Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

EA, Ubisoft, Take-Two chwalą plany na nowe, mocniejsze konsole

Bez dzielenia społeczności.

Istnienie PlayStation Neo oraz Project Scorpio zostało już oficjalnie potwierdzone przez Sony i Microsoft, a teraz głos w sprawie nowych urządzeń zabrali przedstawiciele ważnych firm wydawniczych: Electronic Arts, Ubisoftu i Take-Two.

- Potencjalny brak końca jednego cyklu i początku następnego to w mojej opinii pozytywna sytuacja dla naszej branży, dla partnerów biznesowych i graczy - przyznaje Laura Miele, odpowiedzialna za sprawy wydawnicze w EA, w rozmowie z serwisem Games Industry.

Menedżerowie chwalą głównie wsteczną kompatybilność - producenci konsol obiecują, że nowe produkcje zadziałają bez problemów także na starszym sprzęcie.

- Piękne jest to, że [nowe konsole] nie podzielą społeczności - uważa Alain Corre, szef europejskiego oddziału Ubisoftu. - Moim zdaniem jest bardzo ważne, że po latach grania i inwestowania możemy kontynuować bez zaczynania od początku.

- Dzięki temu możemy wziąć to, co najlepsze w nowej konsoli, ale nadal oferować wysoką jakość na istniejącym sprzęcie, bez dzielenia bazy użytkowników. Jesteśmy fanami takiego podejścia - dodał.

W podobnym tonie wypowiada się Strauss Zelnick, szef firmy Take-Two, do której należy Rockstar Games oraz 2K Games.

- Tak samo jak podczas oglądania telewizji nie zastanawiamy się, na jakim odbiorniku zadziała program - opisuje obrazowo. - Kolorowy telewizor z 1964 roku wyświetli obraz, tak samo jak nowy model 4K, a program nadal będzie dobry.

- Rynek gier wideo na pewno dotrze kiedyś do punktu, w którym sprzęt będzie tylko takim tłem - dodał menedżer. - Pewnie, coraz mocniejszy sprzęt daje nam więcej możliwości, ale dobrze byłoby dotrzeć do miejsca, gdzie krzywa wzrostowa zaczyna być płaska, ale to chyba jeszcze nie teraz...

- Nasze priorytety się nie zmieniają. Nadal musimy tworzyć jak najlepsze produkty, a w tym celu musimy osiągać absolutne granice technologicznych możliwości - zakończył.

Project Scorpio zadebiutuje jesienią 2017 roku. Dokładne plany dla PlayStation Neo nie są jeszcze znane.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze