Anthem Poradniki

Anthem - bronie: najlepsze rodzaje uzbrojenia

Opis wszystkich typów broni dostępnych w grze.

Broń - obok Zdolności - to najważniejszy atrybut ofensywny każdego javelina. Podczas gry w Anthem z pewnością zużyjemy niezliczoną liczbę nabojów. Dopasowanie uzbrojenia do naszego stylu gry oraz klasy postaci, w którą się wcielamy, ma kluczowe znaczenie.

Anthem - zagadka: odblokowanie drzwi (Kuszący cel)

Otwieramy wrota prowadzące do badaczy w misji: Kuszący cel.

Podczas misji Kuszący cel, wykonywanej dla Yarrowa, natkniesz się zamknięte drzwi, za którymi znajdują się poszukiwani przez freelancerów badacze. Aby je otworzyć, musisz rozwiązać zagadkę.

Anthem - javelin Sztorm: jak grać

Wszystkie informacje o klasie Sztorm w jednym miejscu.

Na tej stronie poradnika omawiamy klasę Sztorm (Storm). Jest to jeden z czterech javelinów, z których można skorzystać, grając w Anthem. Pozostałe ezgopancerze to:

Anthem - javelin Kolos: wskazówki i talenty

Wszystkie informacje o klasie Kolosa w jednym miejscu.

Poniżej zamieściliśmy informacje na temat egzopancerza Kolos (Collosus), najcięższego javelina w grze. Znajdziesz tutaj wiele podstawowych informacji o tej klasie, a także wskazówki, jak grać Kolosem.

Anthem - sterowanie na PC, PS4 i Xbox One

Wszystkie funkcje i przyciski.

Sterowanie bohaterem - korzystającego z egzopancerza klasy javelin - sprowadza się do trzech zakresów: poruszania się na ziemi, latania oraz walki. Dlatego należy odpowiednio skoordynować nasze ruchy, aby przyniosły one najlepsze efekty podczas potyczek.

Anthem - wybór javelina, klasa postaci

Łowca, Kolos, Sztorm czy Śmiagacz?

W Anthem podczas walki i eksploracji świata korzystamy z javelinów, czyli egzopancerzy, które mają funkcje bojowe. Dzięki nim potrafimy latać, walczyć, wykonywać uniki i korzystamy z czterech unikalnych zdolności.

Interfejs to integralna część ekranu gry, a tak się składa, że w Arthem twórcy gry zamieścili wiele ważnych informacji, które pojawiają się na naszym monitorze. W zależności od miejsca, w którym przebywamy, interfejs będzie się różnił. Inne informacje ujrzymy na ekranie w Forcie Tarsis, czyli mieście, który jest naszą bazą wypadową pomiędzy misjami, a jeszcze inne komunikaty zobaczymy podczas wykonywania zadań.

Anthem - poziomy trudności

Opis sześciu poziomów trudności w grze.

W Anthem dostępnych jest aż 6 poziomów trudności. Na początku rozgrywki będą dostępne tylko trzy, a dopiero po osiągnięciu 30. rangi doświadczenia odblokujemy kolejne trzy.

Anthem - długie latanie, jak dłużej latać

Dłuższe utrzymywanie się w powietrzu.

Latanie to podstawa w Anthem. Dlatego warto nauczyć się poruszać się w powietrzu i manewrować, by jak najlepiej kontrolować postać w locie. Zaprocentuje to podczas intensywnych walki, podczas których powinniśmy być cały czas w ruchu. Uchronimy się przed pociskami wrogów, a co więcej, możemy także zaskoczyć przeciwników, przelatując nad ich głowami i atakując ich od tyłu.

Anthem - walka: jak walczyć w powietrzu

Wszystko o strzelaniu, broni, lataniu, unoszeniu się, unikach i zdolnościach.

Strzelanie oraz latanie - to fundament rozgrywki w Anthem. Jedną i drugą czynność twórcy gry zaprojektowali tak, aby sprawiała masę przyjemności. O ile strzelanie nie powinno sprawić problemów, to warto poświecić chwilę, aby przyswoić sztukę latania w javelinie.