Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light - wymagania sprzętowe

AKTUALIZACJA: Podano nowe wymagania.

Aktualizacja: Wymagania sprzętowe Dying Light na stronie produktu w sklepie Steam zostały zmienione. Podejrzanie duże wymogi związane z pamięcią RAM okazały się pomyłką - potwierdzili to przedstawiciele Techlandu w odpowiedzi na naszą prośbę o komentarz.

Zaktualizowane minimalne wymagania sprzętowe PC:

  • System: Windows Vista 7 / 8 / 8.1 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-2500 @3,3 GHz / AMD FX-8320 @3,5 GHz
  • Pamięć: 4 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870 (1 GB VRAM)
  • DirectX: 11
  • Dysk twardy: 40 GB

Zaktualizowane rekomendowane wymagania sprzętowe PC:

  • System: Windows Vista 7 / 8 / 8.1 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-4670K @3,4 GHz / AMD FX-8350 @4,0 GHz
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290 (2 GB VRAM)
  • DirectX: 11
  • Dysk twardy: 40 GB

*

Oryginalna wiadomość: Techland opublikował na Steamie wymagania sprzętowe gry akcji Dying Light na PC, ujawniając dość wysokie wymogi stawiane komputerom osobistym.

Już minimalne wymagania mówią o procesorze Intel Core i5-2500 3,3 GHz i karcie graficznej GeForce GTX 670 lub Radeon HD 7870, a rekomendowana specyfikacja to między innymi 16 GM RAM-u, ale - co ciekawe - tylko DirectX 10.

Minimalne wymagania sprzętowe PC:

  • System: Windows Vista 7 / 8 / 8.1 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-2500 @3,3 GHz / AMD FX-8320 @3,5 GHz
  • Pamięć: 8 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
  • DirectX: 10
  • Dysk twardy: 40 GB

Rekomendowane wymagania sprzętowe PC:

  • System: Windows Vista 7 / 8 / 8.1 (64-bitowy)
  • Procesor: Intel Core i5-4670K @3,4 GHz / AMD FX-8350 @4,0 GHz
  • Pamięć: 16 GB RAM
  • Grafika: Nvidia GeForce GTX 780 / AMD Radeon R9 290
  • DirectX: 10
  • Dysk twardy: 40 GB

Dying Light ukaże się 30 stycznia, także na PlayStation 4 i Xbox One. Wersje PS3 i X360 zostały anulowane, a powyższe wymagania sprzętowe podpowiadają, dlaczego tak się stało.

Akcja produkcji Techlandu osadzona jest w mieście Harran, które zostało opanowane przez zombie. Gracze wyruszą z kryjówek, by szukać cennych zasobów. Wrogowie nie będą stanowić dużego zagrożenia w dzień, za to w nocy staną się bardziej aktywni.

Poniżej najnowszy materiał wideo od serwisu IGN, prezentujący pierwsze 15 minut z gry. Uwaga na spoilery.

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze