Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dying Light 2 - Czas na Waltza: fabryka aut Dynamo

Spotkanie ze snajperką i Aitorem.

Czas na Waltza to dziesiąta misja główna w Dying Light 2. W jej trakcie będziesz podążał śladami Waltza, trafisz także na snajperkę i poznasz jej tożsamość. Podczas zadania pojawi się nowy, specjalny zarażony.


Na tej stronie:


Rozpraw się ze snajperem

Po scenie, podczas której Hakon zostanie postrzelony, będziesz musiał namierzyć snajpera. Ustaw się za banerem (1). Następnie wyciągnij lornetkę i skup wzrok na snajperze (2) ukrywającym się w budynku na zachód od ciebie.

Zejdź z budynku, wskocz na kontenery przy strefie skażenia i z nich zejdź na rurę (3). Przebiegnij przez nią i przeskocz na drugą stronę (4). Wdrap się po kolejnej rurze (5), a z niej przeskocz na zawieszoną nad ziemią platformę (6). Z niej zeskocz na ulicę.

Wbiegnij do budynku. Możesz zignorować zarażonych i po prostu koło nich przebiec. Dostań się na piętro i wykorzystaj linę (7), by wejść na rusztowanie, z którego musisz wdrapać się na dach.

Przejdź na jego drugą stronę i wykorzystaj linkę (8), by dojechać na drugą stronę. Przebiegnij po moście i zacznij wspinać się po drabinie (9), by zainicjować scenkę przerywnikową.


Poszukaj innej drogi na górę

Obróć kamerę w lewo, wybiegnij na zewnątrz i wdrap się na konstrukcję (10). Przejdź na jej koniec i przeskocz na żółte deski (11), by dostać się na budynek.

Wdrapuj się na górę po kolejnych platformach, aż dotrzesz do zawieszonego ładunku (12). Wskocz na niego, a następnie, gdy się rozbuja, obróć kamerę do tyłu i przeskocz na budynek. Przejdź przez drzwi, by wywołać kolejną scenkę ze snajperem.


Dostań się do fabryki aut Dynamo

Skieruj się teraz do miejsca wskazanego przez znacznik misji. Wejdź w interakcję z przyciskiem (13) przy bramie. Gdy ta się nie otworzy, obróć kamerę w lewo.

Wdrap się na drewnianą konstrukcję (14), a z niej skieruj się do góry (15), po kolejnych kładkach. Kucnij i przejdź przez wnękę w skałach.

Następnie przeskocz na skałę (16) na wprost ciebie, obróć się o 180 stopni i skocz na skały po lewej stronie (17).

Kontynuuj teraz wspinaczkę po kolejnych platformach, aż dojdziesz na samą górę. Zeskocz na dół, za bramą (18), by wejść do tunelu.


Znajdź agregat

Dojdź do jego końca i wejdź w interakcję z przełącznikiem, który okaże się nieaktywny. Musisz przywrócić zasilanie. Pierwszy agregat (19) znajdziesz za swoimi plecami, drugi agregat (20) z kolei przy wejściu do tunelu.

Gdy uruchomisz ten drugi, pojawi się nowy typ wroga (21). Przeciwnik ten wykorzystuje szarżę do ataku. Z tego powodu, poczekaj po prostu, aż zacznie na ciebie biec, odskocz na bok, a następnie wyprowadź w jego plecy kilka ataków. Powtórz czynność kilkukrotnie, by zakończyć walkę. Ponownie wejdź w interakcję z drugim agregatem.


Znajdź komórkę i przywróć zasilanie, idź po śladach

Idź wzdłuż lewej ściany tunelu i otwórz drugie drzwi (22), na które się natkniesz. Wejdź do kratki wentylacyjnej (23), by przejść do nowego pomieszczenia.

Wdrap się na górę, wskocz do drugiej kratki, zejdź na dół i wejdź w interakcję z leżącym na ziemi kablem, by przywrócić zasilanie. Wykorzystaj teraz zmysł przetrwania, by namierzyć ślady (24) na ziemi i za nimi podążaj.

Przepłyń przez wodę i spróbuj otworzyć drzwi. Następnie obróć kamerę w prawo i wejdź do oznaczonej kratki wentylacyjnej znajdującej się nad twoją głową. Wdrap się po ścianie na górę i przeskocz do kolejnego tunelu. Zeskocz na dół i idź wzdłuż jedynej dostępnej ścieżki, by wrócić do Aitora i jego ludzi.


Wejdź za Waltzem do fabryki aut

Po długiej scenie przerywnikowej odzyskasz na chwilę kontrolę i zyskasz tymczasowo nowe moce. Rozpraw się z renegatami, by zainicjować kolejną scenkę. Potem idź za znacznikiem misji i przeskakuj na kolejne platformy (25), by kierować się do celu.

Gdy dotrzesz do strefy skażenia, wskocz na barierkę (26), by bezpiecznie dostać się na drugą stronę. Kontynuuj marsz, przejdź po linie (27), a następnie zjedź na dół po panelach słonecznych, by dotrzeć do fabryki.


Goń Waltza w fabryce aut

Do pokonania będzie tutaj spora grupa renegatów. Nie stanowią oni większego zagrożenia, pamiętaj jednak, by blokować ich ataki i skupić się na wyprowadzaniu kontr. Jeśli odblokowałeś umiejętność silnego ataku, wykorzystaj go, by przełamywać gardy wrogów.

Wejdź do fabryki i wdrap się na platformę na samochodzie (28). Z niej przeskocz na zawieszone na ścianie auto (29).

Obróć kamerę do tyłu i przeskocz na belkę (30) przy suficie. Z niej z kolei skocz na kolejną platformę (31).

Przeskocz na następną belkę (32) przy suficie, z niej na nową platformę (33), a dalej na ostatnią belkę (34). Teraz przeskocz już na twardy grunt, by móc kontynuować.

Wdrap się na górę przez okno, gdzie czeka renegat. Załatw go i przebij się przez kilka kolejnych pomieszczeń, by na nowo trafić do Waltza i zainicjować scenkę.


Ucieknij przed Waltzem, podążaj za snajperem

Czeka cię teraz długi etap ucieczki przed Walzem. Podążaj za znacznikami misji i snajperką, która cię uratowała. Po przejściu przez pierwsze drzwi trzymaj się lewej strony i wykorzystaj pręty (35), by przedostać się na drugą stronę, a następnie wdrap się po żółtych deskach (36).

Cały czas kieruj się za snajperką. Za trzecimi drzwiami zignoruj przejście na wprost i odbij w lewo (37). Po chwili ucieczki dotrzesz do bezpiecznego miejsca.

Podążaj za snajperką, by zainicjować kolejną scenę i rozmowę z nią. Podczas konwersacji dowiesz się kilku rzeczy, a samo zadanie zostanie zakończone.

Następnie: Dying Light 2 - Nowy dom: Lawan, stacja elektryczna

Spis treści: Dying Light 2 - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Dying Light 2 - Rewolucja: wysadzanie wiatraka

O autorze

Awatar Jakub Bugielski

Jakub Bugielski

Guide Writer

Fan strategii wszelakich - z naciskiem na RTS-y - i produkcji niezależnych, dla których na bok odkłada tytuły AAA. Entuzjasta gotowania, miłośnik elektroniki i majsterkowicz-amator.

Komentarze