Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cuphead przekroczył poziom 2 milionów sprzedanych egzemplarzy

Połowa na Steamie.

Platformówka Cuphead sprzedała się w nakładzie przekraczającym dwa miliony egzemplarzy - poinformowali twórcy ze StudioMDHR.

„Nawet w najbardziej szalonych marzeniach nie sądziliśmy, że nasze małe postacie zostaną przyjęte przez tylu fanów na całym świecie” - napisano w komunikacie na oficjalnej stronie.

Tytuł wyróżnia się klasyczną oprawą

Warto dodać, że o przekroczeniu poziomu miliona egzemplarzy informowano dopiero w październiku, więc podwojenie rezultatu zajęło tylko nieco ponad dwa miesiące.

Cuphead wydano pod koniec września na PC i Xbox One. Z danych serwisu SteamSpy wynika, że obecnie około miliona to właśnie sprzedaż na platformie Valve. Odsłona na komputery osobiste dostępna jest także na GOG i w Microsoft Store.

Produkcja budzi skojarzenia z kultową Contrą i grami typu bullet-hell. Z pewnością nie jest tytułem, który można sklasyfikować po prostu jako platformówkę.

Tradycyjne misje, w których biegniemy w prawo i pokonujemy przeszkody, zdecydowanie stanowią mniejszą część gry. W większości etapów zabawa polega na toczeniu kilkufazowych potyczek z bossami.

Cover image for YouTube videoGramy w Cuphead - Contra plus kreskówki z lat 30.

Tytuł charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem trudności - często zginiemy, próbując poradzić sobie z przeciwnikami. Jak widać, takie podejście nie przestraszyło graczy.

„Gra nieraz nas zdenerwuje - to nieuniknione. Bez frustracji nie byłoby jednak tego miłego, błogiego stanu ulgi i radości po pokonaniu każdego etapu. Jeżeli nie boicie się zręcznościowych wyzwań, nie możecie po ten tytuł nie sięgnąć” - głosi nasza recenzja Cuphead.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cuphead

Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze