Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cyberninja powraca. Pierwsze materiały z Ghostrunner 2

Więcej, lepiej, równie szybko.

Twórcy Ghostrunner 2 podzielili się pierwszymi materiałami i szczegółami gry. Na razie nie pokazali trailera ani materiałów z rozgrywki, ale opowiedzieli nieco o pomyśle na zabawę.

Materiały ujawniono podczas wczorajszej transmisji specjalnej z okazji drugiej rocznicy wydania Gostrunner. Twórcy zdradzili, że kontynuacja postawi większy nacisk na warstwę fabularną oraz historię, ale nie obędzie się to kosztem brutalnego i dynamicznego gameplayu, który gracze pokochali w pierwszej części. To nadal będzie szybka i trudna gra, w której śmierć jest stałym elementem rozgrywki.

Lokacje na pierwszy rzut oka mogą wyglądać znajomo - nadal będziemy przemierzać skąpane w świetle neonów ulice i dachy mrocznej metropolii przyszłości - ale poziomy będą o wiele większe i mają skrywać mnóstwo tajemnic. Cyberpunkowa estetyka pozostaje na swoim miejscu, choć artyści zdają się dokładać starań, by jeszcze bardziej urozmaicić otoczenie.

Pierwsze grafiki koncepcyjne z Ghostrunner 2

Ghostrunner 2 ma być ewolucją, a nie rewolucją. Z jednej strony, jeśli graliśmy w poprzednią odsłonę, to poczujemy się tu jak w domu, z drugiej - rozgrywka będzie bardziej złożona i zaoferuje więcej sposobów radzenia sobie z wrogami i przeszkodami. Na szczegóły przyjdzie nam jeszcze poczekać, ale twórcy obiecują, że wiosną przyszłego roku zaczną bardziej otwarcie mówić o nowościach i zmianach.

Premiera Ghostrunner 2 planowana jest na końcówkę 2023 roku. Gra trafi na PC oraz konsole PS5 i Xbox Series X/S. Na razie nie było mowy o wersji na PS4 oraz Xbox One - tytuł najprawdopodobniej całkiem ominie platformy starszej generacji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Marek Makuła

Marek Makuła

News & Content Writer

Marek to miłośnik modów, kawy i jezior. Jego serce bije w 32 bitach. Lubi grać bez minimapy i wspierać fanowskie projekty.
Komentarze