Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Contraband Police - bronie i radiowozy: zestawienie

Lista dostępnych broni oraz pojazdów i ich ulepszonych wersji.

Contraband Police to gra z otwartym światem, który możesz swobodnie eksplorować po godzinach pracy swoimi pojazdami. Tu opisujemy, jakie są dostępne radiowozy i czym się między sobą różnią oraz prezentujemy zestawienie bronie: które są najlepsze i ile kosztują, jak je odblokować.


Na tej stronie:


Obsługa pojazdów

Aby korzystać z samochodu, otwórz drzwi (lub je zniszcz) i wejdź do środka, po czym znajdź kluczyk - w różnych autach może mieć inne położenie. Po aktywacji silnika możesz zmienić kamerę klikając V. Dostępne są także dodatkowe funkcje, takie jak syrena (H) czy światła (J). Gdy chcesz opuścić auto, wciśnij klawisz G, by zgasić silnik.

Każdy uszkodzony pojazd możesz naprawić rozmawiając z mechanikiem przy posterunku - poniesiesz koszt 50$. Jeśli jednak doprowadzisz do całkowitego zniszczenia pojazdu w trakcie wyprawy, stracisz 250$ i będziesz musiał wracać piechotą lub autostopem.

Mechanik pomoże ci także zmienić aktualnie używany radiowóz, na jeden z trzech dostępnych, gdy je zakupisz. Każdy pojazd pozwala na transport więźniów i posiada własny schowek na kontrabandę i narzędzia.

Wskazówka: gdy wyłączysz silnik, jesteś w stanie strzelać z samochodu. Jeśli jedziesz Azarem lub Grazdukiem, możesz w ten sposób zabezpieczyć się częściowo przed obrażeniami od napastników.


Dostępne radiowozy

Dostępne są trzy radiowozy, przy czym każdy można ulepszyć o jeden poziom. Każdy gracz rozpoczyna z początkowym pojazdem: Azar-V ZZ I. Jest to najbardziej uniwersalny pojazd: przyzwoita prędkość i wytrzymałość przy sporej ładowności (16 pól) i możliwości transportu trzech więźniów.

Po ulepszeniu, za 600$, ładowność wyniesie 25 pól, szybkość zwiększy się o ok. 25% i wytrzymałość o blisko 15%. Będziesz w stanie przewieźć pięć osób, ale koszt utrzymania wzrośnie do 30$ za dzień.

Zaved XT I jest pojazdem pościgowym - warto mieć go przygotowanego w garażu w razie nagłych sytuacji. Poza szybkością nie oferuje niczego specjalnego: niska wytrzymałość, dziewięć pól w bagażniku i możliwość transportu dwóch osób. Koszt pojazdu to 1200$.

Wraz z ulepszeniem (600$) wzrasta ładowność do 16 pól oraz wytrzymałość (+15%). Koszt utrzymania po ulepszeniu to 30$.

Grazduk P9 I to najlepiej opancerzony i najwolniejszy pojazd. Ma sens jedynie, gdy checesz sam zająć się transportem kontrabandy do sprzedaży i odwozić więźniów do obozu pracy. Pojemność: 25 pól; 8 miejsc dla więźniów; koszt: 1700$.

Po ulepszeniu uzyskuje prędkość zbliżoną do Azara i jeszcze lepsze opancerzenie. Nie zwiększa się jednak jego pojemność. Koszt ulepszenia: 600$.


Zestawienie broni

Na początku rozgrywki gracz otrzymuje pistolet. Później możesz rozszerzyć arsenał o kolejne bronie, dokonując zakupów u Vlada. Poniżej wskazujemy na charakterystykę różnych broni:

  • Pistolet - broń początkowa, osiem naboi w magazynku. Strzał w głowę zabija, jednak średnio sprawdza się na dystansie. Koszt magazynka: 10$.
  • Strzelba - koszt 700$. Z reguły dwa strzały z bliska (nie w głowę) wystarczą, by powalić przeciwnika. Główną wadą jest wolny czas przeładowania, a mieści jedynie cztery pociski. Koszt amunicji (pięć naboi): 30$.
  • Pistolet maszynowy - koszt 1300$. Najlepsza dostępna broń: szybkostrzelna i celna, pojemny (40 naboi) i tani (30$) magazynek. Bez problemu możesz strzelać nim z biodra.
  • Karabin - odblokujesz go na drugim poziomie doświadczenia - koszt: 2000$. Broń zbalansowana: średnia celność i dynamika, spore obrażenia. Magazynki za 40$, o pojemności 30 nabojów. Wadą karabinu jest duży rozrzut i słaba celność z biodra.
  • Karabin snajperski - dostępny od poziomu trzeciego. Strzela pojedynczymi pociskami o ogromnej sile, nie posiada lunety. Bardzo kosztowny: broń - 2800$, amunicja - 50$.

Broni nie możesz sprzedać ani podnosić od poległych przeciwników, ale możesz podnosić amunicję - wykorzystaj ten fakt, by zaoszczędzić. Dodatkowe zastosowanie karabinów, to niszczenie karoserii w kontrolowanych samochodach poszukując kontrabandy.

Następnie: Contraband Police - regulacje wjazdowe

Spis treści: Contraband Police - poradnik i najlepsze porady

Poprzednio: Contraband Police - obrona posterunku

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Contraband Police

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Patrick Homa

Patrick Homa

Guide Writer

Specjalizuje się w poradnikach do gier. Po godzinach spędza czas na górskich spacerach, rowerze lub majsterkując.
Komentarze