Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Bloodborne - Budynek Auli, Granica koszmaru

Poradnik do Bloodborne: Jak wyjść z budynku Auli, bestie i łowcy w Granicy koszmaru.

Do budynku Auli możesz trafić wcześniej, przed walką z Odrodzonym - stanie się tak, jeżeli dasz się złapać w portal jednego z wielkich potworów, na przykład w opuszczonym kościele, z którego przeszedłeś do Yahar'gul. W takim wypadku trafisz na parter, który opisujemy parę akapitów niżej.

Podejdź do ciała i wciśnij X, by przenieść się do następnej lokacji

Zmutowani studenci

Od latarni na placu po walce z Odrodzonym idź prosto, po schodach. W budynku wejdź w interakcję z ciałem na krześle. Trafisz na piętro budynku Auli. Zapal latarnię i wyjdźna korytarz. Za drzwiami naprzeciwko jest trochę lekarstw - uważaj przy wychodzeniu z tego pomieszczenia, gdyż z góry spadnie jeden wróg.

Na korytarzu musisz pokonać wszystkich przeciwników. Ci po drugiej stronie będą pluć w twoją stronę kwasem, dlatego musisz się do nich w miarę szybko przebić, po drodze pokonując pozostałych. Na końcu zajmij się olbrzymem w rogu pomieszczenia. Po pokonaniu wszystkich możesz zająć się zaglądaniem do różnych pomieszczeń, zaczynając od przejścia naprzeciw miejsca, w którym stał olbrzym. Po przejściu przez balon w pokoju znajdziesz runę.

Wracaj do głównego pomieszczenia. Nie wychodź przez główne, podwójne drzwi na końcu. Prowadzą one do Koszmaru Mensisa - jeszcze się tam nie wybieramy. Po zebraniu przedmiotów zejdź po drabinie, które jest tam, gdzie stał olbrzym. Przed sobą zauważysz pająka. Uderz go raz i szybko się wycofaj. Teraz możesz z nim porozmawiać parę razy. Powiedz, że nie uważasz go za szczególnie złego, a da ci runę.

Te drzwi prowadzą do Granicy koszmaru. Po przejściu nie możesz po prostu zawrócić, do Budynku Auli wrócisz dopiero ze Snu Tropiciela.

Wyjdź drzwiami, jesteś teraz na parterze budynku Auli. Twój główny cel to drzwi na samym końcu - przejdziesz nimi do Granicy koszmaru. Wcześniej jednak warto pozwiedzać poboczne pomieszczenia - po obydwu stronach są drzwi prowadzące do sal. Uważaj na drugie drzwi w prawej ścianie, bowiem czeka za nimi aż kilkunastu wrogów. Gdy zbierzesz przedmioty z pokojów, przejdź do Granicy koszmaru i zapal latarnię.

Włochate bestie, łowcy i droga do bossa

Wyjdź z jaskini i kieruj się pod górę, w lewo. Przypatrz się uważnie - zauważysz kucającą bestię z pochodnią. Ostrożnie podejdź za jej plecy i zaatakuj. To najlepszy sposób na pokonanie tego typu wroga. W otwartej walce stwory te są bardzo agresywne i silne. Idź dalej, kierując się lekko w prawo, tak, by zejść na niższą ścieżkę - zauważysz kolejnego potwora i będziesz mógł zajść go od tyłu. Pokonaj go i idź dalej do przodu (za tobą jest przejście do skrótu, który odblokujesz później).

Zauważysz trzecią bestię. Powoli też możesz ją okrążyć. Po pokonaniu stwora zbierz przedmioty i idź dalej, jedyną drogą przez kamienny mostek. Kiedy przejdziesz na drugą stronę, po chwili zaatakuje cię dwóch łowców. Najlepiej wycofaj się, a możliwe, że drugi zostanie z tyłu - to da ci czas na pokonanie pierwszego. Po starciu idź dalej, zbierz przedmioty. Trzymaj się prawej strony i uważaj - stań nad krawędzią. Po prawej stronie w jaskini zauważysz kobietę z dzwonem. Nie musisz się nią jednak przejmować. Opisujemy tutaj drogę do bossa, nie trzeba pokonywać wszystkich przeciwników.

Idź w stronę wody, ale nie wchodź w nią jeszcze - pamiętaj, że jest trująca. Wyposaż więc antidotum i odpowiedni strój. Twój cel jest na wprost i nieco po lewej, to przejście, które blokuje potwór rzucający kamieniami. Zacznij po prostu biec przez jeziorko, ignoruj trujące potwory. Biegnij do samego końca i skręć w lewo, by stanąć naprzeciw miotacza głazów - szybko go pokonaj, jednocześnie uważając na kamienie, które będzie rzucać inny stwór z daleka. Możesz się wycofać w głąb tunelu.

Najlepiej ignorować wrogów w wodzie i po prostu biec (nawet będąc spowolnionym) na koniec lokacji, by dotrzeć do przejścia

Skrót do bossa

Po drugiej stronie przejdź w prawo, wyposaż lekarstwo. Szybko pokonaj dziwnego mutanta i użyj lekarstwa, jeżeli pasek szału sam nie zacznie się obniżać. Spójrz w lewo - zauważysz mos prowadzący do ruin. Czeka tam opcjonalny boss, którego warto odwiedzić po dodatkowy kielich do lochów kielicha. Wcześniej jednak możesz spróbować pozbierać porozrzucane po okolicy przedmioty.

Stojąc już na moście zawróć. Skręć w lewo, idź w stronę bestii i pokonaj ją. Przechodząc dalej dojdziesz do windy - to przydatny skrót. Teraz możesz już zająć się bossem, Amygdalą.

Uwaga: Granica koszmaru to nieco rozleglejsza lokacja, możesz zbadać między innymi tunele obok jeziora trucizny. Nie radzimy jednak robić tego teraz, gdyż możesz mieć zbyt duże problemy. Najlepiej, jeżeli zechcesz, wrócić tu przed ostatnim bossem. Nie znajdziesz tu jednak żadnych szczególnie cennych przedmiotów, a zmaganie się z trującą wodą bywa wyjątkowo irytujące.

Następnie: Bloodborne - Walka z bossem: Amygdala, Koszmar Mensisa

Powrót do spisu treści: Bloodborne - Poradnik, Solucja - kompletny opis przejścia

Tagi

Komentarze

More Poradniki

Najnowsze artykuły