Destiny 2 Poradniki

W Destiny 2 powraca wiele aspektów z oryginału - w tym także kupiec Xur: Agent Dziewiątki. Będzie pojawiał się co tydzień, w piątki o godzinie 18:00 (czasem w innych godzinach, na przykład o 19:00), by sprzedawać swoje towary do następnego wtorku.

To już przedostatnia misja głównego wątku fabularnego. Rozgrywa się na powierzchni Wszechmocnego - wielkiego statku będącego jednocześnie bronią, która może zniszczyć Słońce. Chcemy temu zapobiec.

Destiny 2 - Ziemia, misja: Przywłaszczenie

Pożyczamy statek Legionu.

Kolejna misja w Europejskiej Martwej Strefie - ostatnia w tym regionie. Tym razem bowiem twoje zadanie polega na porwaniu statku Czerwonego Legionu, który zabierze cię na Wszechmocnego - broń zagrażającą Słońcu.

Ponownie wykonujemy misję na Ziemi, by zapobiec działaniom Czerwonego Legionu. W tym zadaniu musisz dotrzeć do jednego z głównodowodzących armią Kombinatu, która napadła na dom Strażników.

Destiny 2 - Ziemia, misja: Zemsta

Przygotowania do kontrataku.

W tej misji zrywamy z tradycją odwiedzania nowych planet po wykonaniu kilku zadań na jednej - powracamy na Ziemię. Trafimy jednak do lokacji, których nie zwiedzaliśmy w poprzednich misjach fabularnych.

Destiny 2 - Io, misja: Furia

Pochwyceni i ciężki boss.

W kolejnym zadaniu na Io musimy zdobyć informacja na temat Wszechmocnego - tajnej broni Czerwonego Legionu, którą Ghaul wymierzył w Słońce. By osiągnąć cel, musimy zbadać StrategOSa, czyli sztuczną inteligencję.

W poprzednim zadaniu udało nam się pomóc Cayde'owi oraz nowo zapoznanej sztucznej inteligencji - Macierzy. Po rozmowie z nią na końcu misji, odblokowaliśmy kolejną lokację, czyli planetę Io.

Destiny 2 - Poradnik, Solucja

Opis przejścia, porady ogólne, wszystkie misje, sekrety i tryby gry.

Witamy w poradniku i solucji do Destiny 2. Znajdziesz tu opis przejścia kampanii fabularnej gry, opis ekwipunku, broni i pancerzy, a także umiejętności specjalnych. Oprócz tego przybliżymy ci tajniki rozgrywki sieciowej z podziałem na dostępne tryby gry i lokacje oraz podzielimy się zestawem porad ogólnych, przydatnych na samym początku zabawy.

Destiny 2 - Io, Przygoda: Arecibo

W pogoni za muzyką.

Kolejna Przygoda na Io - jedna z trudniejszych, jeżeli chodzi o liczebność wrogów. Jak zawsze radzimy więc podejść do zadania z większym niż rekomendowany poziomem Mocy.

Kolejny raz działasz na zlecenie Ashera. Musisz zająć się niewytłumaczonymi zjawiskami związanymi z działaniami Weksów na Io. Rekomendowany poziom Mocy to w przypadku tej Przygody 130, ale zalecamy rozpocząć misję z poziomem co najmniej 150 - by, jak zawsze, uniknąć frustrujących chwil.

W tym zadaniu pomagasz Asherowi w jego kontrowersyjnym eksperymencie. Naukowiec chce sprawdzić, czy Światło - energię Wędrowca - można po prostu wygenerować polegając na nauce. Rekomendowany poziom Mocy to 130, dlatego polecamy wybrać się tu z poziomem co najmniej 150, tym bardziej że na końcu czeka nas długie starcie.

Dopiero na planecie Io spotykamy Ikorę - to właśnie ona zleca nam to zadanie, gdy podejdziemy do punktu rozpoczęcia misji. Jak zawsze, zalecamy poziom o około 30 punktów wyższy niż ten rekomendowany przez grę. Dzięki temu ominie was niepotrzebna frustracja i bezproblemowo oraz szybko ukończycie Przygodę.

Destiny 2 - srebro, ceny

Koszt mikropłatności, co można kupić.

W Destiny 2 używamy różnych walut - to między innymi Migot, Legendarne odłamki i Jasny pył. Jest jednak jeszcze jeden rodzaj waluty. Takiej, której nie zdobędziemy po prostu grając.

Akcja tego Szturmu zabiera was na planetę Nessus. Piramidionu nie da się przegapić - to wielka, szara bryła, która góruje nad resztą otoczenia. Na początku musicie po prostu dotrzeć w okolice wejścia. Użyjcie Wróbli, jeżeli już je macie.

Destiny 2 - gry z przewodnikiem, Guided Games

Najazd i Nocny Szturm bez znajomych.

Destiny 2 oferuje aktywności grupowe, w których nie poradzimy sobie sami. Już od 26 września w grze pojawi się funkcja Gier z przewodnikiem (Guided Games), która pozwoli jednak samotnym wilkom zagrać w Nocne Szturmy, a nawet wybrać się na Najazd (Raid).

Destiny 2 - Nocny Szturm (Nightfall)

Jak odblokować, zasady.

Jeszcze w trakcie kampanii fabularnej w Destiny 2 - choć już bliżej końca głównego wątku - otrzymujemy dostęp do Szturmów. Po 20 poziomie i ukończeniu kampanii, zwyczajne wersje tych wyzwań przestają jednak dosyć szybko stanowić wyzwanie.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Imperialne zaproszenie

Odkrywamy sekret tajemniczej wiadomości.

Chociaż Nessus przyzwyczaił nas już do tego, że o pomoc prosi Macierz, tym razem będziemy mogli ukłonić się w kierunku Cayde'a. Ten jest zaniepokojony źródłem tajemniczej wiadomości w odległym zakątku planety, gdzie gromadzi się Czerwony Legion. Pomimo tego, że rekomendowana Moc do tej Przygody to 90, sugerujemy podejść do zadania nieco później, w okolicy 120.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Zwolnienie

Powstrzymujemy Weksów przed schwytaniem Upadłych.

Macierz potrafi mieć nietypowe prośby i tak właśnie się do nich zalicza. Prosi nas bowiem o powstrzymanie Weksów przed schwytaniem Upadłych, co naturalnie - po aktywacji tej misji - prowadzi nas do jaskini nieopodal. Stamtąd już szybka droga do więzienia frakcji. Przemierzając jaskinię zostaniesz także poinformowany o restrykcji odrodzeni, dlatego staraj się podejść do walk taktycznie.

Po raz kolejny już pomagamy Macierzy. Tym razem musimy odzyskać dane Weksów. Jest to dość krótka przygoda, którą powinieneś ukończyć w zaledwie kilka minut. Po jej aktywacji musimy przeskanować trzy wskazane skrytki. Przeskakujemy więc na wielką platformę zawieszoną w przestrzeni, gdzie wykonujemy interakcję na zielonej kuli.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Hakowanie planety

Łączymy się z rdzeniem Nessusa.

Tym razem to nie Macierz potrzebuje naszej pomocy, ale my Macierzy. Duch chce połączyć się z rdzeniem Nessusa, a do tego potrzebna jest mu właśnie pomoc Macierzy. Po aktywacji zadania musimy rozmieścić w okolicy trzy nadajniki. Miejsca są wyznaczone przez białe okręgi i dostępne po wykonaniu dłuższego skoku.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Zaginiona załoga

Odnajdujemy zaginione członkinie załogi Macierzy.

Macierz zdaje się nie dawać nam spokoju. Tym razem prosi nas o odnalezienie członkiń jej załogi. Brakuje ich jednak od długiego czasu, więc Macierz wydaje się być pogodzona z tym, co mogło je spotkać. Decydujemy się jednak pomóc i udajemy się na poszukiwania.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Niezłomność

Podążamy tropem technologii Weksów.

Macierz zdaje się być niezastąpiona i bombarduje nas wręcz kolejnymi informacjami i zadaniami. Tym razem daje nam znać o technologii Weksów, która może im posłużyć do opracowania nieprzenikalnych barier. Trzeba więc pokrzyżować ich plany, dlatego bierzemy sprawy w swoje ręce. A te będą pełne roboty.

Destiny 2 - patrole i ich rodzaje

Aktywności dodatkowe.

Patrole powracają w Destiny 2, choć mają odrobinę więcej narracji niż podobne zadania z pierwszej części. To, jak zostały zaimplementowane, jest jednak bardzo zbliżone do oryginału.

Destiny 2 - Nessus, Przygoda: Oblężenie Exodusu

Krzyżujemy plan ataku Upadłych na terminal Macierzy.

Dostęp do tej przygody otrzymasz dopiero po ukończeniu dwóch misji wątku fabularnego na planecie Nessus. Chodzi tu o zadania Zapętlony oraz Sześć, w których ratowaliśmy Cayde'a-6. Opis tych misji głównych znajdziesz na następujących stronach:

Destiny 2 - jak zdobyć rewolwer Sturm

Zadanie: Relikty Złotego Wieku oraz broń boczna Drang.

Ważne: wszelkie zadania na broń egzotyczną najlepiej wykonywać dopiero, gdy nasz poziom Mocy (Power) osiągnął już co najmniej 265. Po tym poziomie postępy zauważalnie zwalniają, a broń egzotyczna to zawsze gwarancja zwiększenia Mocy. Dlatego okazuje się niezwykle pomocna, gdy chcemy osiągnąć Moc na poziomie 270 i wyżej.

Destiny 2 - Nessus, misja: Sześć

Zmierzamy na ratunek Cayde'owi.

W poprzednim zadaniu musieliśmy uratować Łowcę o kryptonimie Cayde-6. Misja była trudna i obfitująca w sporo strzelania, jednak był to dopiero przedsmak. Musimy kontynuować ratunek i w tym celu, pozostając na Nessusie, zmierzamy nieco dalej, aby uaktywnić kolejne zadanie wątku fabularnego.

Destiny 2 - Nessus, misja: Zapętlony

Jak odnaleźć Cayde'a-6.

Naszym zadaniem tym razem jest odnalezienie innego Łowcy, Cayde'a-6. Po tym, jak udał się do niebezpiecznego świata, nikt nie miał z nim kontaktu. Naturalnie prowadzi to nas na nową planetę, Nessus. Odblokowanie jej ma miejsce wraz z postępami fabularnymi gry, a więc po ukończeniu głównej misji o tytule Utopia. Jej opis znajdziesz tutaj - Destiny 2 - Tytan, misja: Utopia.

Ważne: wszelkie zadania na broń egzotyczną najlepiej wykonywać dopiero, gdy nasz poziom Mocy (Power) osiągnął już co najmniej 265. Po tym poziomie postępy zauważalnie zwalniają, a broń egzotyczna to zawsze gwarancja zwiększenia Mocy. Dlatego okazuje się niezwykle pomocna, gdy chcemy osiągnąć Moc na poziomie 270 i wyżej.

Destiny 2 - Tytan, misja: Utopia

Poszukiwania procesora ze Złotego Wieku.

W tym zadaniu udajemy się do serca Roju, a naszym celem jest odnalezienie tajemniczego procesora ze Złotego Wieku. To zadanie, w ramach głównego wątku fabularnego, odblokowuje się wraz z postępem, a więc ukończeniem misji Nadzieja oraz Odpływ, także na tej samej planecie.

Dostęp do tej misji w lokacji Tytan otrzymasz po wykonaniu dwóch misji fabularnych - Nadzieja i Odpływ. Dopiero wtedy zyskasz możliwość swobodnego przemieszczania się po tej planecie. Gdy po wymienionych zadaniach porozmawiasz ze Sloane, możesz już podejść do Przygody zatytułowanej Sąsiedzi z piekła rodem.

Destiny 2 - jak zwiększyć Moc (Power) do 260

Przygotowanie do Najazdu i Nocnych Szturmów.

Destiny 2 opiera się na rozwoju postaci. Oczywiście mamy tu kampanię fabularną - początek i koniec historii. To jednak stałe ulepszanie naszego bohatera jest sednem właściwej rozgrywki. Trochę jak w grach typu Diablo.

Dostęp do tego zadania na planecie Tytan otrzymasz po wykonaniu dwóch misji fabularnych - Nadzieja i Odpływ. Dopiero wtedy zyskasz możliwość swobodnego przemieszczania się po tej planecie. Gdy po wymienionych misjach porozmawiasz ze Sloane, możesz już podejść do Przygody o specyficznej nazwie Złodziej złodzieja.

Destiny 2 - jak zdobyć Multinarzędzie MIDA, Mida Multi-Tool

Zadanie: Dostrzeż, Zastrzel, Powtórz.

Ważne: wszelkie zadania na broń egzotyczną najlepiej wykonywać dopiero, gdy nasz poziom Mocy (Power) osiągnął już co najmniej 265. Po tym poziomie postępy zauważalnie zwalniają, a broń egzotyczna to zawsze gwarancja zwiększenia Mocy. Dlatego okazuje się niezwykle pomocna, gdy chcemy osiągnąć Moc na poziomie 270 i wyżej.

Destiny 2 - Tytan, misja: Odpływ

Naprawiamy usterkę zasilania.

Ruch oporu nie może kontynuować swoich działań z powodu awarii zasilania. Musimy więc udać się w głąb Arkologii, aby naprawić usterkę. Zadanie to jest kontynuacją poprzedniego, czyli misji Nadzieja. Opis jej przejścia znajdziesz na następującej stronie - Destiny 2 - Tytan, misja: Nadzieja. Także i w tym zadaniu czeka cię dużo strzelania.

Destiny 2 - Tytan, misja: Nadzieja

Nawiązujemy kontakt z naczelnikiem Zavalą i dołączamy do walki.

Zadanie to jest dostępne bezpośrednio po ukończeniu misji Eksplozja. Aktywację kolejnej głównej misji kampanii fabularnej następuje automatycznie po wybraniu lokacji Tytan na ekranie Nawigatora. Gdy wybierzesz planetę, po animacji misja rozpocznie się automatycznie. Przygotuj się na jazdę bez trzymanki, gdyż czeka cię naprawdę dużo strzelania.

Zaraz po prologu w Destiny 2 trafiamy do pierwszej większej strefy, którą można swobodnie eksplorować - to Europejska Martwa Strefa. Później odwiedzamy też podobne obszary na innych planetach czy księżycach.

Destiny 2 - Ziemia, Przygoda: Wrobieni

Zakładamy pułapki i skłócamy Czerwony Legion z Upadłymi.

Na początku zabawy zwrócisz pewnie uwagę na rekomendowany poziom Mocy dla tej misji. Choć sugeruje on posiadanie Mocy na oszacowanej na 40, możesz do tego zadania podejść nawet wcześniej, gdy jesteś nieco słabszy. Większa część walki bowiem wykona się praktycznie sama, o ile będziesz kierował się naszymi wskazówkami.

Destiny 2 - reputacja i frakcje

Nagrody za lojalność.

Destiny 2 to świat, w którym funkcjonują różne frakcje i ugrupowania. Właściwie wszyscy nasi znajomi, których poznajemy podczas kampanii - na przykład Ikora czy Shaxx - reprezentują inną frakcję. Oczywiście wszyscy współpracują i działają dla wspólnego dobra.

Destiny 2 - modyfikacje broni i pancerza

Zmiana cech i możliwości ekwipunku.

Każda broń ma konkretną wartość ataku, szybkość dobywania, zasięg i inne statystyki, które obrazowane są paskami widocznymi, gdy najedziemy na daną broń kursorem. To jednak nie wszystko, ponieważ arsenał można nie tylko wymieniać na coraz lepszy, ale i modyfikować - podobnie zresztą jak pancerz.

Destiny 2 - Ziemia, Przygoda: Słaby odbiór

Docieramy do groźnego Kapitana i niszczymy źródło zakłóceń.

Jest to kolejna misja typu Przygoda, należąca do aktywności pobocznej. Zwróć uwagę, że rekomendowana Moc dla tego zadania jest ustalona na 20 punktów, jednak nie daj się zwieść pozorom - końcowa faza tej misji może napsuć ci nieco krwi, jeśli zdecydujesz się na bezmyślne parcie do przodu.

Szturm rozpoczyna się na dosyć dużym obszarze. Pierwsze zadanie to analizowanie impulsów. Impulsy są oznaczone na ekranie ikonkami, a także widocznymi z daleka słupami błękitnego światła - nie sposób je przegapić.

Destiny 2 - Ziemia, Przygoda: Wezwanie do domu

Pomagamy Hawthorne, wzmacniając sygnał.

Jest to jedna z pierwszych dostępnych aktywności pobocznych, którą odblokowujemy w niedługi czas po dostaniu się do Europejskiej Martwej Strefy. Rekomendowana moc dla tego zadania to 20, dlatego powinieneś poradzić sobie z założeniami właściwie od początku rozgrywki. Udajemy się więc do miejsca, gdzie będziemy mogli aktywować misję.

Destiny 2 - Ziemia, misja: Eksplozja

Na zlecenie Devrima pomagamy Hawthorne.

Jest to kolejne zadanie dla Devrima Kaya, które zostanie odblokowane po ukończeniu poprzedniej misji, a więc Nowa Granica. Aktywujesz ją dokładnie w tym samym miejscu, a więc na wieży kościoła w Europejskiej Martwej Strefie. Po nawiązaniu kontaktu ze zleceniodawcą musisz wziąć od niego przedmiot fabularny, jakim jest wzmacniacz sygnału.

Destiny 2 - Ziemia, misja: Nowa Granica

Wykonujemy zadanie dla Devrima, aby zdobyć zaufanie Hawthorne.

Po ukończeniu pierwszej części ¬zadania Iskra, zostaniesz automatycznie przeniesiony na Farmę, gdzie powinieneś porozmawiać z Hawthorne. Poprosi cię o udzielenie pomocy jej przyjacielowi, Devrimowi, co naturalnie prowadzi cię do ruin miasteczka Trostland. Wybieramy więc Ziemię i strefę lądowania we wspomnianym miasteczku.

Destiny 2 - Wróbel (Sparrow): jak zdobyć pojazd

Dla fanów szybszej eksploracji.

Pojazdy klasy Wróbel (Sparrow) w Destiny 2 są nieco rzadsze niż mogą oczekiwać weterani pierwszej odsłony serii, przyzwyczajeni do innych rozwiązań. Aby odblokować lewitujący wehikuł, trzeba nieco się najpierw napracować.

Destiny 2 - Ziemia, misja: Iskra, cz. 1

Odzyskujemy swoje moce.

Jeśli chcesz aktywować kolejną misję, musisz najpierw znaleźć się na farmie, co opisywaliśmy na poprzedniej stronie naszego poradnika. Najpierw musimy porozmawiać z Tyrą Karn (1), która jest archiwistką Kryptarchów. Znajdziesz ją bardzo łatwo, gdyż będzie miała przy sobie czerwony znacznik.

Rozwój postaci, zdobywanie doświadczenia i poziom mocy to rdzeń rozgrywki w Destiny 2. Zwłaszcza zwiększanie Mocy jest tu bardzo istotne, gdyż bez osiągnięcia jej na wystarczającym poziomie, nie będzie możliwe podchodzenie do wielu aktywności, w tym choćby Szturmów (Strike'ów).

Destiny 2 - jak odblokować wszystkie podklasy

Aktywacja drugiej i trzeciej specjalizacji.

Tak jak w pierwszym Destiny, tak i w sequelu każda klasa ma do dyspozycji różne podklasy. Jednak nie od początku gry wszystkie są dostępne. Poniżej opisujemy, jak odblokować wszystkie specjalizacje.

Destiny 2 - misja: Exodus, Adieu (dotarcie na Farmę)

Podążamy za sokołem, aby dotrzeć na farmę.

Po ukończeniu wprowadzającego zadania znajdziesz się w bardzo zdewastowanym miejscu. Poruszając się ostatkiem sił idź przed siebie i zejdź w kierunku niewielkiej doliny. Tam skręć w prawo i idź pod zarwanym mostem i obok płomieni.

Destiny 2 - błędy, problemy i porady techniczne

Naprawiamy usterki i pomagamy w grze.

Destiny 2 debiutuje w dobrej kondycji technicznej, ale - jak zawsze - nie brakuje pewnych problemów. Więcej problemów pojawi się zapewne wraz z październikowym debiutem odsłony PC, ale poniżej znaleźć można konsolowe kody błędów.

Destiny 2 - broń: rodzaje i zastosowanie

Kinetyczna, Energtyczna, Ciężka - co wybrać?

Broń to jeden z najważniejszych elementów Destiny 2. Kolekcjonowanie potężnych pukawek to dla wielu sedno zabawy, a nowe karabiny i pistolety zdobywamy praktycznie przy każdej okazji.

Destiny 2 - tryb Odliczanie: jak grać

Rywalizacja bez odrodzeń.

Tygiel - Crucible - w Destiny 2 oferuje, podobnie jak w oryginale, różne tryby rozgrywki. To między innymi popularna Kontrola. Sequel wprowadza też zupełnie nowy tryb, czyli Odliczanie (Countdown).

Destiny 2 - tryb Kontrola: cele i wskazówki

Jak grać i spełnić warunki potrzebne do zwycięstwa.

Kontrola (Control w wersji angielskiej) to jeden z trybów PvP znany z pierwszego Destiny. Założenia są wyjątkowo proste i z pewnością znajome dla każdego, kto kiedykolwiek grał w tryb typu Dominacja z Call of Duty czy Battlefielda.

Tygiel - Crucible - powraca w Destiny 2, po raz kolejny oferując sieciową rywalizację w ramach klasycznych meczów PvP. Tygiel odblokowujemy po wykonaniu misji fabularnej Iskra, zaraz po prologu. Na Farmie wystarczy udać się do Lorda Shaxxa, który znajduje się w tym samym budynku, co Hawthorne.

Beta Destiny 2 na PC - jak pobrać, najważniejsze informacje

Destiny 2 debiutuje 6 września na konsolach, a 24 października na PC. Testy wersji PS4 i Xbox One odbyły się w lipcu, natomiast w dniach 28-31 sierpnia trwa beta na PC.

Otwarta beta na PC - dla wszystkich - dostępna jest od 29 sierpnia. Pobieranie będzie możliwe najpóźniej od godziny 19:00.

Na początek przypomnijmy, jakie podzespoły pozwolą na przyjemną rozgrywkę.

Czytaj więcej...

Destiny 2 - Szturm (Strike): Odwrócona iglica

Eksplorujemy wykopaliska i likwidujemy bossa Protheona.

Naszym celem w tym zadaniu jest zbadanie podejrzanych działań Kombinatu. Rozpoczynasz w charakterystycznej, zielono-czerwonej lokacji, gdzie początkowo musisz po prostu iść przed siebie. Bardzo szybko trafisz na pierwsze grupki przeciwników, złożone głównie z Legionistów. Nie będą żadnym wyzwaniem, dlatego zapomnij o taktyce i po prostu idź przed siebie.

Destiny 2 - Łowca (Hunter), podklasy: Gromodzierżca, Strzelec

Wszystkie cechy, superzdolności i wyposażenie Łowcy.

Łowca, podobnie jak inne klasy w Destiny 2, ma do dyspozycji dwie różne podklasy. Wybierając je prawdopodobnie będziesz sugerować się ich najważniejszą funkcją, czyli rodzajem superzdolności, którą aktywować można tylko raz na dłuższy czas.

Destiny 2 - Tytan (Titan), podklasy: Szturmowiec, Wartownik

Wszystkie cechy, superzdolności i wyposażenie Tytana.

Tytan, podobnie jak inne klasy w Destiny 2, posiada dwie różne od siebie podklasy. Wybierając je prawdopodobnie będziesz sugerować się ich najważniejszą funkcją, czyli rodzajem superzdolności, którą aktywować można tylko raz na dłuższy czas.

Destiny 2 - jak zmienić broń i podklasę

Tajniki konfiguracji bohatera.

Konfiguracja naszego bohatera to klucz do sukcesu w walce. Warto poświęcić kilka dłuższych chwil, aby poznać wszystkie możliwości danej postaci, a także dobrać odpowiednią broń czy elementy pancerza. Warto jest rozpocząć od dopasowania odpowiedniej broni. W tym celu musimy przejść na ekran postaci.

Destiny 2 - ekran postaci i ekwipunek

Gniazda na broń i pancerz, aktualny poziom doświadczenia.

Ekran postaci i ekwipunku w Destiny 2 jest przejrzysty i nieskomplikowany. W jego środku znajduje się graficzne przedstawienie naszego bohatera, a po bokach możemy w łatwy sposób sprawdzić aktualnie posiadaną broń oraz użyte części pancerza.

Destiny 2 - wybór i opis klas

Tytan, Łowca czy Czarownik?

Rozpoczynając zabawę w Destiny 2 musimy podjąć bardzo ważną decyzję. Chodzi tu o wybór klasy, który będzie kluczowy dla odzwierciedlenia stylu, w jakim będziesz toczyć rozgrywkę. Dostępne są trzy klasy w Destiny 2, które możesz zmieniać przeciągając kursor na proporzec którejś z nich.

Destiny 2 - misja: Powrót do domu, cz. 2

Docieramy do generatora osłon i uciekamy z okrętu flagowego.

Po przerywniku filmowym, który zakończył pierwszą część zadania, zmierzaj kładką przed siebie, a na jej końcu wskocz na centralną część platformy i zwróć uwagę na pomieszczenie po prawej stronie. Napotkasz tam kilku niezbyt groźnych legionistów. Następnie podejdź do pomarańczowego hologramu i wykonaj interakcję, aby pobrać plany.

Destiny 2 - misja: Powrót do domu, cz. 1

Walczymy z legionistami, bronimy wieży i zmierzamy w stronę wielkiego okrętu.

Zadanie rozpoczynasz od przebijania się wzdłuż płonących elementów. Nie przejdziesz więcej, niż kilku kroków, a napotkasz pierwszych przeciwników. Będą to legioniści, którzy nie stanowią dużego wyzwania, zwłaszcza, gdy nie występują w licznych grupach.