Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 11: Twarzą w twarz z matką bomb

Zadanie główne, w którym docieramy do Allison.

Zadanie to pojawi się w dzienniku automatycznie po ukończeniu poprzedniej misji głównej, czyli Twarzą w twarz z tajemnicą. Po opuszczeniu kanałów skontaktuje się z tobą zegarmistrz Nomad, który powie, że chce się spotkać w sprawie swojej córki.

Uwaga - w międzyczasie odblokujesz również alternatywne zadanie główne Skok. Od ciebie zależy którego z zadań się podejmiesz. Musisz zdecydować, ponieważ wypełnienie obydwu misji nie jest możliwe.

Przestaw skrzynię i skorzystaj z małego przejścia

Skieruj się na południe Pragi w pobliże Kościoła Boga-Maszyny, gdzie w przejście natkniesz się na Nomada. Porozmawiaj z nim, po czym wejdź do budynku. Poza zaznaczonymi na czerwono obszarami kultyści nie będą mieli nic przeciwko twojej obecności w kościele. Z prawej strony pomieszczenia na parterze znajdziesz metalową skrzynię. Przestaw ją, a odblokujesz małe przejście (obrazek powyżej), dzięki któremu wejdziesz do magazynku z szybem, przez który dostaniesz się na wyższe, zastrzeżone piętro (musisz zhakować terminal na 2 poziomie).

Druga możliwość wejścia na górę, to przejście przez całe pomieszczenie i wyjście na podwórko. Odwróć się i spójrz w górę, a zobaczysz okna, przez które możesz dostać się do środka (przez daszek z lewej lub po obiektach z prawej). Uważaj tylko na miny, które najpierw rozbrój najlepiej korzystając z ulepszenia Zdalne hakowanie.

Gdy kamera (#1) nie patrzy ukryj się za przeszkodą z lewej (#2), po czym wyczekaj na dogodny moment, żeby aktywować terminal z prawej (#3)

Po skorzystaniu z szybu dotrzesz do kratki, przez którą zobaczysz klatkę schodową. Zejdź na nią i wejdź piętro wyżej po schodach z lewej. Ogłusz stojącą na górze kultystkę, a potem włam się do terminala z prawej (2 poziom zabezpieczeń), dzięki czemu otworzysz drzwi prowadzące na kolejne piętro.

Wejdź na półpiętro i przylgnij do filara z prawej. Z lewej na górze jest kamera (#1 na obrazku powyżej). Gdy nie jest zwrócona możesz spokojnie przemieścić się za skrzynię z lewej (#2 na obrazku powyżej). Z prawej strony jest następny terminal (#3 na obrazku powyżej). Kiedy kamera będzie zwrócona w lewo możesz szybko spróbować się do niego włamać (2 poziom zabezpieczeń) lub skorzystać z kodu (0011). Jeśli nie chcesz użerać się z kamerą, to możesz ją chwilowo wyłączyć strzelając w nią z broni z tłumikiem pociskiem EMP.

Po otworzeniu drzwi prowadzących na kolejne piętro uważaj, ponieważ z lewej strony znajduje się mina - możesz ją rozbroić samodzielnie lub z odległości korzystając z ulepszenia Zdalne hakowanie. Wejdź na kolejne piętro, po czym skieruj się do pokoju nr 96 z lewej strony (1 poziom zabezpieczeń).

Allison nie będzie zachwycona, gdy dowie się, po co przyszedłeś

W środku natkniesz się na poszukiwaną córkę zegarmistrza Allison (obrazek powyżej), która z początku będzie zachwycona Adamem i opowie mu o zamachach oraz o Wiktorze i tym, że przeniósł się do miejsca nazywanego GARM. Kiedy Adam wyzna po co przyszedł dziewczyna się wścieknie.


Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 12: Skok cz. 1 - parking, bank


Kontynuuj z nią rozmowę, którą zakończy zabranie Allison przez agentów. W jej trakcie dowiesz się o planach Wiktora, chociaż dziewczyna nie będzie umiała wskazać miejsca, w którym przebywa. Po filmiku odezwie się do ciebie Jensen, z którym masz się spotkać w mieszkaniu Chikane'a na północy Pragi.

Po rozmowie z szefem czeka cię lot do Szwajcarii, do kompleksu GARM. Gdy będzie na niego gotowy powiedz o tym pilotowi.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Deus Ex: Rozłam Ludzkości

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze