Cyberpunk 2077 już gotowy na RTX 50. Aktualizacja 2.21 to wsparcie nowej funkcji i masa poprawek
Do pobrania na PC i konsolach.
Rzekomo zakończony rozwój Cyberpunk 2077 trwa w najlepsze. CD Projekt wydał nową aktualizację o numerze 2.21, która wprowadziła do gry obsługę technologii DLSS 4 oraz naprawiła długą listę problemów na wszystkich platformach.
Ulepszoną technologią skalowania rozdzielczości od Nvidii na ten moment raczej się nie nacieszymy, ponieważ jej pełen potencjał wykorzystają karty z serii RTX 50. Najmocniejsze modele sprzętu trafią na rynek 30 stycznia, a dwa pozostałe dopiero w lutym.
Wracając jednak do Cyberpunka - patch 2.21 jest już dostępny do pobrania na PC i konsolach PS5 oraz Xbox Series X/S. Jako że pełna lista zmian i napraw jest zaskakująco długa, poniżej wyszczególniamy te najważniejsze:
- masa poprawek w trybie foto, związanych m.in. z modelami postaci i pojazdów, oświetleniem i tłami. Dopracowano też też kolizję obiektów oraz prace kamery
- naprawienie błędu, który sprawiał, że z częścią sprzedawców nie dało się wejść w interakcję
- poprawki w niespójności tesktur i kolorów w pojazdach z CrystalCoat
- naprawienie błędów z niezapisującymi się zmianami w kreatorze postaci
- wyeliminowanie problemu ze smużeniem obrazu przy włączonej funkcji DLSS Ray Reconstruction
- naprawienie błędu, przez który Johnny mógł zdublować się na fotelu pasażera. Od teraz powinien też towarzyszyć nam częściej w przejażdżkach
Jak widać, aktualizacja skupia się przede wszystkim na usprawnieniu zawartości z patcha 2.2, a więc trybu fotograficznego, kreatora postaci czy systemu personalizacji pojazdów. Choć CD Projekt zapewniał, że rozwój Cyberpunk 2077 został oficjalnie zakończony już w zeszłym roku, najwyraźniej nie możemy wykluczać, że gra otrzyma jeszcze jakąś łatkę lub kolejną większą aktualizację.