Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gameplay z Wiedźmina 3 na PC: maksymalne i minimalne ustawienia; rozdzielczość 4K

Plus kilka detali od Nvidii.

Serwis PC Games Hardware opublikował interesujący materiał z Wiedźmina 3, prezentujący grę w wersji PC, na maksymalnych ustawieniach i w rozdzielczości 4K.

Karty Nvidii a detale w grze

W ten sposób gracze oczekujący na wtorkową premierę mogą ocenić wygląd lokacji z prologu, w różnych warunkach pogodowych i porach dnia. Całość okraszona jest komentarzem dziennikarzy - po niemiecku.

Jak wynika z opisu filmu, do uruchomienia polskiej produkcji w tak wysokiej jakości potrzebny jest równie imponujący komputer - w tym przypadku wyposażony w kartę graficzną Titan X.

Podczas potyczki z wilkami widać także gamę efektów z rodziny GameWorks - realistyczne futro czy bogatsze cząsteczki ognia przy stosowaniu znaku Igni.

Pozostając przy temacie Nvidii: firma opublikowała wczoraj tabelę przedstawiającą GPU z serii GTX 9xx oraz spodziewany poziom detali, jaki uzyskamy dzięki nim w Wiedźminie 3. Dowiedzieliśmy się także, że aktualne sterowniki pobierzemy jeszcze przed 19 maja.

Informacje zaburza nieco fakt, że testy prowadzono na wyjątkowo mocnym procesorze Intel i7-5960X, ale jak zapewnił przedstawiciel Nvidii w komentarzach pod artykułem - Dziki Gon ma być produkcją, która nie obciąża CPU w ogromnym stopniu.

Poniżej - nie mniej ciekawe - porównaniu maksymalnych i minimalnych detali, a także zestawienie PC z PS4. Na stronie PC Games Hardware można też znaleźć statyczne porównania.

Cover image for YouTube videoThe Witcher 3 | 4k Gameplay | GTX Titan X
Cover image for YouTube videoThe Witcher 3 | Grafikvergleich / Graphics comparison | Min vs. Max | Preview
Cover image for YouTube video

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze