Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Dead Island 2 podobno żyje i może zadebiutować w tym roku

Informacje od leakera napawają optymizmem.

Dead Island 2 od lat cyklicznie powraca w plotkach, a także okazjonalnych oficjalnych informacjach. Nowe wieści napawają optymizmem - gra podobno ma się dobrze i może zadebiutować jeszcze w 2022 roku.

Tak twierdzi w nowym wideo Tom Henderson, branżowy leaker i dziennikarz kojarzony głównie ze strzelankami, ale w ostatnim czasie nieco poszerzający obszar zainteresowań.

- Tak, gra powstaje i zgodnie z wszystkimi [informatorami - red.], z którymi rozmawiałem przez kilka poprzednich godzin, jest w całkiem dobrym stanie - przekonuje Henderson. - Może zostać niedługo zapowiedziana, wraz z towarzyszącym zwiastunem z rozgrywką.

Ten trailer ma już 7 latZobacz na YouTube

„Oczekiwany” okres premiery to podobno czwarty kwartał 2022 roku, ale jeśli deweloperzy napotkają na drodze problemy, debiut może zostać przesunięty do 2023 roku.

Henderson opowiedział też o rzekomym początku gry - choć nie wiadomo, czy informacje są prawdziwe, ostrzegamy przed ewentualnymi spoilerami, jeżeli nie chcecie psuć sobie prologu przygody.

Seria Dead Island przypomina nieco Dying Light, ale skupia się na walce wręcz, rezygnując z parkouru

Dead Island 2 zaczyna się podobno na pokładzie samolotu, którego pasażerowie są zainfekowani wirusem zombie. Maszyna rozbija się w Hollywood, ale bohaterowi udaje się oczywiście przeżyć. Jego zadaniem jest przeszukiwanie okolicznych mieszkań i znalezienie ekwipunku, który pomoże w walce z zainfekowanymi. Po znalezieniu broni, protagonistę atakuje wielka horda i jest zmuszony uciec do kanałów. Fianlnie dostaje się na Hollywood Boulevard, gdzie spotyka resztę postaci.

Cykl deweloperski Dead Island 2 był bardzo problematyczny, a grę wielokrotnie przekazywano na ręce nowych studiów. Początkowo - tak jak poprzednimi częściami serii - tytułem zajmował się Techland, ale kiedy polskie studio skupiło się na Dying Light, projekt wylądował w studiu Yager. Następnie grę przekazano Sumo Digital, a potem Dambuster Studios, które do dziś odpowiada za produkcję.

Read this next