Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Gameplay z A Plague Tale: Requiem zaczyna się spokojnie, ale potem wybucha chaos

Nowe zdolności Amicii i Hugo.

Asobo Studio zaprezentowało całkiem obszaerny gameplay z A Plague Tale: Requiem, a więc sequela ciepło przyjętej przygodowej gry akcji osadzonej w średniowiecznej Francji. Mamy okazje poznać fundamenty fabuły i zmiany w rozgrywce.

Akcja Requiem rozgrywa się pół roku po wydarzeniach przedstawionych w Innocence. Trafiamy do południowej Francji, gdzie nie dotarła jeszcze plaga szczurów. Nie trwa to jednak długo i wkrótce Amicia z bratem Hugo muszą uciekać zarówno przed gryzoniami, jak i ścigającymi ich ludźmi.

W sferze gameplayu, jedna z największych zmian to zdecydowanie lepsze przygotowanie bojowe Amicii. Główna bohaterka korzysta z szerszego wachlarza broni i potrafi sprawnie eliminować wrogów po cichu. Hugo też nie jest już tylko młodszym bratem, którego trzeba chronić - dzięki jego nowym zdolnościom komunikacji ze szczurami, protagonistka widzi przeciwników przez ściany.

A Plague Tale: Requiem zadebiutuje 18 października na PC, PS5, Xbox Series X/S i Switch.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

A Plague Tale: Requiem

PS5, Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.

Komentarze