Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dishonored 2 - obszerny gameplay i prezentacja kolekcjonerki

Spojrzenie na różne lokacje i style rozgrywki.

Podczas swojej konferencji przed targami E3, Bethesda zaoferowała obszerne spojrzenie na rozgrywkę w grze Dishonored 2.

Twórcy udowodnili, że nie rezygnują z charakterystycznej grafiki, przypominającej farby wodne. Na potrzeby takiej oprawy przygotowano autorski silnik graficzny - The Void.

Każda misja w Dishonored 2 ma być unikatowa, bazując na przewodniej myśli lub koncepcie. Jednym z przykładów podczas konferencji była występująca w losowych odstępach burza piaskowa, zmieniająca widoczność i warunki potyczek.

Nie mniej ciekawie prezentuje się scenariusz w zapomnianej posiadłości, gdzie nie działają specjalne umiejętności postaci, a bohater - lub bohaterka - przenika pomiędzy przeszłością i teraźniejszością.

Jest tu także ciekawie rozwiązany pogląd na alternatywną linię historyczną, do wykonywania zagadek.

Jak już wiemy, akcję osadzono w Karnace, jednej z południowych kolonii imperium. Gracze wcielą się w Corvo Attano, bohatera oryginału, lub w Emily Kaldwin - córkę cesarzowej zamordowanej w Dishonored, starszą teraz o 15 lat.

Premiera 11 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Bethesda zaprezentowała też edycję kolekcjonerską gry. W skład wydania specjalnego wejdą repliki maski Corvo i pierścienia Emily, kolorowy plakat propagandowy oraz metalowe pudełko.

Do tego dojdą cyfrowa książka „Do widzenia Karnako - pożegnanie muzyka”, zestaw dodatków (dwa kościane amulety - strzelecki fart i łaska pustki - stara serkonoska gitara i 500 monet do wydania w czasie zabawy) oraz kopia odświeżonej wersji pierwszego Dishonored.

Tę ostatnią otrzymają też osoby, które w wybranych sklepach złożą zamówienie przedpremierowe na drugą część cyklu.

Edycja kolekcjonerska Dishonored 2

O autorze

Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Komentarze