Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Car Mechanic Simulator 2018 - zlecenie fabularne: Bolthorn Grand Mojave i Royale Crown

Dwudzieste trzecie i dwudzieste czwarte zlecenie.

Bolthorn Grand Mojave to dwudzieste trzecie zlecenie fabularne dostępne w grze. Auto będzie wymagało gruntownego remontu. Do wymiany będzie zarówno duża część przedniego i tylnego zawieszenia, jak i elementy silnika.

Pod maską będziemy musieli zająć się paskami klinowymi i składowymi ABS, niestety silnik będziemy musieli rozebrać całkowicie, żeby dostać się do wału korbowego.


Do zakupu:

  • Przekładnia kierownicza
  • Tuleja gumowa - sześć sztuk
  • Klocki hamulcowe - cztery sztuki
  • Łącznik stabilizatora tylnego - dwie sztuki
  • Amortyzator tylny typ A - dwie sztuki
  • Sprężyna tylna - dwie sztuki
  • Ogranicznik amortyzatora tylnego - dwie sztuki
  • Felga Classic 09 (wielkość 20)- cztery sztuki
  • Pasek klinowy (V8) typ A
  • Pasek klinowy (V8) typ B
  • Filtr oleju (V8)
  • Pompa wspomagania (V8)
  • Skrzynia biegów (V8)
  • Rozrusznik (V8)
  • Filtr paliwa
  • Skrzynia rozdzielacza (4x4)
  • Stabilizator przedni typ B
  • Most Przedni D
  • Wał napędowy B
  • Górne łożysko amortyzatora przedniego - dwie sztuki
  • Sprężyna przednia - dwie sztuki
  • Półoś napędowa przednia typ A - dwie sztuki
  • Drążek kierowniczy - dwie sztuki
  • Końcówka drążka kierowniczego - dwie sztuki
  • Łącznik stabilizatora (przedni, typ B)
  • Filtr powietrza
  • Serwo hamulcowe
  • Moduł ABS
  • Pompa ABS
  • Opona wyścigowa B (wielkość 20, szerokość 275, profil 50) - cztery sztuki
  • Wał korbowy (V8)
  • Łożysko dociskowe sprzęgła
  • Docisk sprzęgła
  • Koło zamachowe

Jako dwudzieste czwarte auto będziemy naprawiać Royale Crown. Z samochodem mieliśmy już wcześniej do czynienia dwukrotnie. Tym razem czeka nas całkowita wymiana silnika, łącznie z blokiem silnika.

Będziemy musieli więc rozebrać cały, co najlepiej uczynić na stojaku silnikowym. Dodatkowo zajmiemy się układem wydechowym, ale wymiana rury wydechowej i tłumików powinna zająć tylko chwilę.

Podświetlenie części do wymiany znacznie usprawnia pracę.

Do zakupu:

  • Pompa paliwa
  • Przepustnica (R4)
  • Kolektor dolotowy (R4 DI)
  • Osłona rozrządu (R4)
  • Pasek rozrządu
  • Pokrywa głowicy (R4)
  • Moduł ABS
  • Pompa ABS
  • Filtr powietrza
  • Filtr oleju (R4)
  • Rolka prowadząca A
  • Napinacz paska
  • Koło zębate wałka rozrządu
  • Świeca zapłonowa - trzy sztuki
  • Cewka zapłonowa - trzy sztuki
  • Turbosprężarka
  • Serwo hamulcowe
  • Wałek rozrządu
  • Pasek klinowy typ A
  • Pasek klinowy typ B
  • Pompa wspomagania (R4)
  • Alternator
  • Koło pasowe (R4)
  • Pompa wody (R4)
  • Akumulator
  • Tłok z korbowodem - dwie sztuki
  • Wał korbowy (R4)


  • Katalizator
  • Rura wydechowa
  • Tłumik środkowy
  • Tłumik końcowy (R4)
  • Rura wydechowa początkowa (TURBO)
  • Głowica (R4)
  • Kolektor wydechowy (R4 Turbo)
  • Blok silnika (R4)
Tematy w tym artykule

Obserwuj, by otrzymywać szybkie powiadomienia na e-mail, gdy pojawią się nowe materiały na wybrane tematy.  Zarządzaj powiadomieniami.

O autorze

Adam Thiem

Contributor

Komentarze