Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Duża aktualizacja Counter-Strike: GO zmienia model animacji

Plus: kontrowersyjny balans broni.

Sieciowa strzelanka Counter-Strike: Global Offensive doczekała się sporej aktualizacji, modyfikującej między innymi model animacji postaci. Wprowadzono też zmiany w balansie broni.

Prosimy się nie śmiać

Choć animacje większości ruchów i broni wyglądają tak samo, to zostały przebudowane od podstaw, bazując na zaktualizowanym szkielecie postaci i geometrii.

Taki krok - razem z postawieniem na ciągłą synchronizację danych z serwerem - ma wyeliminować problem z rejestrowaniem trafień, trapiący popularną produkcję od dłuższego czasu. W końcu możliwy jest na przykład taki strzał.

Zmieniono także animację wchodzenia i schodzenia po drabinach, co w przeszłości także przeszkadzało w walce z przeciwnikami. Lepiej wyglądają też ciała martwych wrogów.

Nieco bardziej kontrowersyjną decyzją jest dodanie kabli do urządzenia służącego do rozbrajania bomb. Jak pokazuje poniższy film, całość wygląda raczej... osobliwie.

Jeszcze większe dyskusje wśród graczy wywołał jednak fakt znacznego obniżenia możliwości M4A1-S. Valve w swoim stylu „balansuje” broń poprzez uczynienie jej raczej mało użyteczną, w porównaniu z M4A1 bez tłumika.

Choć zmniejszono cenę zakupu karabinu, to niższa jest także wartość przebicia pancerza (która jest teraz mniejsza nawet od FAMAS-a) oraz prędkość prowadzenia ognia. Zwiększono za to bazowy rozrzut.

Inne zmiany to nieznaczne wzmocnienie podwójnych Berret czy możliwość raportowania za celowe przegrywanie meczów.

Cover image for YouTube videoCSGO's New defuse animation (Terrorist POV)
Cover image for YouTube video

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Counter-Strike: Global Offensive

PS3, Xbox 360, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze