Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Control - Przymusowi widzowie

Nauka mocy przechwycenie w Sektorze badawczym.

Przymusowi widzowie do kolejna misja poboczne w Control, dzięki której nauczysz się posługiwać nową mocą. Tym razem jest nią przechwycenie. Za pomocą tej umiejętności możesz przejmować kontrolę nad przeciwnikami, aby ci walczyli po twojej stronie.

Możesz też otworzyć mapę w drugim oknie lub pobrać na dysk.

To zadanie pojawi się w dzienniku, gdy przeczytasz dokumenty (1) leżące na komodzie, na górnym poziomie Parapsychologii (A) w Sektorze badawczym. Niedaleko tego miejsca znajduje się punkt kontrolny: Parapsychologia (B).

Wejście do Laboratorium hipnozy (C), czyli miejsca, do którego musisz się udać, znajduje się całkiem niedaleko, na niższym poziomie Parapsychologii (A). Odszukaj drzwi, nad którymi widnieje napis: Hypnosis Lab (2) i wejdź do środka.

Wewnątrz znajdziesz stojących nieruchomo strażników, wpatrujących się na obiekt mocy: przeglądarka rentgenowska (3), który położony jest za szklaną ścianą. Obok znajdują się zamknięte drzwi.

Wejdź do pomieszczenia po prawej stronie, podejdź do panelu sterowania (4) i ustaw taki sam znak, jaki wisi na szklanej ścianie (5). W ten sposób otworzyłeś drzwi prowadzące do obiektu mocy: przeglądarka mocy (3). Podejdź do niego i aktywuj go. Przeniesiesz się do płaszczyzny astralnej.

Twoim celem jest zniszczenie złotego przeciwnika, którego nie możesz zranić. Aby tego dokonać, musisz najpierw przejąć władzę nad czarnymi oponentami, aby ci zlikwidowali swojego złotego odpowiednika. Umiejętność przechwycenia będzie dostępna dopiero, gdy pozbawisz wroga większej części jego paska zdrowia. Wówczas przytrzymaj odpowiedni przycisk (kwadrat na PS4, X na Xbox One lub F na PC).

Przechwyceni wrogowie będą walczyć po twojej stronie. Dzięki temu zlikwidujesz złotego przeciwnika (na dole będzie widoczny jego pasek zdrowia).

Gdy pozbędziesz się złotej kopii, podejdź do świetlnego słupa i aktywuj go. Przeniesiesz się z powrotem do Federalnego Biura Kontroli. W tym momencie misja zakończy się. Otrzymasz 3 punkty zdolności.

Następnie: Control - Co za syf: Usuń zator

Spis treści: Control - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Control - Dobra obrona

O autorze

Awatar Marcin Dolata

Marcin Dolata

Senior Guide Writer

Marcin zajmuje się w Eurogamer.pl tworzeniem poradników. Pierwsze gry uruchamiał spod DOS-a na monochromatycznym monitorze. Świetnie bawi się grając zarówno na PC, jak i konsoli.

Komentarze