Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Blizzard odpowiada na krytykę Overwatch 2. Wydano pierwszy patch

Zmiany głównie w balansie postaci.

Blizzard podzielił się obszerną listą zmian, jaką wprowadził wczoraj w wersji beta strzelanki Overwatch 2, odpowiadając - jak się wydaje - na raczej nie najcieplejsze przyjęcie sequela.

Na razie brakuje fundamentalnych zmian w strukturze rozgrywki - co wydaje się być głównym problemem. Twórcy skupili się za to na balansowaniu postaci oraz usuwaniu błędów.

Żołnierza-76 (Soldier: 76) opisano na przykład jako „ekstremalnie mobilnego”. Faktycznie wybijająca się podczas testów postać została więc spowolniona - o 10 procent podczas korzystania z umiejętności Sprintu.

Idąc dalej, Wieprzu (Roadhog) został wzmocniony, ponieważ zbyt często ginął podczas używania umiejętności ultimate. Talent został więc zmodyfikowany, co powinno zapewnić „większą wszechstronność i efektywność”.

Graczom do gustu przypadło także zwiększenie aż o 50 procent mocy kopnięcia Zenyatty, przy jednoczesnym odrzucaniu przeciwnika na większy dystans.

„Rozumiemy, że przejście na potyczki 5 na 5 uczyniło postacie wsparcia bardziej delikatnymi, więc chcieliśmy dać Zenyattcie narzędzia pomocne przy kreowaniu przestrzeni wokół siebie” - napisano w uzasadnieniu.

To nie wszystkie komentarze na temat wspomnianych „fundamentalnych” problemów Overwatch 2. Postacie wsparcia w nowym formacie potyczek są szczególnie mało wyraziste - i pomocne. Jedną z odpowiedzi, jak twierdzi Blizzard, jest... wprowadzenie całkiem nowych bohaterów w przyszłości.

Testy beta potrwają do 17 maja. Pełna wersja powinna zadebiutować dopiero w przyszłym roku, więc deweloperzy mają bez wątpienia jeszcze sporo czasu na prace.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Overwatch 2

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze