Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Divinity: Grzech Pierworodny - premiera przełożona na początek przyszłego roku

Twórcy chcą odpowiednio wykorzystać wszystkie zgromadzone fundusze.

Divinity: Grzech Pierworodny od Larian Studios zadebiutuje 28 lutego 2014 roku, a nie - jak planowano do tej pory - tej jesieni.

RPG, którego akcja rozgrywa się przed wydarzeniami z Divine Divinity, odniosło w kwietniu sukces w serwisie Kickstarter. Twórco udało się zebrać ponad 900 tysięcy dolarów, co ponad dwukrotnie przewyższyło ich oczekiwania. To właśnie chęć całkowitego wykorzystania funduszy jest powodem przełożenia premiery gry.

„To zajmuje nam więcej czasu, niż przypuszczaliśmy, więc zamiast rezygnować z wprowadzenia niektórych elementów, zdecydowaliśmy się na przesunięcie premiery Divinity: Grzech Pierworodny” - napisał przedstawiciel studia na stronie w serwisie Kickstarter.

„Zdajemy sobie sprawę, że wiele osób może odczuć rozczarowanie, ale naprawdę uważamy, że dzięki naszej decyzji otrzymacie ostatecznie o wiele lepszą grę RPG, gdy znajdzie się w niej wszystko, co chcemy zaimplementować”.

We wpisie na swoim osobistym blogu, Swen Vincke - założyciel Larian - zaznaczył, że zespół nie widzi sensu w wypuszczaniu na rynek produktu niedokończonego, niedopracowanego, gdyż taki sprzeda się gorzej, niż wersja ostateczna i doszlifowana.

Divinity: Grzech Pierworodny trafi na PC i komputery z systemami OS X i Linux. Poniżej znajdziecie nowy materiał wideo, w którym twórcy tłumaczą, jakie prace muszą jeszcze wykonać.

Komentarze