Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

FIFA 14 - informacje na temat wersji na konsole nowej generacji

Jest też kilka screenów.

Electronic Arts opublikowało dokładny opis usprawnień, jakie wprowadzono w Fifie 14 dzięki zastosowaniu silnika graficznego nowej generacji - Ignite.

Deweloperzy z EA Sport przygotowali między innymi ponad tysiąc nowych animacji podań, wślizgów, lobów i innych zachowań zawodników, także związanych z frustracją po niewykorzystanej okazji czy radością po zdobyciu bramki.

„Po raz pierwszy w historii serii, kilku zawodników może walczyć o piłkę w powietrzu. W niektórych sytuacjach do walki wyskoczy nawet trzech lub czterech zawodników, a nowe animacje główkowania zapewnią większą kontrolę. Gracze dostosują siłę, kąt i kierunek uderzenia futbolówki głową” - zapewniają twórcy.

Większa moc obliczeniowa nowych konsol spowoduje także, że zawodnicy będą nawet cztery razy szybciej podejmować decyzje i reagować na wydarzenia na boisku.

„Każdy krok się liczy” - twierdzi EA, dzięki precyzyjnemu silnikowi poruszania. Zawodnicy będą przemieszczać się i atakować przeciwników w bardziej realistyczny sposób. Lepiej zrealizowane zostaną sprinty i nabieranie prędkości przy dłuższych biegach.

Ostatnią z innowacji jest „żyjący świat”, czyli wypełnienie stadionów większą liczbą lepiej wyglądających i reagujących kibiców. Twórcy przygotowują 120 kamer, zapewniających ciekawsze powtórki, oraz nowy system odpowiadający za symulację materiałów i koszulek.

FIFA 14 jest tytułem startowym na konsolach nowej generacji - ukaże się na PS4 i Xbox One pod koniec listopada. Gra debiutowała we wrześniu, ale w wersji bez usprawnień silnika Ignite.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

FIFA 14

Android, iOS, PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, PS2, PlayStation Vita, Nintendo Wii, PSP, PC, Nintendo 3DS

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze