Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - Nalot: obóz bandytów, Herman

Przejmowanie placówki wroga, walka z mieszkańcami Bazaru.

Nalot to siódma w kolejności misja główna w Dying Light 2. W jej trakcie zaatakujesz i przejmiesz kontrolę nad obozem bandytów, a także stoczysz walkę z mieszkańcami Bazaru, w tym z Hermanem, ochroniarzem Sophie.


Na tej stronie:


Spotkaj się z Sophie, idź za głosem, spotkaj się z Aitorem

Na początku zadania udaj się do miejsca wskazanego przez znacznik misji, by spotkać się z Sophie. Na miejscu znajdziesz Hermana (1), jej pomocnika. Porozmawiaj z nim, by wywołać scenkę i zmienić nieco otoczenie.

Trafisz do retrospekcji z życia Aidana. Podążaj po prostu za głosem, idąc za kolejnymi znacznikami, by zainicjować kolejną scenkę i wrócić do normalnego świata.

Po odzyskaniu kontroli czeka cię długa rozmowa z Sophie i Barneyem. Po niej udaj się do miejsca wskazanego przez znacznik, gdzie znajdziesz Aitora. Jako że jest noc, uważaj, by nie ściągnąć na siebie uwagi zarażonych. Porozmawiaj z przedstawicielem SP, a następnie wróć do Sophie.

Jako że kobiety tutaj nie ma, porozmawiaj z osobami siedzącymi przy ognisku i wypytaj o nią. Po konwersacji Sophie pojawi się tuż obok. Porozmawiaj z nią, zakończ konwersację, a następnie udaj się do wyznaczonego przez nią miejsca, gdzie czeka cię kolejna rozmowa.


Wyzwól obóz, zabij porucznika Jacka i Joego, stwórz bezpieczną strefę

W trakcie rozmowy automatycznie aktywuje się lornetka - wykorzystaj to, by rozejrzeć się po obozie bandytów. Po zakończeniu rozmowy udaj się w stronę znacznika i wejdź po konstrukcji (2) do obozu.

Warto eliminować wrogów po cichu. W tym celu kucnij i podejdź do przeciwnika od tyłu, a następnie wyciśnij przycisk Eliminacja (3). Po kilku sekundach padnie martwy na ziemię. Pilnuj tylko, by całej akcji nie zauważył inny wróg.

Przebijaj się prze kolejnych wrogów do momentu, aż dotrzesz do Porucznika bandytów (4). Wróg ten jest oznaczony specjalną ikonką, a gdy się do niego zbliżysz, u góry ekranu wyświetli się jego pasek zdrowia (5).

Załatw wszystkich wrogów i samego porucznika, a następnie wejdź w interakcję z oznaczonym mechanizmem (6), by przejąć obóz. Pamiętaj, by wcześniej pozbierać przedmioty, gdyż po zajęciu obiektu przepadną.

Po animacji obóz zostanie przejęty - znajdziesz tutaj miejsce do spania i handlarzy. Udaj się jeszcze do wskaźnika misji by uwolnić Carla. Po rozmowie z nim otrzymasz nowy cel.


Idź to motelu Tango, przeszukaj motel

Skieruj się do nowego znacznika misji. Po drodze do motelu trafisz na skażoną strefę (7), którą rozpoznasz po żółtym zabarwieniu. Omiń ją, gdyż bardzo szybko wyczerpie odporność twojej postaci.

Po wejściu w interakcję z drzwiami motelu będziesz musiał podjąć wybór, którą ścieżkę obierzesz. W naszym przypadku wybraliśmy Idź na spotkanie z Sophie (8).

Wejdź do środka i przebijaj się przez kolejne pomieszczenia. Dobiegnij na przedostatnie piętro i wejdź do pomieszczenia, gdzie trafisz na zamknięte drzwi. Wyjdź przez okno (9) na zewnątrz.

Teraz przebiegnij przez most, wdrap się na górę (10), a następnie wykorzystaj linkę (11), by przedostać się na drugą stronę.

Wbiegnij do budynku i wpierw przejdź przez drzwi na wprost (12), gdzie znajdziesz inhibitor. Zbierz go i udaj się do znacznika misji.


Pokonaj ludzi z Bazaru i rusz za Barneyem

Trafisz na otwartą przestrzeń, gdzie po krótkiej scenie czeka cię walka z grupą zbirów. Po nich pojawi się Herman (13), ochroniarz Sophie. Walka z nim przypomina nieco starcie ze Zbójem z poprzedniej misji, jest on jednak od niego słabszy.


Dostań się z powrotem do ogrodu, Dorwij Barneya

Po walce poczekaj, aż Hakon zrzuci ci drabinę. Obróć kamerę i wdrap się po żółtych elementach (14) na ścianie, a z nich na suszarkę na pranie przy oknie. Następnie odwróć się w stronę drabiny i przeskocz na nią.

Porozmawiaj z Hakonem i wbiegnij na nowo do budynku. Przebij się przez pomieszczenia i wejdź w interakcję z okratowanym przejściem (15), by wywołać rozmowę z Barneyem i Sophie.

Podczas rozmowy wybierz opcje dialogowe Możemy pomóc sobie nawzajem i Pomogę. Po dalszej wymianie zdań misja ta dobiegnie końca.

[Wkrótce solucja alternatywnego wyboru]

Następnie: Dying Light 2 - Wieża ciśnień: ładunki wybuchowe, kryjówka Barneya

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - Pertraktracje: Suzie, Jack i Joe

O autorze

Awatar Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Komentarze