Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Elex 2 - Paranoja Szczura

Na zlecenie Szczura z Fortu szukamy zdrajcy.

Po tym jak dostałeś się do Górnej Dzielnicy w Forcie możesz porozmawiać ze Szczurem (A), zarządcą miasta. Ten zleci ci zadanie polegające na wykryciu osoby, która chce mu zaszkodzić. Zadaniem Jaxa jest ujawnienie tej postaci.


Na tej stronie:


Fałszywy Berserk

Porozmawiaj najpierw z Berit (B), ale niczego podejrzanego się od niej nie dowiesz.

Następny w kolejce jest Ejnar (B), który stoi niedaleko sklepu Berit. Być może będziesz musiał porozmawiać z nim dwukrotnie, aby pojawiły się wszystkie opcje dialogowe. Przepytaj go, a szybko się wyda, że nie jest prawdziwym Berserkiem i ucieknie.

Po chwili pojawi się Lothar, któremu przekaż, że pomagasz Szczurowi. Następnie wejdź do domu, przed którym wcześniej stał Ejnar. Za łóżkiem odnajdziesz dziennik oprawiony w ludzką skórę (1).

Udaj się teraz do Szczura (A) i opowiedz mu o tym, czego się dowiedziałeś. Dowódca Berserków zaproponuje, abyś porozmawiaj z Ivanem, który może zaprowadzić cię do Groty, gdzie może przebywać teraz Ejnar.

Jeśli pomogłeś wcześniej Ivanowi, odzyskując jego zapasy, możesz rozpocząć zadanie, podczas którego odprowadzisz Ivana do Groty - w ten sposób dotrzesz z Fortu do siedziby Morkonów z towarzyszem i odkryjesz teleporter. Oczywiście nie musisz wykonywać tego zadania, żeby tam dotrzeć, ale warto tak właśnie odkryć to miejsce, jeśli wcześniej jeszcze tam nie byłeś.

Niezależnie jak dotrzesz do Groty, nie wchodź do środka. Ejnara (2) odnajdziesz przed wejściem do Groty. Porozmawiaj z nim. Opowiedz mu o tym, że znalazłeś jego dziennik. Następnie musisz podjąć decyzję, jak zakończyć zadanie.


Rozmowa z Ejnarem; zakończenie zadania Paranoja Szczura

Kiedy odnajdziesz Ejnara przed wejściem do Groty, porozmawiaj z nim i wybierz - poprzez dialog - jedno z zakończeń:

  • Zabij Ejnara (200 + 300 PD + 500 kryształków od Szczura) - dojdzie do walki, którą musisz wygrać.
  • Przegnaj Ejnara (200 PD) - powiedz mu, żeby odszedł do Kleryków lub Banitów (do Albów nie będzie chciał dołączyć), wówczas Ejanar odejdzie i w przyszłości może zostać twoim nauczycielem we frakcji, do której go skierowałeś.

Nie nakłonisz Ejnara do powrotu, więc musisz wybrać jedną z dwóch powyższych opcji.

Niezależnie, jaką decyzję podjąłeś, wróć do Szczura i powiedz mu, co się stało z Ejnarem. Nie zapłaci ci 500 kryształków, jeśli przyznasz się, że puściłeś zdrajcę wolno. Jeśli go faktycznie zabiłeś lub jeśli go okłamiesz, że to zrobiłeś, to otrzymasz zapłatę.

Nagrody: 2000 PD + 500 kryształków (opcjonalnie)

Następnie: Elex 2 - Niepożądany Morkon

Spis treści: Elex 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Elex 2 - Audiencja u Szczura

Read this next