Digital Foundry Articles
ArtykułCyberpunk 2077 po łatkach okiem Digital Foundry - czy działa lepiej na PS4 i Xbox One?
Aktualizacje 1.10 i 1.11 pod lupą.
ArtykułCyberpunk 2077 na PS5 i Xbox Series X/S - analiza Digital Foundry
Narzędzie porównawcze, testy wydajności i jakości obrazu.
ArtykułCyberpunk 2077 na PC - analiza techniczna Digital Foundry
Bliższe spojrzenie na najwyższy poziom wrażeń i nowe limity REDengine.
ArtykułNBA 2K21 potęguje realizm na konsolach nowej generacji
PS5 kontra PS4 Pro - oraz testy Xbox Series.
ArtykułWsteczna kompatybilność na PS5 jest fantastyczna - analiza Digital Foundry
Kluczowe gry z PS4 nigdy nie działały lepiej.
ArtykułPlayStation 5 od środka: jak Sony balansuje koszty i możliwości - analiza Digital Foundry
Plus: dlaczego konsola jest tak duża.
ArtykułDirt 5 na Xbox Series X: 60 kontra 120 FPS - analiza Digital Foundry
Pierwsze wrażenia z next-genowej wersji.
ArtykułMafia: Edycja Ostateczna przygotowuje na nową generację - analiza Digital Foundry
Imponująca technologia.
ArtykułXbox Series X i fantastyczne rezultaty wstecznej kompatybilności - test Digital Foundry
Nawet dwa razy większa wydajność w wymagających grach.
ArtykułO co chodzi z grafiką Halo Infinite - analiza Digital Foundry
Dynamiczne oświetlenie to duża nowość - ale ma wady.
ArtykułJak Death Stranding na PC realizuje oryginalną wizję twórców - analiza Digital Foundry
Gra projektowana z myślą o 60 FPS.
ArtykułKonsole nowej generacji: dlaczego nadal będziemy grali w 30 FPS - analiza Digital Foundry
Plus: jak wygląda Spider-Man w 60 FPS.
ArtykułHorizon Forbidden West i generacyjny skok na PS5 - analiza Digital Foundry
Jak Guerrilla Games rozwija silnik Decima.
ArtykułCzy cena PS5 Digital Edition może być niższa? - analiza Digital Foundry
W teorii: usunięcie napędu Blu-ray stwarza pewne możliwości.
ArtykułTechniczna recenzja The Last of Us 2 od Digital Foundry - mistrzostwo Naughty Dog
Podnoszenie poprzeczki.
ArtykułPlayStation 5: czego oczekujemy od ray tracingu w nowej generacji
Liderami Gran Turismo 7, Ratchet & Clank i Pragmata.
ArtykułThe Last of Us 2 na PS4 i PS4 Pro - analiza wydajności Digital Foundry
Rezultaty są bardzo pozytywne.
ArtykułThe Last of Us 2: piękne pożegnanie z PS4 - wstępna analiza Digital Foundry
Perspektywy dla wersji PS5 są równie obiecujące.
ArtykułOto nowa generacja: Unreal Engine 5 w akcji na PlayStation 5 - analiza Digital Foundry
Gigantyczny skok - trzeba zobaczyć, żeby uwierzyć.
ArtykułPlayStation 5 od środka - analiza Digital Foundry
Specyfikacja i wizja nowej generacji od Sony.
ArtykułXbox Series X od środka - analiza Digital Foundry
Poznaliśmy imponujące możliwości nowej generacji od Microsoftu.
ArtykułXbox Series X mocniejszy niż sądziliśmy? 12 teraflopsów pod lupą
Całkiem nowa technologia AMD.
ArtykułPS5 pod lupą Digital Foundry - analiza najnowszych szczegółów
Małe ogłoszenia, ogromne emocje.
ArtykułAMD Radeon RX 5700 / RX 5700 XT - Test: starcie z Nvidią Super
Mistrzowski stosunek możliwości do ceny?
ArtykułCzy Wiedźmina 3 można przenieść na Nintendo Switch?
Ogromne wyzwanie w cieniu nieoficjalnych informacji.
ArtykułNowy silnik Call of Duty: Modern Warfare obiecuje grafikę nowej generacji
Testujemy najnowszą technologię Infinity Ward.
ArtykułNajlepsze karty graficzne - Ranking 2019: Nvidia i AMD
Najszybsze i najbardziej wartościowe opcje na rynku.
ArtykułAnaliza techniczna Days Gone: Unreal Engine i świat gry pod mikroskopem
Studio Sony i silnik Epic Games: rzadkie połączenie, nietypowe efekty.
ArtykułSpecyfikacja Google Stadia: rzut oka na następną generację?
Poprawione CPU, grafika z 10,7 TF mocy oraz opcje chmury.
ArtykułTest Google Stadia: streamowanie oraz działanie pada
Natywna chmura w akcji.
ArtykułMetro Exodus - wizja przyszłości technologii graficznej
Gra imponuje na konsolach, ale na PC to nowe rozdanie.
ArtykułRemake Resident Evil 2 wypada najlepiej na PS4 Pro oraz Xbox One X
Różnice w testach konsolowych.
ArtykułNvidia GeForce RTX 2060 - Test
Jak potężna jest nowa karta ze średniej półki?
ArtykułNajlepsze smartfony 2018 roku - Ranking
Najciekawsze urządzenia mobilne roku z różnych półek cenowych.
ArtykułRTX 2070 kontra GTX 1080: którą kartę kupić?
Porównanie wydajności, wartości i możliwości.
ArtykułTestujemy ray tracing w Battlefield 5: nowa jakość oprawy w grach?
Przyszłość wygląda obiecująco.
ArtykułAnaliza Red Dead Redemption 2: taka gra zdarza się raz na generację
Prawdziwe dzieło sztuki.
ArtykułTryb 60 klatek w Forza Horizon 4 na Xbox One X to wielkie osiągnięcie
Z kolei natywne 4K pokazuje piękno oprawy w pełnej krasie.
ArtykułJak Red Dead Redemption 2 wykorzystuje moc PS4 Pro
Przyglądamy się pierwszej grze Rockstar na ulepszone konsole.
ArtykułCzy gry na Xbox w 30fps mogą zadziałać w 60fps na następnej generacji?
Kwestia kompatybilności naprzód.
ArtykułDlaczego konsole kolejnej generacji nie powinny skupiać się na prawdziwym 4K
Nowe pomysły i technologie muszą zwyciężyć z wyższą rozdzielczością.
ArtykułThe Last of Us 2 i nowy poziom realizmu
Doskonały system animacji studia Naughty Dog pod lupą.
ArtykułDetroit: Become Human to nowa jakość pokazu możliwości PS4
Zaawansowana technika plus budżet i talent.
ArtykułGod of War to kolejny technologiczny majstersztyk na PS4
Spektakularne efekty pracy studia Santa Monica.
ArtykułRed Dead Redemption robi wielkie wrażenie w 4K na Xbox One X
Doznania najbliższe teoretycznej wersji na PC.