Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fortnite - gdzie są balony i jak ich używać

Zadanie Użyj balonu.

Użyj balonu to jedno z zadań, które jest obecnie dostępne w 2. sezonie 3. rozdziału Fortnite.

Aby ukończyć to zadanie, musisz się najpierw dowiedzieć, gdzie można znaleźć balony. Poniżej znajdziesz najważniejsze wskazówki.

Za ukończenie tego zadania otrzymasz 1000 XP. Jest to więc bardzo szybki sposób na zdobycie dodatkowych postępów w ramach Karnetu Bojowego.

Na tej stronie:

Balony w Fortnite

Balony są obecnie dopiero testowane w Fortnite, zanim zostaną wprowadzone do gry na stałe za pośrednictwem Stacji Fundowania. W związku z tym można je znaleźć jako łup na ziemi w różnych miejscach na mapie.

Wygląd tego przedmiotu może mylić, bo przypomina nieco paczkę słodyczy. Balony zajmują jedno miejsce w ekwipunku.

Jak używać balonów

Jeśli zalogowałeś się w tym tygodniu do Fortnite, mogłeś zauważyć nowe wyzwanie. Treść wspomina o użyciu balonu, co nie jest oczywiście trudne. Po prostu wybierz balon w ekwipunku, a następnie przytrzymaj prawy przycisk myszy lub prawy trigger pada.

Możesz przyczepić do swojej postaci kilka balonów, powtarzając opisaną powyżej procedurę. Balony zasadniczo zwiększają wysokość i czas trwania skoku. Im więcej balonów, tym wyższy skok i tym dłużej będziesz w powietrzu.

Aby odczepić balony, wystarczy nacisnąć i przytrzymać prawy analog lub C, gdy jesteś w powietrzu. Może to posłużyć do kontrolowania opadania.

Spis treści: Fortnite - rozdział 3, sezon 2: poradnik i najlepsze porady

O autorze

Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor