Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dead Space Remake rozbuduje mechanikę rozczłonkowania. Oddzielimy mięso od kości

Jeszcze intensywniejsza rozgrywka.

Dead Space Remake będzie intensywnym doświadczeniem. Na dynamikę gry wpłyną między innymi usprawniona inteligencja przeciwników, nowe mechaniki walki czy rozbudowane elementy środowiska - wyjaśniają twórcy.

Jednym z najważniejszych elementów odświeżonego tytułu ma być rozbudowany system rozczłonkowywania przeciwników. Potwory będą zbudowane z warstw skóry, mięśni i kości, a główny bohater otrzyma wachlarz narzędzi do zniszczenia każdej z nich.

Gdy strzelamy, najpierw widzimy skórę i tkanki zdzierane z ciała przeciwnika. Potem widzimy tkwiące pod nimi kości, a później przecinamy kości, żeby oderwać całą kończynę. To wygląda niesamowicie - a jednocześnie wskazuje graczowi, jak ciężkie zadaje obrażenia” - czytamy na blogu „Dead Space od środka”.

Dużą rolę w rozgrywce odegra również mechanika zwana przez twórców „reżyserią intensywności”. Wpłynie nie tylko na liczebność i agresywność napotkanych potworów, ale także na występowanie odpowiednich efektów wizualnych i dźwiękowych, takich jak światło, dym czy bicie serca głównego bohatera.

Wszystkie z wspomnianych mechanik mogliśmy już zobaczyć w świeżo opublikowanym gameplayu z Dead Space Remake.

O autorze
Awatar Nikodem Idziak

Nikodem Idziak

News Writer

Kolekcjonuje wszystko, co bezużyteczne - od platynowych trofeów, po butelki po winie. Zakochany w RPG-ach, ambiencie i twórczości Boba Rossa.

Komentarze