Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Demony Chaosu i Kataj w Total War: Warhammer 3

Gramy.

Niedawno mieliśmy okazję zagrać w kampanię w Total War: Warhammer 3. Pokierowaliśmy przez 50 tur nacją Kataju, a później - świeżo ujawnioną - frakcją Demonów Chaosu.

W naszym materiale prezentujemy fragmenty rozgrywki oraz wrażenia.

Demony Chaosu to interesująca nowość. Frakcja ta może łączyć jednostki z czterech innych grup chaosu, a zyskując specjalne punkty przypisane różnym bóstwom, możemy odblokowywać różne modyfikacje głównego bohatera.

Możemy wymieniać głowy, ręce, nogi, ogon i inne części ciała Księcia Demonów, mocno wpływając na jego statystyki i możliwości na polu bitwy, a także poza nim. To bez wątpienia ciekawe rozbudowanie tradycyjnego systemu ekwipunku.

Kataj to frakcja wzorowana na starożytnych Chinach. Kampanię rozpoczynamy przy odpowiedniku Wielkiego Muru i musimy chronić nasze ziemie przed atakami demonów. Wysyłamy też karawany handlowe i sterujemy wiatrem magii. Podczas bitew wykorzystujemy między innymi zdolność jednej z bohaterek, która może zmienić się w potężnego smoka.

Total War: Warhammer 3 debiutuje już 17 lutego.

O autorze

Awatar Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Komentarze