Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Death Stranding Director's Cut - data premiery i tryb wyścigowy

Także jako płatny update.

  • Death Stranding Director's Cut ukaże się 24 września na PS5
  • Wprowadzi między innymi tryb z wyścigami
  • Na PS4 za nowości dopłacimy 10 dolarów

Sony ujawniło nowy zwiastun Death Stranding Director's Cut podczas wczorajszej prezentacji State of Play. Poznaliśmy datę premiery - 24 września - oraz szereg nowych informacji na temat gry.

Wydanie reżyserskie tytułu Hideo Kojimy wprowadza między innymi nowe misje fabularne, rozbudowuje mechanikę walki i dodaje strzelnicę oraz tryb z wyścigami pojazdów na zamkniętych torach.

Zobacz na YouTube

Jeśli mowa o walce, twórcy przygotowali nowe ataki wręcz, a także bronie: pistolet mikrofalowy oraz stacjonarny karabin maszynowy. Do tego nowości do przenoszenia towarów: katapulta do przesyłek, egzoszkielet zwiększający udźwig czy też robot, biegający obok głównego bohatera z własnymi pakunkami.

Nie trzeba jednak przenosić paczek na piechotę, ponieważ nowa konstrukcja - rampa - pozwoli w efektywny i efektowny sposób pokonywać trudności terenowe. Jest też pełnoprawny tryb wyścigów, pod nazwą Fragile Circuit.

Prawie jak Gran Turismo

We wpisie na oficjalnym blogu dodano, że na PS5 możliwe będzie przeniesienie zapisów z PlayStation 4. Jeśli posiadamy już oryginalną odsłonę, specjalną aktualizację do Director's Cut kupimy też osobno, za 10 dolarów.

Takie podejście do debiutów na sprzęcie obecnej generacji - wersja reżyserska z płatną aktualizacją - wydaje się być standardową polityką Sony, choć w przypadku Ghost of Tsushima zdążyło już wywołać pewne kontrowersje. Nie znamy ceny w złotówkach.

Nie może zabraknąć standardowych ulepszeń PS5: wsparcia dla haptycznych opcji kontrolera DualSense i 3D audio, a także skrócenia czasów ładowania. Do tego rozbudowanie opcji sieciowych, choćby o tablice najlepszych wyników.

Na PlayStation 5 przygotowano dwa tryby wyświetlania obrazu: skalowane 4K w 60 klatkach na sekundę lub też natywne 4K, ale przy niższej płynności rozgrywki, ze wsparciem dla szerokokątnych ekranów i HDR.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze