Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dead Rising 3 w 30 klatkach na sekundę

Microsoft pomaga w poprawianiu wydajności gry.

Deweloperzy Dead Rising 3 chcą, by produkcja działała w 30 klatkach na sekundę. Przedstawiciele Microsoftu pomagają twórcom, by tytuł działał jak najbardziej płynnie.

- To demo ma już kilka tygodni, od tamtego czasu trochę dopracowaliśmy grę - powiedział Jason Leigh z Capcomu w rozmowie z serwisem Videogamer. Chodzi o fragmenty rozgrywki prezentowane na targach Gamescom. - Mamy jeszcze czas na szukanie różnych rozwiązań przed premierą.

Leigh uspokajał w ten sposób niektórych graczy, którzy - po obejrzeniu materiałów z targów w Kolonii - wyrażali zaniepokojenie niezbyt płynną rozgrywką w Dead Rising 3.

Deweloper zaznaczył też, że Microsoft dokłada wszelkich starań, by produkcja spełniła oczekiwania użytkowników.

- Chcemy, by gra działała w 30 klatkach na sekundę. Poza tym, ponieważ jesteśmy niedaleko Seattle, siedziby Microsoftu, nasze firmy dzielą trzy godziny drogi. Pracownicy odpowiedzialni za kwestie technologiczne wciąż jeżdżą w obydwie strony i pomagają nam, by gra działała w dniu premiery tak płynnie, jak to tylko możliwe.

Dead Rising 3 zadebiutuje w listopadzie, razem z premierą konsoli Xbox One w wybranych regionach świata.

Dead Rising 3 - Gameplay-Video

O autorze

Awatar Mateusz Zdanowicz

Mateusz Zdanowicz

Senior Editor

Człowiek orkiestra i miłośnik gier niezależnych. Mateusz zajmuje się przygotowywaniem recenzji, artykułów oraz poradników. Wspiera również dział informacyjny.

Komentarze