Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dźwięki w Gran Turismo 6 prawdopodobnie doczekają się aktualizacji, ale po premierze

Oraz: Do GT6 nie przeniesiemy danych z GT5.

Odgłosy silników, często krytykowane w Gran Turismo 5, nie doczekają się radykalnej poprawy w GT6. Twórca serii, Kazunori Yamauchi ma nadzieję zmienić ten stan rzeczy dopiero po premierze, zaplanowanej na 6 grudnia.

- Chyba już o tym wspominałem, ale pracujemy bardzo ciężko nad zmianą fundamentalnych zasad działania dźwięków silników - przyznał producent podczas spotkania z dziennikarzami w siedzibie studia Polyphony w Tokio. - Ale teraz wydaje mi się, że raczej nie zdążymy na premierę GT6.

Zapytany o możliwość wydania aktualizacji z ulepszonymi dźwiękami już po premierze, Yamauchi potwierdził, że „jest to wielce prawdopodobne”. Częste usprawnienia nie były niczym nowym już w GT5, które ostatecznie spatchowano aż do wersji 2.0.

Dowiedzieliśmy się także, że przeniesienie danych i postępów w rozgrywce z GT5 do GT6 nie będzie możliwe.

- Zapisane stany gry z GT5 zostały już złamane i nie możemy zagwarantować, że przenoszone dane byłyby uczciwe. Mamy nadzieję, że podobny system uda się jednak wprowadzić przy przejściu z GT6 na GT7 - dodał deweloper.

Kolejne usprawnienie, którego nie uda się wprowadzić w dniu premiery, to cykl dnia i nocy na każdym z torów.

- Oczywiście, chcemy wprowadzić zmianę pory dnia na wszystkich torach, ale nie uda się zrobić tego na premierę. Na początek zmienny cykl dnia i nocy pojawi się tylko na trasach, które kojarzone są z wyścigami 24-godzinnymi - tłumaczył Yamauchi. - Znacznie ulepszyliśmy rozpraszanie światła z reflektorów w stosunku do GT5, więc wyścigi nocne powinny wyglądać teraz dużo lepiej - dodał.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Gran Turismo 6

PS3

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze