Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Eve Valkyrie przeprojektowane od podstaw na silnik Unreal Engine 4

Katee Sackhoff w roli mentorki.

Eve Valkyrie - gra twórców Eve Online na Oculus Rift - powstała od początku, tym razem bazując na silniku Unreal Engine 4.

Katee Sackhoff jako Rán

Studio CCP Games prezentowało nową wersję produkcji na imprezie Eve FanFest w Reykjaviku. Twórcy ogłosili także, że głosu na potrzeby produkcji użyczy Katee Sackhoff, która powinna być znana wszystkim fanom serialu „Battlestar Galactica”.

Aktorka wcieli się w Rán Kavik, która stała się nieśmiertelną pilotką statku kosmicznego - stąd nordyckie Valkyrie w tytule. Deweloperzy nieco zmodyfikowali mitologię, a walkirie są teraz najemnikami do wynajęcia. Kavik jest naszą mentorką i liderem, służąc za narratora podczas samouczków i misji.

Producent wykonawczy Owen O'Brien ujawnił kilka szczegółów na temat mechaniki rozgrywki. W dniu premiery usiądziemy za sterami trzech typów jednostek: myśliwców, wsparcia oraz ciężkich statków.

Wyposażenie obejmie kosmiczny karabin maszynowy oraz rakiety. Gracze będą mogli ulepszyć posiadane statki, umiejętności pilota i załogę na ziemi, wraz z pozyskiwaniem doświadczenia. Okręty przyozdobimy naklejkami, zmienimy też skórki.

Punkty umiejętności wydamy na modyfikowanie jednostek. Wraz z kolejnymi usprawnieniami nie będzie jednak rosła ogólna moc uzbrojenia - zmienimy raczej rolę na polu walki, koncentrując się na przykład na wspieraniu innych.

W planach są także różnorodne środowiska: pasy planetoid, otwarta przestrzeń, wnętrza wielkich statków czy kosmiczne wraki.

Poniżej ujęcia rozgrywki z wczesnej wersji alpha:

Cover image for YouTube videoEVE: Valkyrie VR Gameplay Trailer Pre-Alpha - Fanfest 2014

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

EVE Valkyrie

PS4, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze