Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gameplay z Witchfire wygląda świetnie. Gra dostanie DLSS 3

Opublikowano nowy trailer.

Polska strzelanka Witchfire od Adriana Chmielarza i zespołu The Astronaouts otrzymała nowy zwiastun z rozgrywką, przygotowany w ramach ogłoszenia, że tytuł otrzyma wsparcie technologii DLSS 3 od Nvidii.

„Włączasz grę i ustawiasz opcje graficzne na maksimum. Przez chwilę jest fajnie, ale szybko zdajesz sobie sprawę, że kluczowa jest płynność - opisuje dość obrazowo sam Chmielarz. „Zaczynasz więc obniżać ustawienia, by poprawić wydajność. DLSS 3 pozwala osiągnąć niemożliwe: wysoką liczbę klatek na sekundę bez kompromisów w oprawie”.

DLSS 3 to najnowsza forma skalowania oprawy z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Problemem może być fakt, że do działania potrzebna jest karta graficzna z serii RTX 4000 i nie jest obecnie jasne, czy Witchfire otrzyma też starszą wersję technologii - DLSS 2.

Szczegółów nie podano, lecz publikacja trailera i informacji może sugerować, że polska strzelanka rogue-lite zbliża się do premiery. Przypomnijmy: oficjalny okres debiutu to bliżej nieokreślony „początek” obecnego roku, w wersji Early Access i wyłącznie w Epic Games Store.

Fabuła - zapewne nie stanowiąca najważniejszego elementu - opowiada o konflikcie widźm i łowców. Wcielamy się w przedstawiciela tej drugiej frakcji, uzbrojonego przez czarodziejów z Watykanu do walki z mrocznymi horrorami przygotowanego świata fantasy.

Gra pewnie już dawano byłaby na rynku, gdyby nie istotna zmiana w strukturze, o której poinformowano w październiku. Jak wtedy wyjaśniono, zrezygnowano z mniejszych, zamkniętych etapów, stawiając na znacznie większą swobodę akcji (choć nadal bardzo daleko do określenia „open world”).

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze