Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 17: Ward 02 i 04, walki testowe, ratowanie Reda

Brain Pod i dalsza współpraca dwóch drużyn.

Po powrocie Tify i Aerith do terminalu przejmujesz kontrolę nad Cloudem w Final Fantasy VII Remake. Najpierw użyj dźwigni przy numerze 02, a potem ruszaj do bramy do działu 02. Wejdź do środka. Korytarz poprowadzi cię do dużej sali, w której musisz zmierzyć się z grupą Zanene.

Po walce posłuchaj Hojo, a potem ruszaj bocznym wyjściem z powrotem na korytarz i do kolejnej sali. Tutaj musisz zmierzyć się z robotami, więc pamiętaj o czarach elektrycznych. Po tym starciu znów wyjdziesz bocznym wyjściem - schemat jest idetnyczny. W trzeciej sali zacznie się scenka, po której musisz walczyć ze Sledgewormami - chowają się one i mogą wynurzać się z widocznych na ziemi otworów (1). Nie są jednak zbyt trudnymi przeciwnikami, raczej irytującymi.

Po starciu idź prosto, lekko uchylonym wejściem i w górę, do Reda. Uwolnisz go w scence, potem ruszajcie dalej. W pomieszczeniu nieco dalej zaatakuje was Brain Pod. Pierwsza faza walki jest łatwa, ale później wróg wzywa wiele swoich duplikatów, które w praktyce więzią was w centrum pokoju, bo dookoła was roztaczają truciznę (2).

Steruj więc Barretem, by atakować z daleka. Gdy trucizna zacznie zanikać, stosuj Triple Slash Cloudem, by szybko atakować kilku wrogów naraz. Dobrze tu też użyć granatów, ładunków wybuchowych i innych ataków obszarowych. Po starciu wyjdź do pomieszczenia z terminalem centralnym i idźcie w górę po schodach. Omińcie bramę 04 i zejdźcie niżej. Skorzystaj z pomocy Reda, by przeszedł po ścianie - niestety zaatakują go tam wrogowie. Was też.


Jak uratować Red XIII

Po walce musisz przejść na drugą stronę i użyć komunikatora (3). Przełącz się na Tifę, by pospieszyć na pomoc Redowi, którego pasek zdrowia widzisz na środku ekranu - musisz się śpieszyć.

Biegnij po zbiornikach i pokonaj wyskakujące z podłogi roboty, a potem zejdź po drabinie. Pokonaj tu dwóch żołnierzy, dobrze jest używać elektrycznego ataku Aerith, bo zadaje on obrażenia obszarowe. Potem biegnij dalej, a spotkasz już Reda - szybko pomóż mu pokonać przeciwników. Po scence idź prosto i po schodach w dół. Teraz możesz już tu skorzystać z pomocy Reda, by otworzyć sobie przejście.

Po drugiej stronie spróbuj użyć windy, ale nie będzie działać. Użyj więc dźwigni przy barierce, by otworzyć drugi chodnik do centralnego terminalu i po pokonaniu paru dronów otwórz bramę do Ward 04 (4). Potem użyj komunikatora i przejmij kontrolę nad Cloudem.

Przejdź po zbiornikach, pokonaj wrogów i idź w górę po schodach i przez bramę. Wejdziesz do Ward 04. Idź wyżej i wejdź do środka wielkiej rury. Idź w prawą stronę i otwórz dalsze przejście dźwignią. Potem przejdź przez pustą salę i znów wyżej, ponownie do rury. Zaatakuje was boss.

Następnie: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 17: boss, Swordipede i połączenie drużyn

Spis treści: Final Fantasy 7 Remake - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Final Fantasy 7 Remake - Rozdział 17: Central Terminal, rodzielenie grupy

Read this next