Najnowsze komentarze

EmiX1996

4 godzin(y) temu

@mateuszadamczyk Ale dla casualowego gracza, nie będzie liczyć się specyfikacja na papierze, lecz finalnie wydajność w grach. Owszem. Specyfikacje papierkową, XSX ma lepszą niż rtx 2060 super, czy 2070 (dokładnie taką, jak napisałeś). Ale są inne czynniki które powodują, że w wielu grach ma wydajność gorszą (np wspomniana wcześniej, pamięć współdzielona) Dlatego napisałam, że w wielu przypadkach rtx 2060s/2070, osiągnie to samo (np watch dogs legion). Niestety MS i Sony, nie podali w oficjalnej specyfikacji konsol niczego, co odnosi się do sprzętowej akceleracji RT. Np ilość jednostek RT (tak wiem, u amd to się inaczej nazywa).

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

MarcePan

8 godzin(y) temu

Moim zdaniem wyglądają dobrze. Poważnie, w czym problem?

Opublikowane w "Wyglądają jak karykatury" - fani CoD Warzone śmieją się ze skinów Rambo i Johna McClane'a

xenonisbad

10 godzin(y) temu

Szkoda, że nie podali na jakim PC jest nagrany ten fragment, to mielibyśmy jakiekolwiek pojęcie o optymalizacji. Z drugiej strony, byłoby super jakby pokazywanie tych samych fragmentów gry na różnych platformach stało się standardem.

Opublikowane w Twórcy Biomutant pokazują, jak gra działa na PC i konsolach

Czekolada

16 godzin(y) temu

Blizzard od 2018 roku stracił ponad 11 milionów aktywnych graczy. Ciekawe dlaczego :)
Na pohybel z chytrusami,15 euro za klon postaci bo blizzard ma takie widzimisię.

Opublikowane w Blizzard reaguje na krytykę i obniża cenę klonowania postaci w WoW Classic

CAMM

18 godzin(y) temu

Wersja mobilna także będzie uczestniczyć w tym wydarzeniu ;)

Opublikowane w "Wyglądają jak karykatury" - fani CoD Warzone śmieją się ze skinów Rambo i Johna McClane'a

Bartkiro

20 godzin(y) temu

Przedostatni akapit prawda ale nie zapominajmy też że sama seria Wasteland nie jest czymś co powstało na fali Falloutów, a to Fallout powstał na fali (pierwszego) Wasteland tworzonego także m.in. przez pana Fargo. Implikuje to możliwość zatarcia różnic między seriami i przyszłych oskarżeń w kierunku nowego Fallouta, że w rzeczywistości jest Wasteland 4.

Następna sprawa to kwestie silnika gry - inXile buduje póki co w Unity. Ze sporą dozą błędów łatanych długo po premierze gry. W seriach apokaliptycznych to nic nowego aczkolwiek przejście na inny silnik mogłoby pogrzebać zespół pod względem technicznym (nie żeby Beta sama się w swoim nie grzebała). Dlaczego mieliby zmieniać silnik? Ano bo "stary" Fallout kojarzony jest głównie przez "starych" graczy, a "nowe" Fallouty są 3d i przejścia w tryb izometryczny prawdopodobnie odcinało by sporą ilość "fanów" nowych odsłon i traktowane byłoby jako krok wstecz - chyba, że wypuszczone zostałoby jako poboczna przygoda w świecie Fallout ale to już z góry zakłada mniejszy budżet.

Reasumując bardzo mi się Wastelandy podobają i ciekawie byłoby zobaczyć Fallout od nich ale wydaje mi się, że mają sporo (jak niektóre w powyższych) niewiadomych, które mogłyby projekt źle ukierunkować.

Opublikowane w Twórcy Wasteland 3 powinni zrobić nowego Fallouta

Messerschmitt86

20 godzin(y) temu

Wygląda jak odpowiedź beci na mass effecta. Oby z wyższej jakości fabułą i dialogami niż w Falloutach i będzie dobrze :)

Opublikowane w Starfield - wyciekły nowe screeny z gry Bethesdy

patryklski

20 godzin(y) temu

Twarz jest ukrywana by nie ujawnić wyglądu twarzy. Panie autorze, Pan to poprawi bo trochę koślawo brzmi :P

Opublikowane w Wiadomo, jak wygląda Ethan z Resident Evil Village

mateuszadamczyk

24 godzin(y) temu

@Gamer901 No dokładnie, zgodzę się z Tobą ale ponownie nie do końca.

Rx6800 jest po prostu dużo mocniejszym gpu od tego z series x, dlaczego ? Już Ci tłumaczę xbox sx jak popatrzeć na specifikację ma podobne gou, tj. 52 CU vs 60 w rx6800 tak jak napisałeś trochę szybszą ma pamięć. Ale gdy spojrzysz dokładniej to zobaczysz, że rx6800 składa się z 26800 mln tranzystorów 7nm a chip xsx już z CPU 15300 mln w 7nm taktowanie w boost rx6800 to 2105 mhz ale w testach w grach siedzi bliżej 2200 mgz. Xbox to stałe 1825 mhz, rx6800 ma Rop 96, 240TMU, 3840 shaderów, xbox 64rop, 208TMU, 3336 shaderów. Xbox przy tej samej architekturze maksymalnie działa przy 200W rx6800 250 W a im więcej energii tym większa moc przekładana z W na 1Tflop :-)

Jeśli chodzi o pamięć gddr6 xbox ma 10 GB super szybkiej dla gpu, 560gb/s rx6800 ma 16 GB 512gb/s ale ma infinity cache które boostuje tą przepustowość do wyższego poziomu. Na tej stronce możesz szczegółowo zobaczyć każde gpu, nawet te z konsol : https://www.techpowerup.com/gpu-specs/radeon-rx-6800.c3713

Rx6700XT ma tą samą architekturę rdna2 i podobną ilość tflop co xbox, owszem ma mniej CU bo 40 ale taktowane zegarem 2500 mhz a im szybciej taktuje zegar tym wszystko w gpu, działa szybciej dlatego PC master race tak podkręcają gpu i cpu.

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

mateuszadamczyk

24 godzin(y) temu

@EmiX1996 No widzisz, nie oglądałeś filmu Alexa, ze zrozumieniem i uwagą. W samum filmie, również pojawiają się ustawienia xbox sx o których mówił w samym swoim filmie. I te ustawienia są inne niż w tym, źle przetłumaczonym artykule. Pomogę Ci, 19:07 minuta filmu na YT, na kanale DF przygotowanego przez autora, tego artykułu.

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

Gamer901

1 dzień temu

@mateuszadamczyk no może trochę przesadziłem choć nie do końca bo jak gry będą wymagały 8 rdzeni i 16 wątków to taki Ryzen 5 3600x klęknie a konsole oczywiście nie bo mają właśnie tyle rdzeni i wątków wiec na spokojnie można Ryzen 7 3700 lub 3700X porównać do tego co siedzi w konsolach choć to oczywiście zależy od optymalizacji gier co do GPU to tak nie do końca nie trafiłem z porównaniem z Xbox Series X = +/- RX 6800 a PlayStaion5 =+/- RX 6700
Bo np RX 6800 ma mniejsza przepustowość jak i bazowe taktowanie a to również jest bardzo ważne
RX 6800-512 GB/s L2 Cache: 4MB Game Clock: 1815 MHz
Xbox Series X 560 GB/s L2 Cache:5MB GPU Clock 1825 MHz

I pamiętaj nigdy nie bierz liczby Teraflops za jakikolwiek odpowiednik wydajności bo liczba Teraflops nie oddaje tak naprawdę prawdziwej mocy GPU (W szczególności w konsolach)
bo co z tego że np taki RX 6700XT ma powiedzmy te 13.21 Tflops jak we wszystkich innych specyfikacjach te GPU przegrywa z GPU Xboxa Series X

I tak jak mówiłem nie patrz nigdy na ilość Tflops bo to jest błędne koło przy sprawdzaniu pełnej wydajności GPU i żeby nie było w większości się z Toba zgadzam to co napisałeś bo możesz mieć racje jak i ja mogę mieć racje bo tak jak wcześniej napisałem wykorzystanie mocy zależy od Deweloperów jak i złożoności silnika gry ale i tak bardzo dobrze z Tobą dyskutuje bo widzę że masz całkiem spore pojęcie na temat GPU Pozdrawiam

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

EmiX1996

1 dzień temu

@mateuszadamczyk Rtx 3060 ma nie całe 13 teraflopa (12,74 o ile dobrze pamiętam). cpu next genów ma 8 rdzeni zen2 od amd, ale niżej taktowane. W przypadku XSX 3,8Ghz przy wyłączonym SMT, lub 3,6 (albo 3,5 nie pamiętam) przy włączonym SMT. Ryzen 7 3700x może się podkręcić do 4,4Ghz. Dlatego od początku obstawiałam, że cpu next genów będzie wydajnościowo w okolicach Ryzen 5 3600x. Z czasem, wymagania w grach będę rosły. A więc zapotrzebowanie na ram/vram również. A co do ustawień konsolowych w RE, to Alex również zrobił porównanie. I są one podane wyżej

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

Pan_Dzikus

1 dzień temu

sędzina uderza młotkiem w blok ze znakiem zapytania, emitujący charakterystyczne dźwięki zdobywania monet.
Dlaczego sędzia pozwolił swojej żonie założyć swoje ubranie robocze i udawać sędziego?

Opublikowane w Elon Musk jako Wario w skeczu na temat Mario Kart

Tomili_Jones

1 dzień temu

Warto poczekać, cena szybko spadnie ale faktycznie, na chwilę obecną to najchętniej bym zagrał właśnie w masseffect XD

Opublikowane w Graliśmy w Mass Effect: Edycja Legendarna - porządny remaster i niewiele więcej

Tomili_Jones

1 dzień temu

Fajnie się prezentuje! Będzie hit?

Opublikowane w Starfield - wyciekły nowe screeny z gry Bethesdy

super-koko

1 dzień temu

Mam mieszane uczucia co do tej gry...fabuła super,gameplay również ale niczym mnie nie zaskoczyła na końcu...może na początku trochę...do.tego na siłę lgbt jak.w filmach na netflixie...no.i brak 60kl.największym rozczarowaniem.Thusima zjadła tą grę na śniadanie.Choć byłem wielkim fanem jedynki tu.grałem.bez większego podniecania się

Opublikowane w Zarys fabuły The Last of Us 3 jest już gotowy, ale gra jeszcze nie powstaje

super-koko

2 dni temu

Brawo sony!Spider,Demony,Returlnal,Rachet.Xbox leży I kwiczy

Opublikowane w Ratchet & Clank: Rift Apart na PS5 ozłocone

malwinakowalik

2 dni temu

@gnaxz wg standardów EA, legendarne rżnięcie na kasę.

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

gnaxz

2 dni temu

@malwinakowalik Chwila, chwila. Jak to po kosztach, przecież to jest edycja LEGENDARNA!! :-)

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

Piotr_Bicki

2 dni temu

@karolniecik - słuszna uwaga, pamięć już nie ta ;) Doprecyzowałem w newsie, jak to wyglądało, dzięki! :)

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

Emielre-Gis

2 dni temu

"pod kątem budowy uniwersum i kreowania lokacji, to niemal majstersztyk" - to prawda. Dawno w erpegu nie widziałem tak dobrze skonstruowanego świata. W sensie niektóre lokacje i miasta są absurdalne i śmieszne, ale mimo to MAJĄ SENS po prostu i pasują do wszystkiego, nawet największa głupota jest dobrze wyjaśniona fabularnie. to mega pasuje do czegoś co mogłoby być w Falloucie i może w końcu byłby jakiś powiew świeżości w tej serii a nie znowu O PACZ BRACTWO STALI

Opublikowane w Twórcy Wasteland 3 powinni zrobić nowego Fallouta

malwinakowalik

2 dni temu

@MowMiWuju Ale grę kupiłeś, więc dla wydawcy to potwierdzenie, że problemu nie ma.

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

malwinakowalik

2 dni temu

No ale co za problem, rozumieją angielski ;) bo inaczej po co mieli by grać z angielskim głosem.
Inna sprawa, że to remaster robiony po kosztach, gdzie uwno języki pominięto, ale poprawiono jakieś dwie czy trzy sceny :D

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

mateuszadamczyk

2 dni temu

@Gamer901 Nie do końca jest tak jak piszesz.

Popatrz rx 6800 ma 16 tflops i jest 14% mocniejsze od rtx3070 które ma 20 tflopa (rtx3070=rtx2080TI w rasteryzacji)

Rx6700 xt to 13,24 tflopa gpu najbliżej mu do series x 12,15 tflopa. Natomiast rx6700xt jest wydajniejsze od rtx3060Ti 16 tflops które dorównuje rasteryzacji rtx2080super (nie pamiętam ile orocent) więc xbox sx w rasteryzacji, to pewnie rtx3060 Ti. A gdy gra wykorzystuje dodatkowo RT, to tak jak piszesz zależy od gry i optymalizacji, może to być wydajność rtx2070 super ale również rtx2060super. Wiemy, że wydajność RT kart AMD, jest dużo słabsza od Nvidii. W dodatku AMD, jeszcze nie ma odpowiednika DLSS.

Ps5 to taki rtx3060 czyli rtx2080 obie konsole wydajnością w grach CPU, dorównują 6 rdzeniowemu ryzenowi 5 3600 może 3600x DF wielokrotnie o tym wspominał. Patrząc na konsolowe odpowiedniki CPU, to raczej mobilne konstrukcje serii 4000 stosowanej w gamingowych laptopach.

Więc 8 rdzeniowy ryzen 3700x będzie wydajniejszą konstrukcją.

Jak by nie patrzeć, RE Village działa w 4k checkerdbording 60fps z RT przy prawie maksymalnych detalach, na obu konsolach. A developerzy dopiero co liznęli, specyfikację i softwerowe rozwiązania. Dopiero w 2022 roku zobaczymy, do czego są zdolne te konsole.

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

michaloxs

2 dni temu

Ale pitolenie. Każdy rogalik ma opcję zapisz i wyjdź, po prostu po wczytaniu sejwa ten jest kasowany. Z resztą soulsy też tak działają. W ciula lecą, albo coś jest nie tak z silnikiem i gra ma problem po wczytaniu sejwa, albo PS5 nie potrafi usunąć sejwa, chociaż wątpię w tę drugą opcję biorąc pod uwagę, że Demon's soulsy pozwalają na wyjście z gry w sensowny sposób w dowolnym momencie bez straty postępów.

Opublikowane w Returnal jednak nie otrzyma funkcji zapisu rozgrywki?

Dandzialf

2 dni temu

EA - byle jak, byle najmniejszym sumptem.

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

3dh

2 dni temu

Ciekawe. Ostatnio trafiłem też na filmik o całej grze wciśniętej w kod QR. To tylko Snake i zajmował chyba niecałe 4kb. Swoją drogą to niepokojące, że plik EXE może się uruchomić po samym skanowaniu kodu QR.

Opublikowane w Powstała gra stworzona w pliku PDF

PJNowak

2 dni temu

Wszystko rozumiem że po takim czasie od pierwotnej premiery dograć dubbing było by ciężko do nieprzetłumaczonych DLC, ale dodać napisy, gdzie grupa moderska stworzyła bardzo dobre spolszczenie powyższych dodatków, to kpina ze strony EA i Bioware że ciężko było się im z nimi skontaktować lub sami by przetłumaczyli napisy. Co do wyboru mieszanego też nie rozumiem czemu nie dodali opcji angielski dźwięk z polskimi napisami!

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

karolniecik

2 dni temu

Nie pamiętam żeby w oryginale jedynka miała ten problem. Ogrywałem rok/dwa temu i normalnie przy instalacji z płytek jest opcja, można grać po angielsku z napisami PL. Za to w dwójce faktycznie trzeba było coś przestawić w ini. Była nawet taka ramka przy recenzji w cda jak to zrobić.

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

knapsu

2 dni temu

@PaleBlood
> na razie to ogrywam Returnal,chociaż mam wrażenie,że to ona ogrywa mnie

W Returnal toczysz po części pojedynek z samym sobą, z pokonywaniem własnych granic. Walczysz. Giniesz. Powracasz. Próbujesz ponownie. Znów giniesz. Ale powracasz. Myślisz, że coś jest trudne, nieosiągalne, ale jednocześnie czujesz, że jest tak blisko, na wyciągnięcie ręki. Uparcie walczysz dalej... aż w końcu miażdżysz wszystkie przeciwności i wygrywasz! Czujesz, że Twój refleks osiągnął nowy poziom, a zręczność palców jest lepsza niż kiedykolwiek. Satysfakcja jest nie do opisania. Jesteś po prostu lepszy. Pokonałeś Atropos. Pokonałeś własne słabości.

Opublikowane w "Pięć rzeczy możliwych tylko na PS5" - Sony chwali Ratchet & Clank: Rift Apart

MowMiWuju

2 dni temu

Cóż, widać, że jesteśmy trzecim światem. Po braku spoleszczenia w Resident Evil już mnie nic nie zaskoczy.

Opublikowane w Mass Effect: Edycja Legendarna ze starym problemem - albo dubbing, albo angielska wersja

MowMiWuju

2 dni temu

Zagram, ale tylko dlatego, że grałem w to dawno temu, zaraz na premierę każdej części. Uważam jednak, ze to skandal wydawać taką grę, z takim spolszczeniem i do tego podrasowana a la mody i chcieć za to grubą kasę.

Opublikowane w Graliśmy w Mass Effect: Edycja Legendarna - porządny remaster i niewiele więcej

MowMiWuju

2 dni temu

@piotrmatwiejuk Co się dziwisz, to nie Sony, tylko EA. Dla nich polski rynek jest tyle wart, ile cała ta Edycja Legendarna. I tak się liczy łatwe zarobienie paru dolców dla udziałowców w USA.

Opublikowane w Graliśmy w Mass Effect: Edycja Legendarna - porządny remaster i niewiele więcej

Gamer901

2 dni temu

@mateuszadamczyk / EmiX1996 Jeśli spojrzeć na specyfikację CPU Xbox Series X jak i PlayStation5 to bardziej ich odpowiednikiem jest Ryzen 7 3700X a nie ryzen5 3600 co do GPU to odpowiednikiem Xboxa Series X jest RX 6800 RDNA 2 a jeśli chcemy brać kartę od nvidii to RTX2080 SUPER /TI
PlayStation 5 I jego odpowiednik to RX6700 RDNA 2 lub RTX 2080 pisze tu o resteryzacji co do Ray Tracingu to oba uklady odpowiadają temu z RDNA 2 ale jeśli zestawić nvidie to PS5 ma odpowiednik w postaci RTX 2070 a XSX -RTX2070 Super/RTX2080
A to że w niektórych grach potrafi im dorównać RTX 2060 lub Super to nic nie znaczy ponieważ gry są pisane na dwie generacje konsol to pozwala słabszym układom dorównać do tym mocniejszym bo te mocniejsze montowane w konsolach nie są tak wykorzystane jak być mogły przez właśnie starsze konsole
I też nie porównujmy układów PC do tych konsolowych bo to nie daje nam pełnego odnośnika do mocy nowych konsol bo konsole przez swoje optymalizacje,API jak i zamkniętą architekture potrafią osiągnąć znacznie więcej niż podobny im odpowiednik w PC

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

kapitanbudapren

2 dni temu

Kasia bez dekoltu? Aż dziwnie się ogląda :P

Opublikowane w Pikachu gwiazdą najnowszego teledysku Katy Perry

w1dm0wy

2 dni temu

Grałem w Destiny od bety jedynki. W połowie poprzedniego sezonu odpuściłem. To całe podejście w stylu MMO nie podoba mi się. Obecny sezon też na lepszy nie wygląda i jest to pierwszy jakiego nie kupiłem. Transmog, staza, coraz gorsze PvP, niepotrzebne przedłużanie historii ze statkami "ciemności", brak przeciwnika w stylu Oryxa.... niestety... jest kiepsko. Nawet powrót VOG-a nie pomoże. Wróciłem do jedynki. Tak dla popykania dla przyjemności. Nawet nowego użytkownika PSN zrobiłem, by zacząć od zera.

Opublikowane w Zmiana wyglądu przedmiotów w Destiny 2 jest gorsza, niż przypuszczano

Mateusz_Zdanowicz

2 dni temu

@Emisariusz Trochę pikselozy to niestety YouTube, natomiast też ogień i podobne efekty nigdy nie będą idealne w tych cut-scnekach in-enginowych. AI zachowuje się raczej podobnie, czyli nawet nieźle. Już w Trzech Królestwach troszkę to usprawnili. Nie ma jednak na pewno wielkich rewolucji.

Opublikowane w Takich bitew jeszcze nie było - Kislev atakuje w Total War: Warhammer 3

piotrmatwiejuk

2 dni temu

Nie rozumiem tylko jednej rzeczy. Kto uznał, że dobrym pomysłem będzie danie 3 różnych wersji dubbingu do 3 różnych części gry? Come on, o ile dubbing pierwszej części bardzo szanuję, tak ze względu na brak ciągłości jednak będę grał z oryginalnym po angielsku. Dubbing dwójki uważam za tragiczny a trójka dubbingu już wcale nie ma (chwała im za to!). Brak możliwości wyboru polskich napisów i angielskiego dubbingu jest jakimś nieporozumieniem szczególnie biorąc pod uwagę, że płacąc tyle samo co inni, dostajemy paczkę niespójnych ze sobą gier.

Opublikowane w Graliśmy w Mass Effect: Edycja Legendarna - porządny remaster i niewiele więcej

Emisariusz

2 dni temu

To czekamy na czarną konsolę :)

Opublikowane w Kolorowe pady do PS5 już oficjalnie - ujawniono dwa modele

Emisariusz

2 dni temu

Nie mogę się doczekać pre-order zamówiony :) 2 pytania:

To kwestia Twojego PC czy filmiku, że widać niezłą pixelozę (np. ogień w cutscence) a może to kwestia wczesnej wersji ?

Jak zachowuje się AI ? Poprawili coś względem poprzednich części ?

Pomysł z nowym rodzajem bitew bardzo ciekawy - ciekawe czy będę w stanie go wprowadzić do pozostałych części w Grand Campain - byłoby super

Opublikowane w Takich bitew jeszcze nie było - Kislev atakuje w Total War: Warhammer 3

mateuszadamczyk

2 dni temu

@EmiX1996 jeżeli Twoja wiedza opiera się tylko na artykułach DF, to nigdy nie będziesz 100% pewny

Musisz wiedzieć, że współczesne gpu dzielimy na wydajność rasteryzacyjną bez RT oraz wydajność ray tracingu. W tej pierwszej konsole jak i pc gpu AMD RDNA 2 działają wyśmienicie, ps5 to taki rtx2080 xsx rtx 2080super. Natomiast wydajność RT, jest słabsza w gpu AMD na pc niż ma nvidii. I tutaj zawsze w grze z RT rtx2060 super (czyli rtx2070) jak i rtx2070super bd blisko konsol a jak wł, dlss nawet je pokonają.

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

mateuszadamczyk

2 dni temu

@EmiX1996 zalecam abyś obejrzał jeszcze raz film od DF. Tak na ps5 hitman 3 działa w 1800p, przewaga o której piszesz, rtx2060super dotyczy jednej cut scenki, Alex wyjaśnia, że to pewnie wina dzielonej pamięci gddr6 w konsoli. Przez całą grę hitman 3 działa na ps5 lepiej przy tych samych ustawieniach grafiki. Nawet Alex mówi, że wydajność gpu ps5, dosłownie jest sporo wyższa od rtx2060super. Natomiast na xsx hirman 3 w 4k działa lepiej jak na rtx2070super.

Ac valhalla działała troszkę lepiej na premierę na ps5. Od tego momentu gra dostała kilkanaście łatek. Są porównania na YT, które teraz wskazują, że gra działa i wygląda lepiej na xsx.

Tak samo z resident evil village, to że Alex ustawił grafikę na pc jak na xsx i wsadził rtx2070super, która pokazywała podobne fps, to jedno tylko, że Aleks wsadził to gpu do cpu intel core i9 10 gen, jest to jedno z najmocniejszych na rynku cpu. Jak by wsadził to gpu do ryzena 5 3600, (odpowiednik konsolowego cpu) na pewno rtx2070super miałby gorszy fps. W dodatku na pc nie działa anty alasing, który również obciąża gpu, a na xsx działa. W filmiku DF Alex o tym mówi, ale jak ktoś nie zna Angielskiego to fakt czyta źle przetłumaczony artykuł z Ang, na polskim eurogamerze.

Chociażby błąd w ust. Grafiki na konsoli, cienie na xsx to wysokie z pc nie medium. Innych ustawień Alex nie był pewny bo medium wyglądało jak high na pc, ale aby zaoszczędzić fps na konsoli stwierdził, że to medium.!!!! A sama gra na pc ma ustawienia grafiki najniższe low, później medium i najwyższe high nie ma jak w innych grach, v.high czy ultra !!! Więc xsx i ps5 ma praktycznie maksymalne ustawienia w RE village z RT

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

michalkot1

2 dni temu

@kapitanbudapren
Podpinam się pod ten post iz ust mi to wyjąłeś
pozdrawiam

Opublikowane w Erotyczna gra VR nie może dostać się na Steama, twórcy narzekają na Valve

EmiX1996

2 dni temu

@mateuszadamczyk nie piszę głupot. Hitman 3 na ps5, działa w 3200x1800. Xbox Series X 3840x2160. Na presecie ustawień ps5 przy 3200x1800, rtx 2060 super wypadł 5% lepiej od ps5. To ty piszesz głupoty. W watch dogs legion, 2060s przejechał się po XSX. AC Vallhala działa lepiej zaś na ps5, niż na XSX. A xsx jest przecież teoretycznie wydajniejszy, i też współdzieli pamięć (ma nawet lepszą szyne pamięci, niż ps5). I też powiesz, że winna tam jest pamięć?

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

EmiX1996

2 dni temu

@Aro85 Vallhala to nie jest dobry przykład. Bo na ps5, działa od 15 do 25% lepiej niż xbox series x (źródło digital foundry). A przecież xsx, jest wydajniejszy od ps5. Czyli Vallhala tylko na ps5, została dobrze zoptymalizowana. Hitman 3, jest dobrze zoptymalizowany na wszystkich platformach. Watch Dogs legion może nie mega dobrze, ale w miare ok. I w tych grach, 2060s zrównuje się z XSX. No ale wmawiaj se dalej, że ps5 to rtx 2080. Rtx 3060 ma 13 teraflopów, a jest słabszy od 2080 (który ma 10 ok). Więc dalej liczą się tylko teraflopy? Forza Horizon 4 (dostała patcha na XSX z natywnym wsparciem) i jakoś rtx 2060 super, nie ma z nią problemu full detalach w 4k60. W 90% przypadkach, 2060s zrównuje się z XSX.

Opublikowane w Port Resident Evil Village na PC rozczarowuje i wymaga pracy - analiza Digital Foundry

Sasek

2 dni temu

@Dilon Valve ma prawo dyktować co dopuszcza a co nie na swojej platformie, ale niech jasno określą zasady jakimi się kierują aby były jasne i klarowne. Skoro nie dopuszczają tej gry a jest masa innych gier erotycznych na tej platformie to decyzja wydaje się mocno niezrozumiała. Skoro nie łamią żadnego z punktów regulaminu to skąd anulowanie dopuszczenia? Niech Valve się określi jasno jakie mają standardy a nie traktują wybiórczo jak im się podoba. Wtedy developer będzie wiedział, że skoro jego gra nie spełnia wymienionych podpunktów to gra nie będzie dostępna na Steam, a tak pogrywają z nimi w kotka i myszkę...

Opublikowane w Erotyczna gra VR nie może dostać się na Steama, twórcy narzekają na Valve

Sasek

2 dni temu

Są też postacie których nie da się zabić, więc musiał też mieć mod aby zabić dzieci i postacie z tzw. grupy Essentials NPC.

Opublikowane w Gracz został sam w Skyrimie - twierdzi, że zlikwidował wszystkie postacie i stworzenia

Kilobajt

3 dni temu

Czyli tradycyjne EA - można to samo uzyskać za darmo modami, no ale...

Opublikowane w Graliśmy w Mass Effect: Edycja Legendarna - porządny remaster i niewiele więcej

Imperator360

3 dni temu

@MowMiWuju nie wiesz o czym mówisz dzieciaku :) medium, outriders na premiere. czekamy na nową forzę, stalker 2 i halo 6

Opublikowane w Posiadacze PS5 grają znacznie więcej niż właściciele PS4