Anthem Wiadomości

Anthem w natywnym 4K na Xbox One X

Zaoferuje też funkcję HDR.

Deweloperzy z kanadyjskiego studia BioWare oficjalnie poinformowali, że kooperacyjna strzelanka Anthem na konsoli Xbox One X uruchomi się w natywnej rozdzielczości 4K.

Anthem - trailer przypomina o premierze strzelanki od BioWare

Firma EA opublikowała zwiastun przypominający o zbliżającej się premierze Anthem - przygotowanej przez deweloperów ze studia BioWare strzelanki nastawionej na zabawę w kooperacji.

Nagranie przekonuje, że gracze są nielicznymi „wybrańcami”, których celem jest ochrona niebezpiecznego świata. W trailerze podkreślono, że użytkownicy zmierzą się z „niewyobrażalnym” zagrożeniem.

W filmie zaprezentowano fragmenty rozgrywki. Fundamentem zmagań są javeliny, czyli zaawansowane kostiumy bojowe, umożliwiające między innymi latanie w przestworzach. W dniu debiutu gra zaoferuje cztery pancerze, każdy z unikalnymi cechami i zdolnościami.

Czytaj więcej...

Anthem - pierwsze rozszerzenie już w marcu

Twórcy nakreślają plan rozwoju gry.

Twórcy Anthem poinformowali, że produkcja już w marcu otrzyma dodatkową zawartość. Deweloperzy podkreślają, że to dopiero początek, a kolejne rozszerzenia trafią do graczy w późniejszym czasie.

Anthem - szczegóły na temat transakcji cyfrowych

Dwa rodzaje waluty i darmowe dodatki fabularne.

Przedstawiciele studia BioWare ujawnili szczegóły na temat systemu transakcji cyfrowych, który pojawi się - wzorem innych podobnych tytułów - w nastawionym na sieciowe zmagania Anthem.

Anthem z sześcioma poziomami trudności

Różne stopnie wyzwania.

Nastawiona na sieciową rozgrywkę strzelanka Anthem - kolejny projekt od twórców serii Mass Effect ze studia BioWare - zaoferuje łącznie sześć zróżnicowanych poziomów trudności.

Anthem - gameplay prezentuje klasę śmigacza i legendarne kontrakty

Przed weekendem twórcy Anthem zorganizowali kolejną internetową prezentację, podczas której pokazali między innymi jedną z klas kombinezonów bojowych - śmigacza (w oryginale Ranger).

Pancerz wyróżnia się zwinnością, umożliwiającą szybkie przemieszczanie się po polu walki i unikanie ataków przeciwników. Potrafi też zadawać duże obrażenia, choć autorzy radzą, by atakować wrogów krótkimi seriami.

Deweloperzy przedstawili również tak zwane legendarne kontrakty - powtarzalne zadania wyróżniające się wysokim poziomem trudności. Za wykonywanie tego rodzaju misji gracze otrzymają cenne nagrody.

Czytaj więcej...

Anthem - gameplay pokazuje sekwencję z zagadkami

Dziennikarze portalu IGN opublikowali kolejny materiał prezentujący fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji nastawionego na sieciową rozgrywkę Anthem - nowego projektu od studia BioWare.

W filmie pokazano misję, w której gracze muszą odnaleźć starożytny manuskrypt. Aby zlokalizować przedmiot, należy wcześniej odszukać położone w różnych miejscach specjalne runy ze wskazówkami.

Artefakt przechowywany jest w obszarze, do którego dotrzeć trzeba przez rejon zalany wodą. Zdobycie cennego skarbu wiąże się też z koniecznością rozwiązania dwóch niezbyt skomplikowanych zagadek polegających na odpowiednim ustawieniu kilku symboli.

Czytaj więcej...

Anthem bez lootboxów - zapewnia BioWare

„To nie ma żadnego celu”.

Anthem zadebiutuje bez lootboxów - poinformował jeden z przedstawicieli BioWare. Firma Electronic Arts już wcześniej zapewniała, że zmieni politykę monetyzacji po kontrowersji ze Star Wars: Battlefront 2, jednak teraz stanowisko potwierdził jeden z deweloperów.

Anthem - wymagania na PC

GTX 1060 i i5 3570 w rekomendowanych.

Przedstawiciele Electronic Arts opublikowali wymagania sprzętowe dla Anthem, czyli kooperacyjnej strzelanki sci-fi od BioWare. Tradycyjnie, przygotowano dwie konfiguracje: minimalną i zalecaną.

Anthem - gameplay prezentuje przykładową misję

Dziennikarze serwisu IGN opublikowali materiał prezentujący nowe fragmenty rozgrywki z wczesnej wersji Anthem - nastawionej na sieciowe zmagania produkcji od studia BioWare.

Nagranie przedstawia przykładową misję, w której gracze muszą odnaleźć zaginionego arkanistę, Matthiasa Sumnera. Najpierw udają się w ostatnie znane miejsce pobytu postaci, skąd próbują dotrzeć do mężczyzny po pozostawionych śladach.

Zadanie rozegrała trójka użytkowników kierujących różnymi klasami Javelinów - Interceptorem, Stormem i Colossusem. W walkach z przeciwnikami kluczem do sukcesu była współpraca i łączenie unikalnych zdolności poszczególnych kostiumów bojowych.

Czytaj więcej...

Anthem - gameplay przybliża system rozwoju i wyposażenia

Deweloperzy ze studia BioWare zorganizowali internetową prezentację, podczas której przedstawili pierwsze szczegóły na temat systemu rozwoju i wyposażenia w swoim najnowszym projekcie - Anthem.

W produkcji gracze najwięcej czasu spędzą w kostiumach bojowych o nazwie Javelin. Każdy pancerz posiada pięć głównych elementów, które można niemalże dowolnie wymienić, wpływając tym samym na możliwości danej jednostki.

Znajdywane podczas rozgrywki podzespoły nie tylko zaoferują bazowe statystyki, ale i zagwarantują określone bonusy. Na przykład w trakcie lotu skrócą czas ładowania umiejętności o połowę lub zwiększą o 50 procent obrażenia zadawane przez granaty.

Czytaj więcej...

Zamknięta alfa Anthem ruszy 8 grudnia

Plus: gra otrzyma funkcję crossplay?

Przedstawiciele firmy Electronic Arts ujawnili, że zamknięta alfa kooperacyjnej gry sieciowej Anthem potrwa od 8 do 9 grudnia. Testy będą dostępne na każdej platformie sprzętowej: PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Gameplay z Anthem prezentuje rozbudowaną personalizację kostiumów bojowych

W trakcie kolejnej prezentacji internetowej na Twitchu deweloperzy ze studia BioWare pokazali przygotowywany z myślą o Anthem rozbudowany system personalizacji kostiumów bojowych.

Do własnych preferencji gracze dostosują różne elementy pancerza wspomaganego. Osobno zmienią kolor hełmu oraz części chroniących nogi, ramiona i tors. Zmodyfikują też animacje poruszania postaci.

To jednak nie wszystko, ponieważ użytkownicy zdecydują również o wyglądzie materiałów wykorzystanych w używanym aktualnie kostiumie. Pojawią się więc rozmaitego rodzaju metale oraz tkaniny.

Czytaj więcej...

Anthem - nowy gameplay z gry BioWare

Anthem - nowy gameplay z gry BioWare

Ponad 20 minut rozgrywki.

Przedstawiciele BioWare zorganizowali niedawno transmisję rozgrywki z Anthem na żywo. Jej zapis jest już dostępny na YouTube - możemy przyjrzeć się ponad 20 minutom gameplayu.

Twórcy opowiadają o grze i wykonują jedną misję. Pierwsza większa walka rozpoczyna się w 8 minucie materiału wideo.

Deweloper, z którego perspektywy obserwujemy rozgrywkę, steruje klasą Storm. To odpowiednik maga w świecie Anthem. Klasy to tutaj różne rodzaje tak zwanych Javelinów, czyli egzoszkieletów, które możemy ubierać.

Czytaj więcej...

Gameplay z Anthem prezentuje walkę z bossem

Przedstawiciele BioWare opublikowali 20-minutowy fragment rozgrywki z Anthem. To rozszerzona wersja dema zaprezentowanego przed E3, które do tej pory wyświetlano tylko za zamkniętymi drzwiami.

W pierwszych minutach widzimy bazę, w której zmieniamy wygląd egzoszkieletu, czyli Javelina. Wybierzemy również ekwipunek i zdolności bohatera, a także zdecydujemy, jakiej misji chcemy się podjąć.

Kolejne fragmenty to walka z różnymi rodzajami przeciwników. Nie zabrakło tytana, który stanowił za duże zagrożenie dla graczy, dlatego zdecydowali się ominąć olbrzyma.

Czytaj więcej...

Anthem - efektowny gameplay w nowym materiale

Przedstawiciele BioWare ujawnili nowe fragmenty rozgrywki z Anthem. W materiale możemy przyjrzeć się przykładowej misji - jest tu trochę eksploracji, nie zabrakło oczywiście walki.

Uwagę zwraca przede wszystkim możliwość swobodnego latania.

W grze wcielimy się w pilotów, którzy potrafią sterować zaawansowanymi technologicznie egzoszkieletami. Różne klasy maszyn zaoferują dostęp do różnych zdolności i uzbrojenia.

Czytaj więcej...

W Anthem zagramy także w pojedynkę

Gra BioWare nie tylko w kooperacji.

Anthem to strzelanka science-fiction w stylu Destiny, a więc kładąca nacisk na aspekt społecznościowy i współpracę. Zrodziło to pytania graczy, którzy wolą rozgrywkę typu singleplayer. Casey Hudson, dyrektor generalny BioWare, przekonuje jednak, że nie ma powodu do obaw.

BioWare: w Anthem skupiamy się na fabule

Andromeda zmieniła podejście studia.

Casey Hudson - dyrektor generalny w BioWare - opublikował na oficjalnym blogu wpis, w którym omawia zmiany, jakie zaszły w studiu po wydaniu Mass Effect: Andromeda. Według menedżera, BioWare skupi się od teraz na historii i kreacji interesujących postaci.

Anthem dopiero w 2019 r. Ostatnia szansa BioWare - raport

Dragon Age zresetowane i odłożone na boczny tor.

BioWare skupia wszystkie wysiłki na pracach nad Anthem, które stanowi prawdziwe „być albo nie być” dla studia, desperacko poszukującego sukcesu po Mass Effect: Andromeda i Dragon Age: Inkwizycja. Premiera w 2019 roku, na PC, PS4 i Xbox One.

Gameplay z Anthem - strzelanki science-fiction od BioWare

Gameplay z Anthem - strzelanki science-fiction od BioWare

Futurystyczny Monster Hunter z egzoszkieletami?

Na zakończenie konferencji Microsoftu w Los Angeles organizatorzy przygotowali prezentację rozgrywki z nowej gry studia BioWare - strzelanki Anthem.

Gra zadebiutuje w 2018 roku na PC, PS4 i Xbox One.

Nie ujawniono zbyt wielu szczegółów, ale gameplay wskazuje na połączenie założeń serii Monster Hunter i Destiny. Gracz razem z grupą maksymalnie trzech znajomych wyruszy z bezpiecznego miasta, by szukać potworów, lootu i wyzwań w otwartym świecie.

Czytaj więcej...