Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Blair Witch - Rozdział 1: pies Bullet, czapka, trop

Wchodzimy do lasu.

Po ukończeniu prologu główny bohater, czyli Ellis, wejdzie w głąb lasu. Chociaż przy zapisach gry nadal będzie pojawiać się nazwa Prolog, to w rzeczywistości jest to rozdział 1. Pierwszą czynnością będzie skorzystanie z krótkofalówki.

Z obrotowego menu wybierz krótkofalówkę, po czym odpowiednimi klawiszami (1) zmień kanał na 02. Następnie potwierdź wybór (2), co spowoduje, że bohater połączy się z szeryfem, z którym odbędzie rozmowę.

Rusz dalej, a po chwili pojawi się kolejny samouczek, w którym nauczysz się wydawać komendy Bulletowi. Zacznij od wciśnięcia odpowiedniego klawisza (3), aby przywołać psa. Następnie przytrzymaj ten sam klawisz, aby wyświetlić menu, z którego wybierz opcję Szukaj (4).

Idąc dalej otrzymasz wiadomość tekstową od Jess, do której możesz oddzwonić, korzystając z telefonu. Po zakończeniu rozmowy możesz rozejrzeć się po lesie w poszukiwaniu sekretów. Najważniejsze jest jednak zlokalizowanie pokrytej wodą ścieżki. Za krzakami znajduje się ukryta grota (5).

Kiedy dobiegnie do niej Bullet wydaj komendę szukania. Po chwili pies przyniesie czapkę zaginionego chłopca. Poczekaj chwilę, po czym wciśnij klawisz (6), dzięki któremu wydasz Bulletowi polecenie węszenia (7).

Zacznij podążać za psem, który wbiegnie w krzaki (8). Kiedy uczynisz to samo, bohater spadnie z pagórka, kończąc tym samym bieżący rozdział.

Następnie: Blair Witch - Rozdział 2: zasłabnięcie, rozmowa z Jess

Spis treści: Blair Witch - Poradnik, Solucja

Poprzednio: Blair Witch - Prolog: telefon, parking, krótkofalówka

O autorze

Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Komentarze