Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Driveclub otrzyma motocykle - raport

AKTUALIZACJA: Potwierdzone. Całość do pobrania już dzisiaj.

Aktualizacja: Informacja na temat Driveclub Bikes została potwierdzona podczas konferencji PlayStation na Paris Games Week.

Dodatek można dokupić do podstawowego Driveclub lub pobrać jako samodzielną produkcję. Cenę ustalono na 63 zł - rozszerzenie jest już dostępne w PlayStation Store.

Twórcy zadbali o licencje najważniejszych producentów, takich jak Yamaha, Ducati, Kawasaki, Honda, Bimota czy BMW. Motocykle sprawdzimy na wszystkich 78 trasach z gry.

Do tego dochodzą wyzwania w pojedynkę oraz kampania Tour w trybie offline, składająca się z 42 zawodów: wyścigów, prób czasowych czy wyzwań biegłości. Gracze zmodyfikują też swoje motocykle oraz wyścigowe skóry.

Cover image for YouTube videoDRIVECLUB BIKES | Launch TRAILER | #PlayStationPGW

*

Oryginalna wiadomość: Organizacja PEGI ujawniła dziś w nocy na swojej stronie internetowej kategorię wiekową dla tajemniczego projektu Driveclub Bikes.

Wpis został już usunięty, ale tytuł wydaje się być jednoznaczny - wszystko wskazuje na to, że w tej grze wyścigowej na PlayStation 4 pojawią się motocykle.

Nie znamy obecnie żadnych szczegółów na temat ewentualnego rozszerzenia czy spin-offu, ale sam moment ujawnienia projektu wydaje się nie być przypadkowy - dzisiaj o godzinie 18 odbędzie się konferencja Sony na imprezie Paris Games Week.

Również sam producent z odpowiedzialnego za Driveclub studia Evolution - Paul Rustchynsky - zapytał dziś rano na Twitterze, czego gracze oczekują po PGW. Deweloper jest „bardzo podekscytowany” targami, co zdaje się sugerować jakąś zapowiedź.

To nie motor, ale jest ładna tęcza

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Driveclub

PS4

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze