Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dziennik deweloperski DayZ prezentuje wersję beta

Może kiedyś się ukaże.

Deweloperzy ze studia Bohemia Interactive na tegorocznych targach Gamescom prezentowali DayZ w wersji 0.63, która ma oznaczać przejście produkcji w fazę beta, po niemal czterech latach od debiutu pierwszej odsłony.

Teraz materiał wideo opisujący planowane zmiany i innowacje opublikowano w sieci, wraz z komentarzem dewelopera.

Jest sielankowo

Najważniejsze nowości to zapewne całkowite odświeżenie tytułu i rezygnacja z wielu systemów oraz elementów, które zdążyły się już zestarzeć. Otrzymamy nowy model prowadzenia ognia, celowania czy walki wręcz.

Do tego przeprojektowane, płynne i lepiej zazębiające się animacje oraz nowoczesny silnik graficzny, lepsze zachowanie zombie czy interfejs.

Producent Eugen Harton skupia się w poniższym materiale wideo głównie na animacjach, prezentując zachowanie w przeróżnych sytuacjach czy też jakże przełomowe bieganie w górę i dół zbocza oraz pasek wytrzymałości, ograniczający sprint.

W szóstej minucie widać nowości w ekranie ekwipunku, a nieco później czas na boksowanie kilku zombiaków oraz walkę z użyciem siekierki i nożna.

Są też nowe animacje dla rzemiosła, możliwość golenia się postaci za pomocą noża i spojrzenie na broń palną - każda z nich otrzymała własny zestaw animacji. Można nawet włożyć pocisk prosto do komory i przeładowywać magazynek nabój po naboju.

Nie jest obecnie jasne, kiedy DayZ zadebiutuje w wersji beta.

Pozostaje także pytanie, czy w świadomości graczy jest jeszcze miejsce na produkcję Bohemia Interactive, zwłaszcza w obliczu popularności Playerunknown's Battlegrounds czy Escape from Tarkov.

Tagi

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze