Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fanowska kontynuacja Half-Life 2: Episode 2 na pierwszych ujęciach

Fabuła zgodna z zamysłem scenarzysty Valve.

Międzynarodowy zespół moderów pracuje nad Project Borealis - nieoficjalną kontynuacją Half-Life 2: Episode 2. Opublikowano demonstrację prezentującą tytuł na wczesnym etapie produkcyjnym.

Za podstawę projektu posłużyły informacje uzyskane od Marca Laidlawa - byłego scenarzysty Valve - który w sierpniu opublikował streszczenie fabuły trzeciego epizodu gry. Historia opowiada o statku prowadzącym badania na Antarktyce. Pojazd mógł manipulować czasem i przestrzenią (dzięki, PC Gamer).

Zespół opublikował na stronie projektu wpis przybliżający poziom prac. Autorzy informują, że stworzono już pierwszy szkielet gry, dzięki któremu nagrano krótkie wideo przedstawiające animacje, uzbrojenie i system poruszania się.

Zobacz na YouTube

Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4, a nie Source, jak oryginał. Ruchy postaci w większości pozostawiono jednak takie, jak w pierwowzorze, wprowadzając tylko drobne zmiany, służące poprawieniu jakości rozgrywki. Aktualnie zespół pracuje nad lokacjami, fizyką, dźwiękiem i opcjami graficznymi.

Według informacji na stronie projektu, nad modem pracuje ponad 60 osób, w tym deweloperów, artystów i muzyków. Biorąc pod uwagę wciąż wczesny etap produkcyjny, twórcy nie określają nawet przybliżonej daty premiery.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Half-Life 2

PS3, Xbox 360, Xbox, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Przemysław Wańtuchowicz

Przemysław Wańtuchowicz

Deputy Editor

Przemek jest z-cą redaktora naczelnego, nadzoruje dział informacyjny oraz wspomaga kierowanie działem poradników.
Komentarze