Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Fallout 76 - Biuro Turystyki

Wycieczka na północ.

Zadanie Biuro Turystyki aktywujesz najprawdopodobniej podczas wizyty w Morgantown, na przykład wykonując zadanie Ostatni Odlot. To właśnie na północy tego miasta wyświetla się komunikat, że możesz dostroić się do sygnału radia WGRF Grafton. To właśnie włączenie tej stacji aktywuje misję.

Polecamy wykonać zadanie na co najmniej 10 poziomie doświadczenia.

Musisz udać się do Grafton, by porozmawiać z burmistrzem. Najlepiej z północy miasta Morgantown udać się prosto do celu, przez bezdroża - w ten sposób po drodze odblokujesz lokację i punkt szybkiej podróży we Wschodnim Zakładzie Karnym.

Kiedy zaczniesz zbliżać się do miasta, skradaj się. Spotkasz tu trochę Supermutantów, ale nie musisz z nimi walczyć, jeśli nie chcesz. Omiń zabudowania z prawej strony i zbliż się jedną z ulic do budynku oznaczonego ikoną misji.

Strzelnica i park wodny

Wejdź do budynku. Przy nim możesz zobaczyć komunikat o pobliskim wydarzeniu publicznym z eliminacją grup wrogów (Marsz Protestacyjny). Możesz się przyłączyć, jeśli zadanie robią też inni gracze - w pojedynkę to męczące. W budynku wejdź na piętro i wejdź w interakcję z terminalem, by zaktualizować cel.

Teraz musisz wykonać cztery bardzo proste czynności. Więcej zachodu to dotarcie do każdego z miejsc, które trzeba odwiedzić. Całość nie jest jednak skomplikowana, a po drodze nie walczysz z żadnym poważnym wrogiem. To bardziej misja służąca eksploracji północnego regionu.

Najpierw ruszaj na strzelnicę na północnym-wschodzie. Dotrzesz tam przez pustkowie z połamanymi drzewami. Po drodze spotkasz najwyżej jakieś zmutowane zwierzę. Strzelnica znajduje się po prawej stronie kompleksu zabudowań. Łatwo ją rozpoznać.

Wystarczy, że podejdziesz do stanowisk strzelniczych. Jest tam pełno pustych butelek po piwie - zbierz 10, by wykonać zadanie.

Teraz musisz udać się na północny-zachód, do parku wodnego, oznaczonego na mapie wielkim krokodylem. Ponownie idź przez pustkowia. Unikaj kałuż kwasu. Kompleks parku wodnego dostrzeżesz z daleka, ze względu na charakterystycznego krokodyla. Gdy zbliżysz się od południa, będziesz musiał zabić paru Spalonych przy basenie.

Omiń leżaki i skręć za nimi w lewo, idź kawałek prosto i znów skręć w lewo. Cel jest w piwnicy budynku, przy którym po lewej widać bilboard. Możesz wejść po metalowych schodkach, a z nich zeskoczyć na dół, by przejść do piwnicy - w środku będzie najwyżej zmutowany karaluch. Odkręć zawór i możesz ruszać dalej.

W parku wodnym aktywujesz też misję Stara Sprawa.

Czarny Niedźwiedź i fort Pricketta

Teraz kieruj się na zachód, lekko zbaczając też w kierunku południowym. Na mapie oznaczony masz kolejny cel - klub Czarny Niedźwiedź. Po drodze do niego, idąc w linii prostej od parku wodnego, odblokujesz lokację Wynajem Mieszkań Wilarda. Mogą tam być niebezpieczne ghule, więc uważaj.

Klub to drewniana, samotna chatka. Wystarczy, że wejdziesz do środka - na lewo od drzwi jest terminal. Napraw go tylko i od razu możesz ruszać do kolejnego celu. Warto też przeszukać cały budynek, by zebrać trochę zasobów czy pożywienia.

Ostatni cel wędrówki to fort na zachodzie. Ponownie, możesz iść w stronę celu w linii prostej. W połowie drogi natkniesz się na rozbitą stację kosmiczną, którą zresztą widać z dosyć daleka. W jej pobliżu może być trochę Supermutantów, więc jeśli nie chcesz walczyć, możesz okrążyć ten obszar z prawej strony.

Idąc dalej wejdziesz w coś, co kiedyś było lasem. Później wyjdziesz na drogę, a za nią zobaczysz zabudowania. Idź powoli, bo możesz natknąć się na grupę ghuli. Wejdź na teren fortu i podejdź do oznaczonego budynku.

Wystarczy, że podejdziesz do automatu z żetonami przed wejściem i naprawisz go (części powinieneś mieć przy sobie, to często spotykane śmieci i surowce), a ukończysz misję Biuro Turystyki. Polecamy zwiedzić cały teren fortu, by poszukać zasobów.


Read this next