Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Control - Wróg w środku

Walka z bossem: Kotwica.

Odblokujesz tę misję po ukończeniu zadania pobocznego: Kwestia czasu. Jest to kontynuacja wątku Horowitza i Wellsa. Twoim zadaniem jest odizolowanie Kotwicy, przez którą zginęli rangersi.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

Udaj się do Zamkniętej strefy progowej (B) w Sektorze zamkniętym. W tym celu najpierw przenieś się do punktu kontrolnego: Wejście do Zamkniętej Strefy Progowej (A), a potem przejdź do celu misji (zegary wskażą ci drogę).

Odnajdź kryjówkę - Shelter (1) i wejdź do niej. Dotrzesz do przepaści. Aby przedostać się na drugą stronę, musisz posiadać moc lewitacji, której nauczysz się podczas misji: Na straży brata.

Gdy przefruniesz na drugą stronę przepaści, pojawi się boss - Kotwica.

Temu przeciwnikowi możesz zadać obrażenia, wówczas gdy odsłoni swoją wierzchnią warstwę - ujrzysz wtedy czerwoną kulę (2). Rzuć w środek Kotwicy zegarem, który leży na ziemi, by uszczuplić jego pasek życia.

Boss atakuje po kilku sekundach, od momentu odsłonięcia się. Dlatego trzymaj zegar w ręku i poczekaj, gdy przeciwnik pozbędzie się wierzchniej warstwy. Rzuć w niego przedmiotem i szybko ucieknij.

Po rozpoczęciu walki poczekaj, aż boss obróci się w twoją stronę. Rzuć w niego zegarem, gdy się odsłoni. Następnie pofruń na prawą stronę lokacji (boss wówczas obróci się w lewą stronę). Poczekaj, aż przekręci się w twoją stronę i zaatakuj go, po czym przefruń znów na prawą stronę.

Gdy boss będzie posiadał połowę paska zdrowia, pojawią się inni przeciwnicy, co znacznie utrudni walkę. Najpierw zajmij się nimi, uważając przy tym na bossa. Obserwuj obroty Kotwicy i reaguj, gdy przekręci się twoją stronę.

Kilka celnych rzutów zegarami załatwi sprawę. Skup się na defensywie, likwiduj zwykłych przeciwników, uważaj na ataki bossa i rzucaj zegarami w niego, gdy tylko nadarzy się okazja.

Po wygranej walce z bossem obok ciebie pojawi się kotwica. Odizoluj ją, wchodząc z nią w interakcję, co zakończy misję. Otrzymasz 3 punkty zdolności.

Następnie: Control - Warta przy lodówce

Spis treści: Control - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Control - Kwestia czasu

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze