecności. Wszystko wydaje się bardzo znajome, a jednak bardzo różni się od obrazów z pamięci. Pierwsze wrażenie z kontaktu z The Taken King jest zaskakująco pozytywne, nowy dodatek budzi zainteresowanie.

ArtykułJak nowy dodatek do Destiny uatrakcyjnia tryb PvP

Zbliżające się House of Wolves wprowadzi tryb Trials of Osiris.

Endgame - określenie znane wszystkim fanom sieciowych produkcji MMO, oznaczające zajęcia, jakich gracze podejmują się po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia. W przypadku Destiny element ten obejmuje przede wszystkim raidy, ale teraz twórcy chcą przygotować atrakcje także dla miłośników trybu „gracz kontra gracz” - Crucible.

Digital FoundryAnaliza wydajności: Destiny na Xbox One

Czy przejście na 1080p zrównuje grę z edycją na PS4?

To właśnie Destiny w wersji na Xbox One związane było z największymi pytaniami. Po udanym przejściu Diablo 3 z grafiki w rozdzielczości 900p do 1080p (z małymi potknięciami), na podobny krok zdecydowało się studio Bungie ze swoją strzelanką. Ale biorąc pod uwagę bogatszą oprawę, większą skalę, otwarty świat i liczne efekty graficzne, warto sprawdzić, czy przypadkiem nie musiano zrezygnować z jakości w innych elementach projektu.

ArtykułDestiny - dziennik redakcyjny

Dzień ostatni: Maksymalny poziom i nowe cele.

Destiny to sieciowa strzelanka science-fiction. Choć pewne elementy są tu nowe, gra studia Bungie jest mocno zakorzeniona w gatunku MMO (Massive Multiplayer Online).

Beta Destiny potwierdza ambicje studia Bungie

ArtykułBeta Destiny potwierdza ambicje studia Bungie

To wciąż wycinek gry, ale całość prezentuje wysoki poziom wykonania.

Miesiąc po pierwszych testach alpha, nadeszła pora na kolejny wycinek już bardziej doszlifowanego fragmentu Destiny. Tym razem mogliśmy poznać grę od początku, aż do osiągnięcia 8. poziomu postaci. Graliśmy w wersję na PlayStation 4.

Już na samym wstępie można zwrócić uwagę, że twórcy wysłuchali krytycznych głosów graczy, którym brakowało w wersji alpha choćby fragmentów fabuły. Po pięknej animacji wprowadzającej, widzimy jak naszą postać wskrzesza latający robocik o imieniu Duch, który następnie uczy nas podstawowych kroków. Poznajemy sterowanie, sposób interakcji z otoczeniem i oczywiście zasady strzelania.

Wieża to ostatni bastion Strażników. Tutaj możemy kupić broń i wyposażenie.

Czytaj więcej...

Co znajdziemy w wersji beta Destiny?

ArtykułCo znajdziemy w wersji beta Destiny?

Najważniejsze informacje o ruszających właśnie testach.

Testy strzelanki Destiny w wersji beta wystartowały wczoraj wieczorem na PlayStation 3 i PS4. Po przejściowych problemach z serwerami, PlayStation Network poradziło sobie z nagłym napływem użytkowników. Co dokładnie znajdziemy w nowej produkcji twórców Halo? Poniżej pomocny spis.

Jak dostać się do bety?

Najprostszy sposób to złożenie zamówienia przedpremierowego, gwarantującego kod do wykorzystania na oficjalnej stronie studia. Należy jednak pamiętać, że preorder musi być złożony w wybranych sklepach, aby otrzymać specjalny kod cyfrowy do rejestracji na stronie Bungie.net.

Czytaj więcej...

ArtykułDestiny - wrażenia z wersji alfa

Obiecująca i rozbudowana gra twórców serii Halo.

Stopy stanęły na opuszczonych terenach rosyjskiego kosmodromu. Niebo przeszywały smugi kondensacyjne, a promienie zachodzącego słońca przebijały się przez piękne chmury. Po kilku krokach nad głową przeleciał statek obcych, z którego wyskoczyła grupa uzbrojonych i wrogo nastawionych jegomości. „Zaczyna się” - rzuciłem cicho pod nosem. Kilka godzin później wciąż bawiłem się w Destiny tak samo dobrze, i ciągle chciałem więcej.

ArtykułGraliśmy w Destiny - połączenie Halo z World of Warcraft

Wrażenia z pokazu i nowe fragmenty rozgrywki.

Strzelanka jest tak dobra, jak dostępny w niej karabin snajperski. W Halo mamy UNSC Sniper Rifle System 99, posyłający grom w kierunku przeciwnika z każdym naciśnięciem spustu. Podobnie jest w Destiny - bez względu na to, jak nazywa się karabin, jaki ma poziom czy stopień rzadkości.

ArtykułDestiny pełne tajemnic - Wywiad

Rozmawiamy z twórcami ze studia Bungie o świecie gry, klasach postaci i fabule.

Podczas konferencji GDC w zeszłym tygodniu, Jos Staten oraz Chris Barrett z Bungie opowiadali o procesie tworzenia nowego świata. Opisali także w szczegółach niektóre informacje, które zaprezentowano już wcześniej, podczas oficjalnego ogłoszenia gry w lutym.

Destiny - Trailer, obrazki i pierwsze informacje o nowej grze Bungie

ArtykułDestiny - Trailer, obrazki i pierwsze informacje o nowej grze Bungie

Strzelanka w stylu MMO, „mityczne science-fiction”.

Activision oficjalnie zapowiedziało Destiny - nową strzelankę w stylu MMO, osadzoną w otwartym, postapokaliptycznym świecie przyszłości. Gra ukaże się na pewno na obecną generację konsol oraz PC. Premiera w 2013 lub 2014 roku.

Na początku tygodnia dziennikarze z całego świata zgromadzili się wokół sceny w studiu Bungie, by zobaczyć być może jedną z najbardziej oczekiwanych gier tych czasów. Według relacji naszego kolegi z brytyjskiej redakcji, zamiast pokazu błyszczących, pięknych obrazków i materiałów filmowych z rozgrywki, twórcy weszli na scenę, by opisać postapokaliptyczny świat. Było to podobno jednocześnie frustrujące i fascynujące. Wyglądało niemal tak, jak pamiętna scena z pierwszego Matriksa, kiedy Morfeusz mówi do Neo głębokim, mentorskim głosem, że nie można powiedzieć, czym jest Matrix, trzeba to zobaczyć samemu.

Obecnie, łatwiej jest wytłumaczyć, czym Destiny nie jest. Eric Hirshberg, szef Activision Publishing przekonuje, że nie jest to typowa gra MMO. Nie będzie też płatnego abonamentu. - Gdy zobaczyliśmy, jak poszczególne części Destiny zaczęły się układać w całość, zdaliśmy sobie sprawę, że jest to gatunek, którego nie można łatwo zdefiniować - wyjaśnia Hirshberg. - Zdecydowaliśmy się nie określać naszej gry jako przynależącej do któregoś z istniejących gatunków. Oznaczałoby to, że zaoferuje ona pewne, określone doświadczenie. Tymczasem uważamy, że Destiny przyniesie graczom coś zupełnie nowego.

Czytaj więcej...