Apex Legends Poradniki

Apex Legends - pierścienie, strefy i okręgi: co warto wiedzieć

Wszystko o zmniejszających się obszarach.

Rozgrywka w Apex Legends, podobnie jak w innych grach battle royale, podzielona jest na kilka rund. Każda z nich kończy się zmniejszeniem strefy, w której gracze nie otrzymują obrażeń, by ostatecznie sprowadzić finałową walkę do niewielkiego terenu. W poniższym poradniku wyjaśniamy, co warto wiedzieć o strefach w Apex Legends.

Apex Legends - gdzie lądować, najlepsze miejsca i łup

Gdzie znaleźć najlepszy łup i gdzie lądować na początku rundy.

W grach z gatunku battle royale wybór odpowiedniego miejsca do lądowania to często być albo nie być. Nie inaczej jest w przypadku Apex Legends. W poniższym poradniku wyjaśniamy, w które miejsca warto latać, by znaleźć najlepszy łup.

Apex Legends - najlepsze postacie dla początkujących

Jaką postać wybrać na początku?

Apex Legends wprowadza do gatunku battle royale powiew świeżości chociażby w postaci bohaterów, którzy różnią się między sobą umiejętnościami. Opanowanie ich wszystkich może zająć nieco czasu, dlatego też postanowiliśmy wybrać trzy postacie idealne na początek przygody z Apex Legends.

Apex Legends - skoki, ślizgi, szybki bieg: jak się poruszać

Wskazówki dotyczące poruszania się na polu bitwy.

Apex Legends różni się od innych gier battle royale pod wieloma względami. Jednym z nich jest sposób poruszania się po mapie. Tempo rozgrywki wymusza na nas ciągły ruch. Zbyt długie pozostanie w jednym miejscu może się źle skończyć, dlatego warto zgłębić wszystkie tajniki z tym związane.

Apex Legends - poradnik i najlepsze porady

Bronie, przedmioty, postacie, wskazówki.

Witamy w poradniku do Apex Legends, czyli nowej gry studia Respawn Entertainment, odpowiedzialnego za cykl Titanfall. To dość skomplikowana produkcja, więc przyswojenie działania wszystkich systemów to klucz do sukcesu. Szczególnie, że umiejętności liczą się tu bardziej niż w PUBG czy Fortnite.

Apex Legends - najlepsze bronie: gdzie znaleźć, opis

Jak zwiększyć szansę na wygraną.

W Apex Legends można znaleźć sporo rodzajów broni oraz przedmiotów, które mają różny sposób działania, a tym samym dostosowują się do różnych typów rozgrywki. Choć możesz przetestować cały dostępny oręż, niektóre modele wyróżniają się na tle innych skutecznością.

Apex Legends - pakiety Apex i ceny monet Apex

Ile kosztują lootboxy i waluta w grze.

Apex Legends wprowadza gatunek battle royale do świata Titanfall. Jak niemal każda darmowa gra, produkcja Respawn Entertainment zawiera system mikrotransakcji, który pozwala zdobyć przedmioty kosmetyczne za różne rodzaje waluty.

Apex Legends - wymagania na PC

Oraz lista opcji graficznych.

Apex Legends to jedna z najpopularniejszych strzelanek typu battle royale na rynku. Produkcja twórców serii Titanfall jest darmowa na każdej platformie, ale posiadacze PC muszą oczywiście mieć odpowiedni sprzęt do zabawy.

Apex Legends - najlepsze wskazówki i sztuczki

Poradnik dla początkujących i zaawansowanych graczy.

Popularność darmowej gry Apex Legends wrasta z każdym dniem - i to pomimo braku marketingu oraz zapowiedzi dopiero w momencie premiery. Dopracowana produkcja twórców Titanfall przyciąga nowych graczy, a wiele osób twierdzi, że to najlepszy reprezentant gatunku battle royale na rynku.