Days Gone Poradniki
Days Gone - ile godzin trwa, czas gry, długość
Jak szybko można skończyć grę.
Days Gone - Nero: punkt przy tunelu Rogue (punkt medyczny)
Broniona przez bandytów placówka, w której znajdziesz iniektor i nagranie.
Days Gone - Sam nie dasz rady; Jak na oprycha z motorem (zakończenie)
Rozprawiamy się z bojówkami na Wyspie Magów i wracamy do Sary.
Days Gone - Zabij wszystkich drani, co do jednego; Zostawię trochę dla ciebie
Rozprawiamy się z wojskowym obozem oraz pokonujemy hordę w Starym Tartaku.
Days Gone - Obóz Coopelanda został zaatakowany; Nie wychylaj się to cię nakarmią
Pomagamy Coopowi odnaleźć obozowego mechanika.
Days Gone - Zapewnij im ochronę; To już koniec; Kolejny atak bojówki
Rozprawiamy się z kolejną hordą i eliminujemy obozy wojskowe.
Days Gone - Cień śmierci; Wyjście z podziemi
Uciekamy z obozu wojskowego i wyruszamy z odsieczą Lost Lake.
Days Gone - Szpieg anarchistów; Co się robi by przeżyć
Pozbywamy się obozowego zdrajcy oraz walczymy z Biegaczem i hordą w jaskini.
Days Gone - Jak nisko upadliśmy; Mam plan; On jest średnio muzykalny
Pomagamy Sarze zdobyć szalej i odzyskujemy odtwarzacza MP3 dla Weavera.
Days Gone - Nero: punkt w Chemult Community College (punkt medyczny)
Opuszczona placówka leżąca na boisku kampusu, gdzie przebywa horda.
Days Gone - Nero: punkt nad Pillette Bridge (punkt medyczny)
Kolejna placówka naukowa, w której możesz zdobyć iniektor i nagranie.
Days Gone - Nero: punkt nad Spruce Lake (punkt medyczny)
Placówka położona na południowym zachodzie od Wyspy Magów.
Days Gone - To może być to; Wejdź do arki ty i cały dom twój (horda z Chemult)
Zdobywamy traszkę dla Sary i pokonujemy wielką hordę.
Days Gone - Durni jaskiniowcy (zlecenie)
Kolejne zadanie dodatkowe polegające na oczyszczeniu z przeciwników wrogiego obozu.
Days Gone - Nero: punkt przy Volcanic Legacy Scenic Byway (punkt medyczny)
Placówka leżąca w pobliżu tunelu w południowej części mapy.
Days Gone - Nie mogliśmy ryzykować; To moja wina; Nie chcę wisieć
Wracamy z Sarą do obozu i rozpoczynamy poszukiwania Taylora.
Days Gone - Dzień jak co dzień (zlecenie)
Odnajdujemy i ratujemy Melindę Foster.
Days Gone - Jak ich dorwać (zlecenie)
Niszczymy kolejny obóz bandytów.
Days Gone - Tylko wykonuję swoją pracę (zlecenie)
Zadanie dla Kouriego, w którym ratujemy żołnierza z rąk anarchistów.
Days Gone - Wpierdalają go świrusy (zlecenie)
Na polecenie pułkownika oczyszczamy obóz wieczystych.
Days Gone - Nie chciałeś dołączyć (zlecenie)
Uwalaniamy Ethana Rossa z bandyckiej niewoli.
Days Gone - To utrzymało mnie przy życiu; Znałam tych ludzi; Spodziewaj się najgorszego
Wkradamy się z Sarą do placówki badawczej, w której kiedyś pracowała.
Days Gone - Nie mogłaś się przestać trząść; Nikt cię nie zastąpi
Uciekamy z placówki z Sarą i odwiedzamy doktora Jimeneza.
Days Gone - To tylko następny formularz; Mogę cię o coś zapytać; Było ich strasznie dużo
Wyruszamy z Sarą na misję zdobycia wirówki do badań.
Days Gone - Masz niewłaściwą osobę; Też próbowałem ją poderwać
Gonimy złodzieja i zdobywamy próbki polistyrenu dla Weavera.
Days Gone - Poznaję was; Boisz się odrobiny konkurencji; Miewałem lepsze dni
Odwiedzamy doktora, znajdujemy składniki dla Sary i ratujemy Taylora.
Days Gone - Zbieranie pamiątek; Wiem, że ta cała sytuacja jest dziwna
Polujemy na Andersona i zdobywamy drożdże dla Sary.
Days Gone - Wojna, którą możemy wygrać; Odbijemy ten świat; Nigdy nie trać nadziei
Zwiedzamy obóz z pułkownikiem Garretem, rozprawiamy się z bandytami i ratujemy Justine Norwood.
Days Gone - Zostaw ten szajs przy drzwiach (dodatkowe)
Zdobywamy próbki cynoberu z pobliskiej kopalni.
Days Gone - Będziesz musiał się wykazać; Na skraju wyginięcia
Wyruszamy z kapralem Kourim na pierwszą misję wytropienia zbiega.
Days Gone - Jeszcze mi nie rozkazujesz; Cel na ich plecach; Nie mam jej zdjęcia
Docieramy z kapralem do uciekiniera i wybieramy się na wzgórze wspomnień.
Days Gone - Mayday Mayday; Nie jesteś stąd; Toczymy wojnę
Walczymy z wielkim niedźwiedziem i docieramy do wojskowego obozu.
Days Gone - Więc po co ja tutaj; Znów jak nomada
Zamykamy wątki na północy i wyruszamy na południe.
Days Gone - W ich menu (zlecenie)
Zadanie dla Rikki, w którym musimy uratować chłopaka w mieście, gdzie znajduje się horda.
Days Gone - Zostać częścią rodziny (zlecenie)
Pomagamy Tucker w pozbyciu się Wheelera w ramach wątku Łowca nagród.
Days Gone - To jeszcze dzieciak (zlecenie)
Zadanie dodatkowe od Rikki - oczyszczamy obóz z przestępców.
Days Gone - Poradnik, Solucja
Opis przejścia, porady, misje, mechanika, sekrety i znajdźki.
Days Gone - Czas na odwet; Byłam rozkojarzona
Rozprawiamy się z wieczystymi i ich szefem Carlosem oraz wspominamy Sarę.
Days Gone - Po kryjomu; Całkiem niezły pomysł; To się nigdy nie skończy
Zdobywamy karabin snajperski, lonty i wysadzamy z Boozerem tamę.
Days Gone - Nigdy nie przestaną
Bronimy obóz Żelaznego Mike'a przed wieczystymi i ratujemy zakładników.
Days Gone - Można się było domyślić; Ludzie wysłani, by cię znaleźć
Odzyskujemy ekwipunek, uciekamy z obozu wieczystych, docieramy do motocykla i wracamy z kompanami.
Days Gone - Zachowałem swoje imię
Uciekamy ze świątyni wieczystych i uwalniamy dziewczynę.
Days Gone - To jedyny sposób
Zdobywamy ze Skizzem lonty i zostajemy wystawieni.
Days Gone - Próba pomocy obozowi; O ile nas nie przyłapią; Oni nie czują bólu
Wyruszamy ze Skizzem po lont do obozu wieczystych.
Days Gone - Lepiej zapalić jedną świeczkę; Jak sobie chcesz
Pomagamy Rikki w walce z traszkami i znajdujemy kundelka dla Boozera.
Days Gone - Jak wiele trupów (zlecenie)
Zadanie z serii Łowca Nagród - polujemy na Two Doga ukrywającego się w tartaku z hordą świrusów.
Days Gone - Nero: punkt w Starym Tartaku (punkt medyczny)
Placówka medyczna znajdująca się w pobliżu miejsca zamieszkanego przez hordę.
Days Gone - I tak nie mam wyboru; Bez początku ani końca
Wyciągamy Boozera z tarapatów.
Days Gone - Wykręciłeś mi rękę; Mogłeś zrobić więcej
Misje fabularne z wątków: Przeżycie to nie życie, Pamiętam, z wysłannikami Nero.
Days Gone - Już ja wam pokażę rozpierdol (zlecenie)
Zadanie dodatkowe dla Copelanda - oczyszczamy obóz z bandytów.
Days Gone - Wieczyści, idźcie do diabła (zlecenie)
Zadanie dla Tucker, w którym oczyszczamy wrogi obóz.
Days Gone - Poszło o karty (zlecenie)
Zadanie dla Rikki, w której należy wyeliminować Harpa.
Days Gone - Nero: punkt na przełęczy Żelazny Stok (punkt medyczny)
Przywracamy zasilanie i zdobywamy iniektor oraz nagranie.
Days Gone - Chodzi o łapę Boozera
Zdobywamy dla Rikki przedmioty, z których stworzy nową rękę kompana.
Days Gone - Chciałeś się zapić na śmierć
Wyruszamy na poszukiwania pijanego Boozera.
Days Gone - Pieprzony ekspert od świrusów; Nieprzekroczone granice
Odwiedziny Boozera i wyprawa ze Skizzem do kopalni. Zadnaia: Nie ukrywamy się, To akurat jego błąd.
Days Gone - Droga pod kołami; Na ryby; Jedynym, jakiego ma
Odnajdujemy porwaną dziewczynkę Gabby.
Days Gone - Podwajam stawkę (zlecenie)
Zadanie dodatkowe dla Tuck w Hot Springs. Polujemy na Ricka Marsdona.
Days Gone - Przebłyski świadomości
Podsłuchujemy kolejną rozmowę badaczy Nero.
Days Gone - Nie może być łatwo; Nie przepadają za gośćmi
Podróż z Rikki. Misje: Wtedy zrozumiałam, To długa historia.
Days Gone - Przydałaby się pomocna dłoń, Wiosenny zasiew
Odwiedzamy Boozera i gonimy na motocyklu Lynchmana.
Days Gone - Włóczędzy przy Eden Hill (zlecenie)
Na prośbę Rikki rozprawiamy się z bandytami w pobliskim obozie.
Days Gone - Wypad do miasta (zlecenie)
Ada Tucker prosi bohatera o uwolnienie jej człowieka o imieniu Larsen.
Days Gone - Trudno go nie zauważyć (zlecenie)
Rozprawiamy się z Nedem Walkerem na polecenie Copelanda.
Days Gone - W dzień urodzin Heroda
Kolejna misja, w której podsłuchujemy naukowców Nero.
Days Gone - Płynęły niczym zasklepione rzeki; Widzisz, co zrobili
Śledzimy hordę i zdobywamy plany kopalń z materiałami wybuchowymi.
Days Gone - Jakaś strefa wojny
Szukamy śladów prowadzących do Reda Rileya.
Days Gone - Narażasz życie innych; To ma jakiś cel
Operacja Boozera, śledzenie śmigłowca i podsłuchiwanie naukowca Nero.
Days Gone - Przed chwilą był; Grać calutką noc (boss Łamacz)
Zdobywamy antybiotyk dla Boozera z wraku samolotu i walczymy z ciężkozbrojnymi wrogami.
Days Gone - Nero: punkt Nero przy tunelu Santiam (punkt medyczny)
Placówka medyczna leżąca przy kryjówce hordy świrusów.
Days Gone - Szukając Lisy
Wyruszamy do miasteczka ze świrusami w celu odnalezienia zagubionej dziewczyny.
Days Gone - Potrzebuję twojej pomocy
Śledzimy śmigłowiec, zakłady pluskwę i podsłuchujemy naukowca Nero.
Days Gone - W Sherman's Camp aż roi się od świrusów
Zdobywamy dla Addy nóż Listona.
Days Gone - Rachunki do wyrównania (zlecenie)
Ada Tucker z Hot Springs zleca zadanie pozbycia się obozu wieczystych.
Days Gone - Nigdy nie wrócił (zlecenie)
Misja dodatkowa zlecana przez Copelanda.
Days Gone - Nie miałem do kogo z tym pójść; Robiliśmy różne rzeczy
Pomagamy Boozerowi dotrzeć do obozu i dogadujemy się z Żelaznym Mikiem.
Days Gone - Nikt nie był tego świadomy; Nikogo nie będę zabijać
Pomagamy Boozerowi i zakradamy się do obozu Żelaznego Mike'a.
Days Gone - Co oni ci zrobili
Ratujemy Lisę z rąk wieczystych.
Days Gone - Musisz mi dać kilka dni
Zdobywamy kwiaty lawendy na maść na poparzenia Boozera.
Days Gone - Usłyszeć o obozie wieczystych (zlecenie)
Zadanie dla Copelanda, w którym oczyszczamy obóz z wrogów.
Days Gone - Nero: teren badań przy wraku śmigłowca (punkt medyczny)
Wrak helikoptera za przepaścią, na południe od obozu Copelanda.
Days Gone - Przyniosłem ci coś; Wyrywałem już chwasty
Zdobywamy geodę dla Lisy i w retrospekcji wracamy do Sary, aby zdobyć lawendę.
Days Gone - Reszta naszych leków
Pogoń za uciekającym motocyklistą Roachem.
Days Gone - Nie pozwalają mi odejść; To moja wina
Odwiedzamy Lisę w obozie pracy oraz wracamy do pomnika Sary.
Days Gone - Wszyscy muszą pracować (zlecenie)
Kolejna misja poboczna dla Ady Tucker z Hot Springs. Poszukujemy porwanej dziewczyny.
Days Gone - Naprawdę krwawo (zlecenie)
Misja poboczna dla Ady Tucker w Hot Springs. Zabij Limbo.
Days Gone - Nero: punkt przy tunelu Marion Forks (punkt medyczny)
Bezpiecznik, generator, iniektor i rejestrator dźwiękowy.
Days Gone - powiększanie ekwipunku, zwiększanie ilości wolnego miejsca
Umiejętności: Przydatne brzemię oraz Podbicie stawki.
Days Gone - To karabin, a nie gnat; Nawiązywanie kontaktu
Tropimy agenta NERO, O'Briana.
Days Gone - Tu nie jest bezpiecznie, Mnóstwo chorych ludzi
Jesteś bezpieczna: ratujemy młodą dziewczynę, Lisę.
Days Gone - Spizgany jak delfin
Ostra jazda: pościg na motocyklu.
Days Gone - Jakby czegoś szukali, Co taka fajna dziewczyna…?
Gonimy śmigłowiec i odzyskujemy radio.
Days Gone - Coś ty zrobił?
Pamiętam: odwiedzamy ważne dla Deacona miejsce związane z ukochaną.
Days Gone - Oczyścić te gniazda
To mój brat: neutralizujemy gniazda świrusów.
Days Gone - motocykl: jazda, odzyskiwanie i walka
Wskazówki związane z prowadzeniem motocykla, odszukiwaniem go i prowadzeniem pojedynków strzeleckich.
Days Gone - szafy na broń, przechowywanie broni palnej
Sprawdź, gdzie znaleźć specjalne szafki i w jaki sposób działają.
Days Gone - poziom zaufania w obozach sojuszników
Jak działa zaufanie i w jaki sposób można je zwiększyć.
Days Gone - obozy sojuszników: handlarze, mechanik, trofea, kuchnia, zlecenia
Zobacz, co możesz robić w obozach sprzymierzeńców.
Days Gone - walka strzelecka, osłony, broń i amunicja
Poznaj wskazówki i zasady związane z prowadzeniem wymiany ognia.
Days Gone - walka wręcz, uniki, atak, broń biała
Najważniejsze informacje o prowadzeniu starć bezpośrednich.
Days Gone - Zapłacą za ciebie
W pogoni za Leonem: odwiedzamy obóz w Hot Springs.
Days Gone - Oni nie śpią
Gdzie jest NERO: infiltrujemy lądowisko.
Days Gone - Ni stąd, ni zowąd
W pogoni za Leonem: skrytka z lekami.
Days Gone - Słyszałem dźwięk motocykli, Dym na górze
Lokalizujemy i likwidujemy obóz na górze.
Days Gone - Nie ma głodujących patriotów
Ostra jazda: plądrujemy obóz wypadowy łupieżców.
Days Gone - umiejętności na start, przydatne zdolności
Walka wręcz, walka dystansowa i przetrwanie.
Days Gone - obozy wypadowe: wejścia do bunkrów, włazy
Poznaj miejsca, gdzie możesz zejść do podziemnych kryjówek z mapami.
Days Gone - przeciwnicy i wrogowie: świrusy, bandyci, snajperzy, żołnierze Nero, zwierzęta
Poznaj sposoby prowadzenia walki z różnymi rodzajami rywali.
Days Gone - Spieprzali w podskokach
Zdobywamy bandaże.
Days Gone - Włóczędzy na górze
Odzyskujemy motocykl.
Days Gone - Ty chyba chcesz umrzeć
To mój brat: szukamy pompy paliwowej.
Days Gone - Nero: punkt nad Horse Lake (punkt medyczny)
Jak dostać się do placówki przy pociągu wypełnionego świrusami.
Days Gone - obozy wypadowe łupieżców, bandyci, bunkry, mapy
Jak przejmować tereny opanowane przez wrogów i jak dotrzeć do podziemnych bunkrów.
Days Gone - strefy lęgowe i gniazda świrusów
Jak niszczyć bazy potworów.
Days Gone - cykl dobowy, dzień i noc, sen, zmiana czasu
Korzystanie z łóżek w celu przyspieszenia upływu czasu.
Days Gone - Ruszamy na północ, Parszywa śmierć
Przebij się przez tunel.
Days Gone - Nie może być daleko, Załatwimy to szybko
W pogoni za Leonem.
Days Gone - motocykl: kupowanie ulepszeń, zwiększanie wydajności
Podnoszenie osiągów, zmiany wizualne i sposoby kupowania u mechaników.
Days Gone - motocykl: tankowanie paliwa i naprawa uszkodzeń
Zobacz, jak uzupełniać benzynę i poprawiać stan techniczny motoru.
Days Gone - szybka podróż
Jeśli nie chcesz tracić czasu na jazdę motocyklem, to skorzystaj z opcji błyskawicznego przemieszczania się.
Days Gone - Nero: punkt przy cmentarzu Old Pioneer (punkt medyczny)
Zobacz, w jaki sposób dostać się do placówki na wschód od nekropolii.
Days Gone - skradanie się, odwracanie uwagi i ciche zabójstwa
Zobacz, w jaki sposób prowadzić walkę po cichu.
Days Gone - zapisywanie i wczytywanie gry, zapis automatyczny, manualny i szybki
Różne sposoby tworzenia punktów kontrolnych oraz sposoby powrotu do wcześniejszych fragmentów gry.
Days Gone - Nero: teren badań przy Horse Creek (punkt medyczny)
Obóz medyczny przy przewróconym pociągu. Iniektor i nagranie.
Days Gone - Nero: misja Spieprzali w podskokach (punkt medyczny)
Pierwsza placówka medyczna, do której dostaniemy się w ramach zadania głównego.
Days Gone - koło przetrwania: wybór, naprawa i tworzenie przedmiotów
Obsługa rozwijanego menu i jego kategorie.
Days Gone - jak się leczyć: zdrowie i leczenie, apteczki, bandaże
Tworzenie i korzystanie z środków bandaży, apteczek oraz sposoby na zwiększenie ilości życia.
Days Gone - ekwipunek: apteczki, złom, lornetka, latarka i nóż
Podstawowe wyposażenie - jak z niego korzystać?
Days Gone - zwiększenie statystyk, iniektory
Zahartowanie bohatera: zdrowie, kondycja i skupienie.
Days Gone - punkty medyczne Nero
Przywracanie zasilanie i zdobywanie iniektorów oraz rejestratorów dźwiękowych.