Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Czwarty rozdział przygodówki Dreamfall Chapters opóźniony

Gra zmienia silnik.

Czwarty - z pięciu - rozdziałów przygodówki Dreamfall Chapters zanotował opóźnienie, ponieważ deweloperzy postanowili przejść na nową wersję silnika graficznego Unity.

Nigdy nie podano oficjalnie, kiedy odcinek o nazwie Revelations miał się ukazać, ale data nie była podobno odległa. Teraz deweloperzy informują, że nie obejdzie się bez kilku tygodni dodatkowych prac.

Celem jest przejście na silnik Unity 5.2, co ma poprawić ogólną wydajność, zmniejszyć liczbę błędów, usprawnić same prace, wprowadzić nowe opcje i ułatwić w przyszłości konwersje na inne platformy.

„Skąd opóźnienie? Ze względu na konstrukcję gry musieliśmy przenieść wszystko” - wyjaśniają twórcy. „Nie mogliśmy zacząć od czwartego odcinka i resztą zająć się później: całość musi trafić na nowy silnik.”

„Nie polecamy nikomu takiej dużej zmiany w połowie cyklu wydawniczego, ale nasz zespół poradził sobie dzielnie” - dodaje przedstawiciel Red Thread Games.

Dreamfall Chapters to kontynuacja gier przygodowych The Longest Journey i Dreamfall: The Longest Journey. Użytkownicy spotykają postacie i odwiedzają lokacje znane już z poprzednich odsłon.

Masz wolną chwilkę? Zobacz także:

Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami.

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze