Najnowsze komentarze

Dilon

5 minut(y) temu

Takiej grze na konsolach przydałby się raczej wysoki framerate a nie rozdzielczość

Opublikowane w Anthem w natywnym 4K na Xbox One X

enteriusz

16 minut(y) temu

@Yoona W open beta te natywne 4k na xbox one x było niegrywalne, bo cały czas spadało solidnie ponieżej 30 fps. Ciekawe czy na premierę gra dalej zapewni te "filmowe 25 fps".

Opublikowane w Anthem w natywnym 4K na Xbox One X

Yoona

51 minut(y) temu

Może i natywne 4K, ale gra zaliczyła spory downgrade, ale to oczywiście na wszystkich platformach.

Opublikowane w Anthem w natywnym 4K na Xbox One X

ultra-Scorp

2 godzin(y) temu

Jest pare exow na PC, ktore chcialbym ograc, ale nie mam wystarczajaco dobrego PC. Streaming to dla mnie dobre rozwiazanie, by ograc te 3-4 tytuly. Bede spogladac z ciekawoscia.

Opublikowane w Platforma dla graczy od Google na GDC 2019?

Piter432

2 godzin(y) temu

@Kamaz: Podobno Nintendo coś chce spróbować, ale Microsoft jakoś niezbyt chętny.

Opublikowane w PS VR przejdzie ogromne zmiany w przeciągu 10 lat - twierdzi szef Sony Worldwide Studios

Adek1989PL

3 godzin(y) temu

Na PC nic specjalnego, niech spróbuje na padzie taki wynik wykręcić 😋

Opublikowane w Apex Legends - 36 zabójstw w jednym meczu. Rekord streamera

Citizen_Alucard

4 godzin(y) temu

@Dastro RT jest technologią, która na obecnym etapie jedyne co wnosi to ogromne spadki wydajności, sprawdza się jedynie na trailerach od NV i jest obecnie ograniczona tylko do jednego producenta. Jeśli za kilka lat zrobią to/dodadzą w otwartym standardzie to ok, póki co melodia przyszłości w oczekiwaniu na wydajniejszy hardware.
Póki co sam silnik SC jest jeszcze szlifowany, jeszcze nie powiedzieli ostatniego słowa. Można śmiało założyć, że za rok Squadron 42 będzie wyglądał jeszcze lepiej niż to co jest obecnie, a już jest super.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Dastro

4 godzin(y) temu

@Citizen_Alucard Również mam nadzieję, że nie będą tracić na to czasu, RT jest na tyle "młodą" technologią która nie wnosi jakiś astronomicznych korzyści wizualnych na obecną chwilę, w przyszłości natomiast mogli by zainteresować się nad tym rozwiązaniem. Star Citizen i tak już cierpli przez perfekcjonizm (może nawet i nadgorliwość?) Chrisa Robertsa który lubi "Aaaa dodajmy jeszcze to" przez co oczekiwanie na grę się wydłuża z każdym nowym feature-m.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Kamaz

4 godzin(y) temu

Fajnie, że Sony wspiera VR i będzie to nadal robiło w następnej generacji. Zapewne na PS5 VR rozwinie znacznie swoje możliwości. Ciekawe czy konkurencja również pracuje nad swoimi goglami.

Opublikowane w PS VR przejdzie ogromne zmiany w przeciągu 10 lat - twierdzi szef Sony Worldwide Studios

Citizen_Alucard

4 godzin(y) temu

@Marek20 Poziom news'a mierny, twój komentarz podobnie, wracaj do jaskini trolu.

Ani słowem nie było nawet wspomniane o Squadron 42. Co do samego RT, oby tylko nie tracili na to czasu, gra już wygląda bajecznie.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Dastro

4 godzin(y) temu

@Marek20 Star Citizen jest projektem kontrowersyjnym ponieważ nikt wcześniej nie działał tak prężnie i jawnie jeżeli chodzi o "open development" i to w dodatku takiego który ma genezę crowdfunding-ową. Ludzka natura zmusza do krótkowzrocznych tez i opinii ale kiedy bierzemy standardowy czas "tworzenia" gier AAA to średnio wychodzi to około 10 lat. Wiec nic dziwnego, że większość popada w syndrom Donkey-a ze Shreka i co tydzień/miesiąc mamy "Are we there yet?". Do tego projektu trzeba dużo cierpliwości bo jak ktoś się napala na tą grę to gwarantuje wypaleniem jeżeli chodzi o "zajawkę" na ten tytuł i przychodzi pewna niechęć, a czasami "wrogość" do projektu.

PS
A co ma piernik do wiatraka? Mieszanie/mylenie opinii na temat gry a jakąś społecznością jest jak najbardziej nie na miejscu i do tego jak najbardziej - groteskowe.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

51n17e

4 godzin(y) temu

@Marek20 Buhehehe, jakiś argument trolu? Zazdrość dalej...

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Sasilton

5 godzin(y) temu

Myślałem że Shroud.

Opublikowane w Apex Legends - 36 zabójstw w jednym meczu. Rekord streamera

Qlawczak

6 godzin(y) temu

@Sasek no to super Niemcy o ile dobrze pamiętam miały fajne polne drogi asfaltowe a Szwecja to już klasyka. Jeszcze się zastanowię czy wziąć deluxe czy kupić oddzielnie bo w sumie rallycross mnie nie interesuje

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Qlawczak

6 godzin(y) temu

Post usunięty

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Sasek

6 godzin(y) temu

@Qlawczak Szwecja, Monaco i Niemcy zostaną dodane w Season I DLC +6 samochodów, w Season II DLC będą 3 tory Rallycross + kolejne 6 samochodów, za darmo jak kupisz Deluxe, jak masz zwykłą edycję dodatki będą płatne.

http://blog.codemasters.com/wp-content/uploads/2019/02/DIRT_RALLY_2.0-CONTENT_SEASON1-v2-940x529.jpg

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Qlawczak

7 godzin(y) temu

Jeśli móje 250Mb łącze wydoli i po wifi 5GHz będę mógł sobie pograć na smartfonie czy trzyletnim lapku w 1080p w nowe hiciory to czemu nie. Osobiście dość często używam PlayStation remote Play i mimo lekkiego opóźnienia na które już przestałem zwracać uwage gra się w porządku np. w takiego assassin's odyseję.

Opublikowane w Platforma dla graczy od Google na GDC 2019?

Qlawczak

8 godzin(y) temu

@Jerzy_Danilko też na to liczę bo dzięki generatorowi można było grać w nieskończoność. Liczę oczywiście też na dodanie kolejnych państw i może coś że śniegiem i lodem Szwecja czy Finlandia

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Jerzy_Danilko

8 godzin(y) temu

@Qlawczak Na obecną chwilę nie ma generowanych losowo tras. Osobiście mam nadzieję, że może pojawią się wraz z jakąś aktualizacją. Podobno również wsparcie VR ma pojawić się dopiero w okolicy połowy roku.

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Qlawczak

8 godzin(y) temu

Gdzieś czytałem że nie będzie generowanych losowo tras jak w poprzedniej części czy to prawda? Wiadome jest że i tak kupię i czekam z niecierpliwością na ten tytuł bo to może być to na co czekam od colina 5 w którego się zagrywałem

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Jerzy_Danilko

8 godzin(y) temu

@Deyala Na szybko przychodzi mi do głowy tylko V-Rally 4, choć nie jestem pewny czy gra wyświetla 60 klatek.

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Czekolada

8 godzin(y) temu

>Zrób badziewny festival na bazie licencji której nie posiadasz
>Płacz klientom w mailu że zły właściciel marki zabonił robić tego szamba.
A żeby ten smród sie za nimi ciągnał,widać po zachowaniu jaki to typ człowieka prowadzi ten burdel :)

Opublikowane w Epic Games pozwie organizatorów nieoficjalnego festiwalu Fortnite

Deyala

9 godzin(y) temu

@Jerzy_Danilko ale szkoda :( a są jakies wyscigi na PS4 w 60fps ze split screenem? Wipeout Omega Collection i cos jeszcze?

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Marek20

10 godzin(y) temu

@Nebthtet to właśnie ta cała game armada jest powodem tak fatalnej opinii o star citizenie i społeczności wokół star citizen.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Jerzy_Danilko

10 godzin(y) temu

@grocal Do tej pory nie byliśmy w stanie przetestować trybów multi, dlatego dowiemy się pewnie dopiero po premierze.

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Jerzy_Danilko

10 godzin(y) temu

@Deyala Nie ma takiej opcji :(

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Taryf

11 godzin(y) temu

@dziuga W darmowej grze lootboxy kosmetyczne?
Nie mam absolutnie NIC przeciwko.

Opublikowane w Gracz Apex Legends wydał około 2 tysięcy złotych na lootboxy

dziuga

12 godzin(y) temu

nudzi mnie ta gra, tak samo jak inne br. jestem przeciw lootboksom chociaż w darmowej grze zawsze one inaczej wyglądają.

Opublikowane w Gracz Apex Legends wydał około 2 tysięcy złotych na lootboxy

Deyala

12 godzin(y) temu

czy na PS4 jest możliwość grania na dwa pady na podzielonym ekranie?

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

adslpl

21 godzin(y) temu

@UltraRumcajs Dużo ludzi ciągle żyje wspomnieniami z Colia 2, który w porównaniu do takiego Colina 4, Dirt Rally lub WRC 7 jest czystym arcade i gra się w niego dość łatwo.

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Przemek_Wantuchowicz

21 godzin(y) temu

@_Sebatrox_ Przestarzała grafika i projekt miasta to niestety jedna z największych bolączek gry. Tak jak mówisz, mieszkańców jest mało, a dodatkowo przypominają bardziej prosto animowane kukiełki niż prawdziwych ludzi.

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

Dilon

21 godzin(y) temu

Ostatnio jakaś moda na te zwiastuny aktorskie, chociaż to chyba właśnie Ubisoft się specjalizuje w nich. Świetnie to wyszło, nawet nasza pani lektor bardzo dobrze dobrana

Oczywiście gra nie ma nic wspólnego z klimatem w tym materiale :]

Opublikowane w Aktorski zwiastun The Division 2 przedstawia motywację bohatera

Dilon

21 godzin(y) temu

Grałem w ten Apex i powiem szczerze że im droższe skórki postaci i broni, tym idiotyczniej dla mnie wyglądają. Dzieciaki naprawdę sądzą że im bardziej pstrokate, kolorowe, jaskrawe i świecące, tym lepsze? Chyba jestem już za stary. Albo mam za wysokie poczucie estetyki

Opublikowane w Gracz Apex Legends wydał około 2 tysięcy złotych na lootboxy

Dilon

21 godzin(y) temu

Przydałoby się, bo loadingi są kosmicznie długie. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak długo musiałem czekać na załadowanie się misji. Bez dysku SSD trzeba najpierw odczekać ponad minutę na załadowanie zadania, a potem odczekać kolejne kilkanaście sekund kolejnego loadingu, bo okazuje się, że reszta graczy pofrunęła już dalej więc gra musi nas do nich teleportować

Opublikowane w Anthem - premierowa aktualizacja naprawi najpoważniejsze błędy

Przemek_Wantuchowicz

24 godzin(y) temu

@sebastianbatko Nawet jeśli nie byłby grą AAA, to kosztuje jak taki tytuł. Gracze mają prawo wymagać czegoś więcej, niż prezentuje Crackdown 3.

Rzeczywiście, gra potrafi dawać frajdę. Nie zmienia to faktu, że niedopracowane lub przestarzałe elementy przytłaczają przyjemność płynącą z rozgrywki.

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

sebastianbatko

1 dzień temu

To jest bardzo fajna gra.
Satysfakcja z demolki jest świetna, postać prowadzi się niesamowicie intuicyjnie a wyższe poziomy trudności potrafią dać kopa adrenaliny.
Może i nie jest grą AAA ale zabawy przy niej sporo.

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

grocal

1 dzień temu

Pytanie, jak co roku w przypadku gier z zaimplementowanym rallycrossem. Czy da się grać z żywym przeciwnikiem online uzupełniając stawkę botami/CPU?

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

sebastianbatko

1 dzień temu

No nie wiem...
Poprzedni Dirt wymęczył mnie trasami po 10 - 15 km, które jechało się dosyć długo, a tu nagle hopka, wypad z trasy i do widzenia.
Trzeba mieć dużo samozaparcia, ale satysfakcja z przejechane na 1 miejscu trasy jest bezcenna.

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Czekolada

1 dzień temu

Jak będą chcieli więcej mamony to powiedzą że to robią i to dołożyło kilkanaście lat prac :v

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Taryf

1 dzień temu

zestaw mają też wszyscy streamerzy
To jest najlepsze w tej historii.
Dlatego streamerzy dostają darmowe gry i inne gifty (możliwe, że też i takie skórki).
Współczesny marketing.

Opublikowane w Gracz Apex Legends wydał około 2 tysięcy złotych na lootboxy

Nebthtet

1 dzień temu

@Institutionalized cóż, zobacz sobie ile np. takie Acti wydaje na sam marketing... Przecież nikt nie jest zmuszany do dawania czegokolwiek na tę grę. Zawsze można poczekać aż wyjdzie albo po prostu zignorować, nie kupować - ale po co tak ziać niechęcią, czy ta gra lub jej społeczność wyrządziła komuś jakąś krzywdę?

Śmiem twierdzić, że więcej szkód czynią wydawcy AAA pchający lootboxy i mtx gdzie się da :(

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

_Sebatrox_

1 dzień temu

W grach na PS2 miasta były bardziej zaludnione. MS pewnie wydał ten tytuł tylko po to, żeby nikt się nie czepiał, że skasowali kolejny tytuł.

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

UltraRumcajs

1 dzień temu

Czekałem na reckę i werdykt, który bardzo mnie cieszy. Mistrzem rajdów absolutnie nie jestem, ale serię Colin, zwłaszcza na początku, zawsze uwielbiałem:).

Opublikowane w Dirt Rally 2.0 - Recenzja

Institutionalized

1 dzień temu

Produkcję zapowiedziano w 2012 roku, a od 2014 trwa zbiórka funduszy - dotychczas na rzecz prac nad projektem zgromadzono ponad 250 milionów dolarów.
Rzygłem. A ludzie nie przestają finansować tego przedsięwziątka.

Opublikowane w Wdrażanie ray tracingu przyprawia o ogromny ból głowy - uważają twórcy Star Citizen

Niemirovsky

1 dzień temu

@Grzeczny Niby tak. Chociaż już przynajmniej od 2017 r. wiadomo, że za kampanię odpowiada wspomniane Sumo Digital (z drobną pomocą malutkich ekip), a za multiplayer już Elbow Rocket (kiedyś Ruffian Games) z pomocą Certain Affinity :)

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

Przemek_Wantuchowicz

1 dzień temu

@Niemirovsky Poprawione, dzięki!

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

gseed

1 dzień temu

W Fortnite chodzi o polowanie na ludzi i zabijanie ich.
Dobrze zorientowana mamuśka. Fajnie, że wie, w co gra jej dziecko :)

Opublikowane w Festiwal Fortnite w Wielkiej Brytanii to „katastrofa” - mówią uczestnicy

Grzeczny

1 dzień temu

@Niemirovsky Przy tak wyboistej produkcji nie trudno o pomyłkę. ;)

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

Niemirovsky

1 dzień temu

Producent: Reagent Games
Kiedyś tak. Ale za obecny kształt kampanii odpowiada Sumo Digital.

Opublikowane w Crackdown 3 - Recenzja

ChorizoSausage

1 dzień temu

Gra wygląda świetnie, choć sam gameplay pozostawia nieco do życzenia. Ray tracing robi robotę i tylko się cieszyć, że to pierwsza gra, która tak ładnie go wspiera (bo w BF5, umówmy się, nie było aż takiego "wow"). Bardzo rozczarowujące jest z kolei użycie DLSS, który wg materiałów promocyjnych miał zupełnie inne zadanie. Te rozmiękczenie obrazu jest beznadziejne, może na żywo wygląda to inaczej, ale dowiem się dopiero za jakiś czas.

Opublikowane w Metro Exodus - wizja przyszłości technologii graficznej